5 Nis 2011

COCOSTAR





 MALZEMELER
3 yumurta beyazı
300 gram toz şeker
2 su bardağı hindistan cevizi
1 fiske tuz
40 gram un
YAPILIŞI
Teflon tencereye yumurta akları konulur, üzerine şeker,  bir fiske tuz ve 2 su bardağı hindistan cevizi  ilave edilerek karıştırılır, kısık ateşte devamlı karıştırılarak 8 dakika pişirilir, ateşten alınıp soğumaya bırakılır,soğuyunca 40 gram un ilave edilir, iyice karıştırılır,sıkma torbasına konularak yağlı kağıt serili bir tepsiye aralıklı sıkılır ısıtılmış 150 dercedeki fırında 20-25 dakika pişirilir.

15 yorum:

Özgen dedi ki...

Harika olmuşlar kesinlikle denemek isterim elinize sağlık sevgilerimle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

o kutunun ağzını şöyle güzelce sıkıca kapatsanız üzerine gülün mutfağıtarafından mermertezgaha ulaştırılacak diye not yazsanız acep elime ulaşırmı bayıldım nediyeyim ellerinize sağlık

selamlar

Ferkay dedi ki...

Canım benim harika olmuşlar, Ellerine sağlık. kutusunada bayıldım..
Öpüyorum kocaman..

Hayatın Tatları dedi ki...

hindistan cevizine bayılıyorum ve dün başarısız bir kurabiye denemem oldu ama yılmıycam ve sizin tarifinizde denemek üzre not ediyorum. ellerinize sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim kurabiyeler harikada o kutu varya bayıldımmmm.ne kadar şık öyle.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canımmm ablam hindistan cevizine ba
yıldığım için onla ilgili tarifleride çok severim.Bende çok
sık yaparım cocostar ellerine sağ
lık enfes sunumda öyle öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ablacım kurabiyelerin tam çayın yanında keyiifle atıştırmalık.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Erkek torunlara da araba yapabiliriz mesela.... :) Saka bir yana, cok haklisiniz... Kizlar icin secenek cok daha fazla... Güzel yorumunuz icin cok tesekkür ediyor, ellerinize saglik diyorum... Sevgilerimle,

Baharcicegi dedi ki...

Hindistan cevizinin hafifligi aromasiyla nefis kurbisler olmus sunumda cok güzel ellerine saglik ablacim

Serap Uzun--karakazandan dedi ki...

Iki,üc,bes, hepsini alayim bari ben :)
Eline saglik ablacigim,hic arayip sormaz olsun beni :(

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim.oğlum 4 gün kalınca istanbula ailemin yanına gitti.ordan gölcüğe geçti.gölcük ulaşlı sosyal tesisleriymiş.rahat ALLAH şükür.herkesin çocuğuna ALLAH ım kolaylık versın.sağsalım gidip gelmek nasip etsin inşallah.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Kutu ayrı, kurabiyeler ayrı güzel. Ellerinize sağlık..

Gönülünce dedi ki...

Kurabiye nefiss tabi kutuda öyle...Ellerine emeklerine sağlık ablacığım...

Sevgiler...

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım,şükür şimdilik buradayım, haklısın burada birlikte olunca her şey daha güzel :)sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

SELAM