8 Mar 2009

KANDİLİNİZ MUBAREK OLSUN



BÜTÜN KADINLARIN DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN .

17 yorum:

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım kandilin ve kadınlar günün kutlu olsun
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZÜ VE KANDİLİNİZİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM...
DUALARIMIZIN KABUL MEKANIMIZIN CENNET MAKAMIMIZIN FİRDEVS OLMASI TEMENNİSİYLE KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN...

Adsız dedi ki...

gul abla tekrar hos geldin kandilin mubarek olsun. ayrica kadinlar gununuzde kutlu olsun .selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ablacım kandilin mübarek olsun....
ayrıca kadınlar gügün kutlu olsun...sevgiler...

Adsız dedi ki...

ewet gönül bağımız var, ne güzel bir dostluktur, çok farklı birşey valla, merak ediyoruz değilmi birbirimizi ne güzel...tekrar aramızdasın ya hoşgeldin canım, kendine iyi bak....
kandilin mübarek olsun, kadınlar günün kutlu olsun, sevgilerimle.....

Unknown dedi ki...

Günümüz kutlu,kandilin mübarek olsun canım
sevgiler

Eylül dedi ki...

Canım kandiliniz mübarek olsun tabi kadınlar günümüzde kutlu olsun...kendine iyi bak öpüyorum canım

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Canım Gül'üm, Sevgili arkadaşım yine yüreğimi kabarttın.Yazılarla dahi olsa seninle karşılaştığım her anda yüreğimi titretiyorsun. Güzel arkadaşım, iyi ki varsın, iyi ki sağlığına kavuşup, iyi ki aramıza döndün. Bu özel günde güzel yorumun ile karşılaşmak gerçekten mucize etkisi yaptı bende. Biliyorum ki çok özel, fedakar bir annesin. DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜ kutluyorum canım.

Ayrıca aşağıdaki sürpriz kekin içindeki iç malzemenin görünümü şiir gibi. Kadınlar gününe özel, bir kadının duygusu ne ise o duyguyu vedi bana sürpriz kek. Her kadının, her annenin içine baktığında da böyle değilmidir. Yuvası, çocukları için, içinin güzelliği görünmeden kaplan kesilen kadının görünümü kekin kaplanmış dış yüzü gibi. Siz birde içine bakın onun, krem şantili, meyve şekerlemeli iç malzeme görünümü gibi yumuşacık kalbi çarpıyor fötoğrafta.
KANDİLin mübarek olsun canım, Allahım seni korusun, sağlıkla, en güzel paylaşımlarla kucak dolusu sevgiler, kocaman öpücükler.

Kadın gibi, şiir gibi olan bu keki hemen yapmak için kalkıyorum :)

made in funda dedi ki...

tekrar aramıza dönmene inan çok sevindim canım.tekrar geçmiş olsun.
SEYTAN SENDEN COK UZAKTA, MELEKLER BASUCUNDA OLSUN, DUALARIN KABUL, KEDERLERiN SON BULSUN! KANDiLiN MUBAREK OLSUN
AYNI ZAMANDA DA 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN CANIM

elma şekeri dedi ki...

♥ Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayırlı kandiller gülcüğüm,
8 MARTın kutlu olsun.
çok sevgiler

Adsız dedi ki...

Gül ablacim kandilin mübarek olsun bu güzel gecenin hürmetine ettigin dualarinin kabul olmasi dilegiyle,sevgilerimi gönderiyorum,

seval

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Kandiliniz ve gününüz kutlu olsun...

Baharcicegi dedi ki...

Kandilin mubarek olsun ablacigim,kadinlar gününde kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Canım ablacım tam ben bloğu falan boşlamışken bu sefer sen dönmüşsün.Çok mutlu oldum yorumunu görünce.Öyle özledim ki seni.Allah'a şükür tekrar aramızdasın.
Allah bir daha ayırmasın.
Annemlerle beraber olduğum için hiç blog blog gezesim tarifler ekleyesim yok :)
Belçikaya dönünce nasılsa bol vaktim oluyor.Buradaki vaktimi ailemle geçirmek istiyorum :)
Seni çok öpüyorum ablacım.
Seni sevdiğimi unutma olur mu?
Kekin çok hoş görünüyor 1 dilim aldım izninle.Mucuk!!!

Damak Tadı dedi ki...

Gecikmeli olarak bende kandilini kutluyorum Gül'cüğüm..


Sevgilerle..

Sevil Altunel dedi ki...

ablacım aramıza tekrar dönmene çok sevindim.umarım sağlığına kavuşursun.görüşmek dileğiyle..sevgiler..