2 Ara 2011

YUVA MAYANIN DÜZENLEDİĞİ YAIŞMADA ÜZÜMLÜ ROZ TARİFİMLE 4 ÜNCÜ OLDUM



Tarif Yarışmasında Sonuçlar Belli Oldu

2011 Yuva Maya’lı Tarifler Yarışması’nda heyecanlı bekleyiş sona erdi.
Yapılan değerlendirmeler sonucunda Aylin Türkşen Aysel, “Helezon Ekmekte Ton Balıklı Sandviç” tarifi ile birinci oldu ve LCD TV kazandı. İlginç görüntüsü ile dikkatleri çeken “Çiçek Poğaça” tarifiyle Birsel Türkmen ikinci olurken, Ayşen Benhür “Tavuklu Örgülü Köy Ekmeği” ile üçüncü olmaya hak kazandı.
Yarışmada dereceye giren tarifler;
1. Aylin Türkşen Aysel (Helezon Ekmekte Ton Balıklı Sandviç)- LCD TV
2. Birsel Türkmen (Çiçek Poğaça)- Süpürge
3. Ayşen Benhür (Tavuklu Örgülü Köy Ekmeği)- Mini Fırın
4. Ergül Baykaran (Üzümlü Roz)- Su Sebili
5. Tümay Öztürk (Cevizli Stroysel)- Semaver Porselen Demlikli
6. Ayşe Kuzucuoğlu (Bohça Böreği)- Ekmek Yapma Makinesi
7. Serpil Balcı (Kış Böreği)- Ekmek Yapma Makinesi
8. Sevil Ergin (Mayalı Yuva Tatlısı)- Ekmek Yapma Makinesi
9. Nilüfer Dönmez (Mercimekli Kıymalı Bacalı Börek)- Ekmek Yapma Makinesi
10. Jülide Başkur (Yuva Ekmeği)- Ekmek Yapma Makinesi
Kazanan üyelerimizle en kısa sürede iletişime geçilip, hediyeleri teslim edilecektir. Yuva Maya olarak dereceye girenleri tebrik ederiz. Yarışmamıza katılan ve emek veren tüm lezzet ustalarımıza da teşekkür eder, önümüzdeki yarışmada tekrar buluşmayı dileriz.





10 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

Tebik ediyorum canim arkadasim basarilarinin herzaman devamini diliyorum.Hediyeni gulgule kullan canim
sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

tebrik ederim canım.nice başarılara inşallah.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ablacım harikasın tebrik ederim öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

tebrik ediyorum canım başarılarının devamını dilerim..gerçektende üzümlü roz harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler:))

Ferkay dedi ki...

Kutluyorum canım. İyi günlerde kullan Sebilini
Sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Kutlarım canım
ellerine sağlık hediyenide güle güle iyi günlerde sağlıcakla kullan....

MUTFAKISTAN dedi ki...

Tebrik ediyorum marifetli arkadasim
Ellerine saglik.Diger arkadaslarada tebrikler
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Cok cok tebrikler ergulcugum
Sevgiler.

NİRVANA dedi ki...

ellerine saglık tebrik ederim...harika görünüyor...

ihlamurcum dedi ki...

Tebrik ediyorum, başarılarınızın devamı dileğiyle