16 Ağu 2010

KAŞARLI PATLICAN


MALZEMELER

4 adet patlıcan

1yumurta

1 bardak un

1 bardak galeta unu

250 gram kaşar peyniri

2 adet domates

Kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI

Patlıcanları alacalı soyun .Halka halka kesip tuzlu suda bekletin .Önce una,sonra yumurtaya en son galeta ununa batırıp kızgınyağda kızartın.Hiç yağ çekmiyor içi kuru kalıyor.Daha sonra kaşarı, patlıcan sayısına göre kesin ve bir patlıcan bir kaşar koyup üzerine dilimediğimiz domateslerimizi koyup kürdanla sabitleyip ısıtılmış fırına verin kaşarlar erimeye başlayınca fırından çıkartıp sıcak servis yapın .

NOT: KAYNAK ANNEM MUTFAKTA

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcüğüm, senin ellerinden daima harikalar geçiyor..
elelrine sağlık.. çok beğendim çok.
hayırlı ramazanlar diliyorm- sevgiler.

angel dedi ki...

patlıcanı çok severım.ellerıne sağlık.sevgılerle

gülcan dedi ki...

Patlıcan çok sevdiğim bir sebzedir ama havaların sıcak olmasıyla patlıcanında genelde kızartılarak yapılması daha lezzetli olduğu için yapamıyorum. Ama bunu en kısa zamanda deniyeceğim ellerine sağlık arkadaşım güzel görünüyorlar

Gönülünce dedi ki...

Harika olmuş bayıldım ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Gülcan dedi ki...

MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR VE DE ÇOK KOLAY ELİNİZE SAĞLIK.

Baharcicegi dedi ki...

Yine iftar sofralarina yakisan nefis bir yemek olmus sunumda istahlari bir aciyorki iftara daha 4 saat varken
Ablacim belin nasil oldu insallah düzelmistir
Ellerine saglik berektli iftarlar

YeMeK vAkTi dedi ki...

üzerine domates koymadan yapmıştım ama seninki çok daha şık ellerine sağlık bayıldım :)

Cafe Pepela dedi ki...

Enfes görünüyor!
Afiyet,bereket,şifa olsun gülüm.
Muhabbetle

ozguluntarifleri dedi ki...

nefis gorunuyor canim arkadasim iftar sofralarina yakisir bir lezzet olmus ellerine saglik.
Hayirli iftarlar diliyor sevgilerimi gonderiyorum.

Özlem Ceylan dedi ki...

merhaba Gül ablacigim uzun zamandan sonra tekrar görüsmek ne güzel ziyaretin icin tesekkürler,tariflerin her zaman oldugu gibi tek kelimeyle nefis görünüyor ,kasarli köfteler de iftar icin alternatif,sagligin insallah iyidir,Allah her zaman saglik mutluluk versin insallah hayirli Ramazanlar dilerim sevgiler,Kocaman öpüyorum..