12 Mar 2009

PAZILI PİRİNÇ SALATASI(YALANCI SUŞİ)

Sevgili Birdilimbirtutam arkadasımız Serap'ın yalancı yemekler etkinligine gönderiyorum kendisine kolaylıklar diliyorum

Daha önce yaptığım pirinç salatasını haşladığım pazı yapraklarına sararak değişik bir sunumla soframıza getirdim. Evde çok beğenildi, değişik sunumları sevenler için bir alternatif GÖRÜNÜM OLARAK SUŞİYE BENZEDİĞİNİ SÖYLEDİLER.

MALZEMELER
1 Demet pazı
1 su bardağı pirinç
2 yemek kaşığı sıvı yağ
2 adet limon
1 neskafe fincanı bezelye
2 adet havuç
10-15 adet kornişon turşu
dereotu,maydanoz,tuz
1,5 su bardağı sıcak su
YAPILIŞI
Pazı yaprakları kaynayan tuzlu sıcak suda çok hafif haşlanır , soğuk suyun içine çıkartılır, soğuyunca süzdürülür.
Pirinçler iyice temiz suyu çıkana kadar yıkanıp tuzlu sıcak suda 1 saat bekler süzülür, 2 kaşık sıvı yağda kavrulur,1,5 su bardağı sıcak su ilave edilir pilav gibi pişirilir, demlendirilir bir tabağa boşaltıp soğuması beklenir.
2 adet havuç soyulup rendelenir, bezelye konserve değilse haşlanır, dereotu, maydanoz doğranır, kornişon turşular küçük doğranır, hepsi pişen pirince eklenir, limon sıkılarak haşladığımız pazı yapraklarına sarılır rulo yapılıp 2 santim boyunda kesilip servis yapılır.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ablam günaydın muhteşem bir
sunum ellerin dert görmesin eminim
çokta leziz.Gerçekten suşiye benzemiş kocamannnnnnn sevgilerrr.

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

nefis olmuş ablacım sanırım buna yalancı suşimi diyorlar.nefis görünüyor.ellerine emeğine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimle nilgün

birsence dedi ki...

ablacığım ellerine sağlık...senin sunumların zaten bir harikaaaaaa...öpüyorum seni..hayırlı cumalar...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım süper bir sunum harika görünüyorlar ellerine sağlık.

HÜLYA dedi ki...

MERHABA ABLACIM.. BİR DÖNDÜN PİR DÖNDÜN MAŞALLAH...

HARİKASIN YİNE ELLERİNE SAĞLIK

SEVGİLER ÇOOK ÖPTÜM

lezzetlilerim dedi ki...

Sevgili arkadaşlar Alperen'e dualarınız için çok teşekkür ederiz. Şimdide O'nun için yukarıdaki sanatçılarımızın katılacağı bir konser tertip ediliyor. Bu arada hiç bir ücret almadan gelecek olan bu sanatçı kardeşlerimize teşekkür ediyoruz. Allah onlardanda razı olsun. Konser Ümraniye Haldun Alagaş Spor Tesisleri'de
Eğer bu şekildede yardımda bulunmak isteyenler olursa bana buradan veya email adresimden ulaşabilirler.

Biletler: 25tl. - 50tl. -75tl. ve 100tl. olarak düzenlenmiş. Arzuya göre tercih edilebilir. Bütün çabalarımız yavrumuzun kurtulması için. Allah inşaallah onu bizlere bağışlıyacak. O'nunla birlikte tüm hastalarıda sevenlerine bağışlaması için duacıyız. Şimdiden teşekkür ederiz.

'sevgiler'

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcüğüm merhabalar,
bende çoookk severek yapıyorum...
hemde çok çeşitlilerini paylaşacağım inşş..
sevgiler, ellerine sağlık..

made in funda dedi ki...

görüntü enfes olmuş canım.harikasın.ellerine sağlık...

Baharcicegi dedi ki...

Hem göze hem mideye hitap ediyor,sunumda cok güzel ellerine saglik ablacigim

Adsız dedi ki...

görüntüsü çok hoş ve çok güzel olmuş ellerine sağlık canım...nefissss....

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA
ÇOK GÜZEL OLMUŞ YALACI SUŞİ GİBİ OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin gülüm, buralar seninle güzel iyiki varsın. Allahım seni nazarlardan korusun ve sağlık, güç,kuvvet versin, melekler hep yanında olsun. Ne güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık canım.
Aleyna-Dilara

Eylül dedi ki...

Canım benim senin ellerinden harika lezzetlere kavuşmak ne güzel,sunum çok şık olmuş harika bir fikir şimdiden denemek için sabırsızlandım çok iştah açıcı bir görünümü var ellerine sağlık ...sevgilerimle öpüyorum canım..

Adsız dedi ki...

ablacım güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Sevil Altunel dedi ki...

sevgili gül ablacım suşiler nefis görünüyor.sunumda harika kimbilir tadı nasılda lezzetlidir..ellerine emeğine sağlık arkadaşım ..herşey gönlünce olsun..sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim Pazili pirinc salatasi nefis gorunuyor.Sunum harika.
Bende Pazi yapragindan susi yapmistim cok begenilmisti.
Tarifini mutlaka deneyecegim.
Lezzetinin de goruntusu kadar guzel olduguna eminim.
ellerine saglik canim.

Kucak dolusu SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

tabak harika görünüyor.ellerine sağlık...güzel bir gün diliyorum ablacım.hoşçakal...

HÜLYA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM YİNE FARKINI ORTAYA KOYMUŞSUN SUNUM SÜPER OLMUŞ...

AFİYET ŞEKER OLSUN YİYENLERE

ÇOOK ÇOOK ÖPTÜM

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

harika görünüyor, ellerinize sağlık.pirinç salatasını yemiştim zaten güzel pazıyla daha güzel olur eminim:)bereketli sofralar...