31 Mar 2015

KIYMALI KIR PİDESİ


MALZEMELER
1/2 çay bardağı sıvı yağ
2 su bardağı süt
4 su bardağı un
1/2 paket yaş maya
1 tatlı kaşığı toz şeker, tuz
HAZIRLANIŞI
Yarım paket yaş mayayı 1 su bardağı sıcak süt ile karıştırıyoruz ,diğer malzemeleride katıp yumuşak bir hamur yoğuruyoruz, mayalanan hamuru istediğimiz büyüklüklükte  parçalara bölüp uzunlamasına açıyoruz,içlerine kıymalı harcımızdan koyup kapatıyoruz,yağlı kağıt serili tepsimize yerleştirip 15 dakika daha mayalandırıyoruz  180 derecede ısıtılmış fırında pişiriyoruz fırından çıkan pidelerimizin üzerlerine tereyağı sürüp üzerlerine tepsi kapatıyoruz.

İÇ HARCI
Kıyma
soğan,biber ve domates salçası,sarımsak,kırmızıbiber ,maydanoz,tuz,pul biber az sıvı yağ hepsi birlikte rondada kıyılır .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ablam uzun bir aradan sonra bloğunu ziyeret ediyorum elinden çıkan bütün emeklerin için seni kutluyorum.ellerine sağlık.sağlık ve güzel günler diliyorum.görüşmek dileğiyle yemek saatinden arzu

dogada.blogspot.ru dedi ki...

arzucuğum canım benim seni gördüğüme çok sevindim telofonla arayayım dedim telofonunu kaybetmişim benim torunlar rehberi koparıp top yapmışlar eylüle sordum ondada yokmuş çok özledim telofonunu buraya yazarsan sevinirim veya fesbukun varsa özeldende yazabilirsin fesbukumda yukardaki resim var ERGÜL BAYKARAN DİYE YAZARSAN ÇOK ÖPÜYORUM