30 Tem 2010

FIRINDA SOĞANLI ,KREMALI PATATES





MALZEMELER

5 adet orta boy patates

3 kurusoğan

5 sivri bier

2 yemek kaşığı sıvıyağ

3 diş sarımsak

1 tatlı kaşığı tuz

1 çay kaşığı karabiber

1 tatlı kaşığı toz şeker

1 tatlı kaşığı toz kırmızı biber

1 çay kaşığı muskat

1su bardağı krema

Arzuya göre sucuk ,salam jambon ,sosis( hiç biride konmayabilir )

1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri

YAPILIŞI

Soğanlarımızı, sivri biberlerimizi ince ince doğrayalım 2 yemek kaşığı zeytinyağında 1 tatlı kaşığı toz şekerle birlikte kavuralım . Patateslerimizi küp küp doğrayalım tuz ve baharatlarla tenceremize ilave edip 10 dakika hiç karıştırmadan pişirelim .Fırın kabımıza ayıklayıp doğradığımız sarımsaklarımızı elimizle ezerek yayalım Patateslerimizi ve içine doğradığımız sucuklarımızı da ilave edip kalıbımıza boşaltalım. Kremamızı üzerine gezdirelim en üstüne kaşar peynirimizi koyup 180 derecede patateslerimiz yumuşayıncaya kadar pişirelim .

NOT : TARİFİ NUR ERTÜRKÜN PROGRAMINDAN KANAL 7 DEN ALDIM

ÇOK LEZZETLİ BİR YEMEK BİZ ÇOK BEYENDİK İÇİNE SUCUK VEYA HERHANGİ BİR ETLİ ÜRÜN KONMADANDA ÇOK LEZZETLİ OLUYOR AFİYET OLSUN




17 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

GULCUGUM COK GUZEL OLMUS
ELLERINE SAGLIK .TARIF ALINDI BU AKSAM HAZIRLANIYOR
SEVGILER

Hülya dedi ki...

cok guzel gozukuyo ! ellerıne saglık!

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor,canım istedi:)

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

FARKLI VE LEZZETLİ YEMEKLERİ BENDE SEVERİM VE DENERİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM SELAMLAR SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık muhteşem
görünüyor zaten.Eminim çokta lezizdir
öpüyorum kocaman...

oznurunelemekleri dedi ki...

hımm ellerine sağlık canım harika görünüyorrr kokusu taaa buralara kadar geldi :)) sevgilerimle

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım tarifler konmaya başlamış süpersin hepsi muhteşem görünüyor ellerine sağlık malum havalar sıcak bilgisayara oturmak olmuyor inşallah daha sonra yeni tariflerle devam ederiz,sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Ben sade patatesle yapiyordum soganlada nefis olmustur nar gibide kizarmis ellerine saglik ablacim
cok öpüyorum

Gönülünce dedi ki...

Nefisss görünüyor tam benlik ellerinize sağlık...

Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ablacım bende yaparım ama benimki daha sade olurdu birde böyle denemek lazım nefis görnüyor ellerine sağlık sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim cok gecmis olsun,bel fitigi agrisi hemen gitmiyor uzun bir tedavi ve egsersizler sonrasinda biraz fayda ediyor,esimden biliyorum oda cok cekti ama simdi sükür iyi
Ablacim sifalar dilerim,sen gelmesende senin samimiyetini bildigim icin biliyorumki burda bir candan bir ablam var onu burdan hissediyorum
cok öpüyorum kendini yorma

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
nefis bir lezzet olmustur, yazdiginiz gibi ben salam falan koymadan denemek isterim dogrusu, ellerine saglik,
sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canım ellerine sağlık,
hayırlı sağlıklı ramazanlar dilerim
sevgiler.

Gülcan dedi ki...

Hayırlı ramzanlar diliyorum.Ayrıca çok güzel görünüyor.Elinize sağlık.

hunerlieller dedi ki...

çok güzel ve lezzetli bir tarif.mutlaka deneyecegim.ellerine saglık arkadaşım.hayırlı ramazanlar dilerim.

Sevil Altunel dedi ki...

ablacım yine döktürmüşsün ellerine sağlık..umarım sağlığında yerindedir.seni çok özledim.hayırlı ramazanlar dilerim.sevgiler..

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

sucuklu salamlı süper olur bence bu.Ellerine sağlık ablişim!