19 Nis 2012

KERMES İÇİN HAZIRLADIĞIM ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM




















7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım hepsi birbirinden harika nutkum tutuldu ellerine,emeğine sağlık öpüyorum ellerinden...

Gönülünce dedi ki...

Bir müddet buralarda yoktum çok şey kaçırmışım galiba...Bu kurabiyelere bayıldım harika olmuşlar hemde harika bir iş için yapılmış...ellerinize emeklerinize sağlık harikasınız...
Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Bir müddet buralarda yoktum çok şey kaçırmışım galiba...Bu kurabiyelere bayıldım harika olmuşlar hemde harika bir iş için yapılmış...ellerinize emeklerinize sağlık harikasınız...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

marifetli gül teyzem,canbahar ben hatırladın mı..ellerine sağlık..vakit buldukça takipçinim..

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuş bunlar elinize sağlık hayırlara vesile olması dileğiyle sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

bahar cicekleri gibi renk renk cok güzel olmus emeklerine saglik ablacim.
deryacimdaki yorumunda okudum hastaymissin galiba cok gecmis olsun ablacim

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ABLAM HEPSİ MÜKEMMEL ELLERİNE SAĞLIK
:)