2 May 2009

PORTAKAL'LI MARMELATLI RULO TATLI (REVANİ)

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 41'İN EV SAHİPLİĞİ YAPTIĞI GÖNÜLDEN GELEN TATLAR ARKADAŞIMIZA GÖNDERİYORUM .

MALZEMELER:
5 yumurta
4 fincan şeker
5 fincan un ,
1 fincan ılık su
1 paket kabartma tozu
Bir fiske tuz
Arzuya göre istediğiniz bir marmelat
2 adet muz
ŞERBETİ
2 su bardağı su
2 su bardağı şeker
1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
YAPILIŞI
Oda ısısındaki yumurta, şeker ve tuz mikserle köpük köpük oluncaya kadar iyice çırpılır.1 fincan ılık su konup çırpmaya devam edilir,un ve kabartma tozu birlikte elenerek karışıma ilave edilir büyük fırın tepsisine pişirme kağıdı serilip hamur ince bir tabaka halinde dökülüp 175 derecede 15 dakika kadar pişirilir.Fırından çıkınca sıcakken kağıt yardımıyla rulo yapılıp bir süre soğuması beklenir.Marmelat açılan rulonun içerisine sürülür 2 tane muz uzunlamasına araya yerleştirilip tekrar rulo yapılır.2 santim kalınlığında kesilir.
Şerbeti için 2 su bardağı su 2 su bardardağı şeker ile kaynatılıp soğutulur, içine 1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu katılır, revanilerin üzerine gezdirilir .
not: ikiside soğuk olacak .

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper görünümlü bir tatli, sunum da cok harika, ellerine saglik canim. Hayirli hafta sonlari diliyorum.

zerrin-misss dedi ki...

gül ablacığım, bu ne güzel bir tarif böyle...

görüntüde şahane.. ellerinize sağlık...

sıcacık sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım ablacım muhteşem bir tatlı en
yakın zamanda deniycem.Mutlu hafta sonları sımsıcak sevgiler...

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize saglik,güzel ve nefis görünüyor.


Sevgilerimle.....

made in funda dedi ki...

nasıl güzel olmuş.ellerine sağlık canım..

anneminkizıyim dedi ki...

Canim benim ellerine saglik nede nefis olmus rulo tatlin. Ellerin dert görmesin insallah.
Sevgiler....

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçekten nefis gzüküyor ellerine sağlık canım:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcüğüm annem çok güzel yapar, ben bloğa hiç koynadım,ballı tatlı lezzetleri yiyemiyorum,ağır geliyor bana.
ama annem saray sarması tarzı güzel yapıyor ne yalan :))
aynı sizinkide böyle kusursuz olmuş
elinize sağlık..
sevgilerimle...

hunerlieller dedi ki...

çok güzel ve hoş bir tarif.elinize yüreginize saglık.mutlaka deneyecegim.iyi akşamlar...

yemekelisleri dedi ki...

tesekkür ederim ellerine saglık

Ferkay dedi ki...

Gülcüğüm ellerine sağlık meyveli tatlı çok hoş olmuş. Sunumu ise harika.
Sevgiler..

Disalce dedi ki...

daha blogcu olmadan önce görmüştüm buna benzeyen bi tarifi...

uzun zaman oldu..görünce sevindim..denemek istiyordum çünkü...

ellerine sağlık..harika görünüyor..

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm harika bir tatlı olmuş,ben de böyle yağsız yapıp tepsiye döküp pişiriyorum çok hafif oluyor,bu yaptığın şekilde de şerbetsiz yapıyorum pasta şeklinde,inan şimdi nasıl canım çekti, ama şu sıralar diyetteyim, ağzıma sürmüyorum,ama aşağıdaki salatandan alabilirim süper görünüyor,ellerine sağlık güzelim.
Canım biz de yıllardır gideriz Ankara'ya bir türlü kısmet olmamıştı, güzel bir gezi oldu, inşallah bir gün sizde gidersiniz.
Öpüyorum canım, ailecek selam ve sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık ablacım sunum her zamna ki gibi süper. revaninin rulo hali enfes görünüyor. afiyetler olsun ablacım ... sevgiler mutlu haftalar

birsence dedi ki...

gül ablam ellerine sağlık sanırım buna fatih sarmasıda deniyor yemiştim gerçekten çok ama çok lezzetliydi...sen mükemmelsin canım ablam...öpüyorum seni....

sevil dedi ki...

wawwww gül ablam gene yapmışsın yapacagını ellerine saglık mükemmel olmuş
ellerin dert görmesin
sevgiyle kal

tarifdunyasi dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM

Etkinliğime buyurun

Gönderen :http://tarifdunyasi.com/

42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://tarifdunyasi.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

tarifdunyasi dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM

Etkinliğime buyurun

Gönderen :http://tarifdunyasi.com/

42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://tarifdunyasi.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

gülcüğüm nasıl da güzel olmuş,karnım şu an aç,canım çekti.
yemiş kadar oldum.ellerine sağlık.öptüm.
jale

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA SÜPERSİN GÜL ABLACIM GENE NEFİS BİR TATLI YAPMIŞSIN KEŞKE ŞİMDİ BİR DİLİM OLSAYDI BENDE AFİYETLE YESEYDİM
AH AH

SEVGİLER

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Jalecim çok teşekkürler canım nerelerdesin bazen adsız yorum geliyor sendenmi acaba diye düşünüyorum mail adresim değişti birsene mail adresimi vermiştim sana vermesi için ilettiğini söledi ama eklemedin buraya tekrar yorum yazarsan mail adresimi yazarım canım özledim sizleri sevgiler canım

Chaplin cafe (Burcu) dedi ki...

Ablişim her yaptığın birbirinden güzel internetten soğuyalı amma şey eklemişsin.hangi birine bakıp yalanacağımı şaşırdım resmen.Ellerine sağlık!
Seni çok öpüyorum ve senin için ekstradan gülümsüyorum şu an :))
mucuk!!!

hdidem95 dedi ki...

ne güzel bir görüntü sunum harika ablacım ellerine sağlık öptüm sevgiler

lemanice dedi ki...

mmmm enfes görünüyor nasılda canım çekti.ellerine sağlık.salatada müthiş.kocaman sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim ne yaparsan yap elinden cikan hersey harika oluyor,resimlerin cok net canli gibi,enfes olmus ellerine saglik
sevgilerimi gönderiyorum ve cok öpüyorum

yemekelisleri dedi ki...

ödülünü alırsan sevinirim

şirinem dedi ki...

görüntü ve sunum nefis portakalı çok seviyorum ama gönlümce yiyemiyorum meyve olarak bu şekilde rahatça tadına bakabilirm bir dilimi bende :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.