30 Nis 2009

GAVURDAĞI SALATASI



MALZEMELER
3 adet ortaboy domates
3 adet sivribiber
2 adet salatalık
3 adet taze soğan
1 adet kuru soğan
7-8 adet kornişon turşu
Maydanoz, nane
İstenildiği kadar iri çekilmiş ceviz
1 yemek kaşığı nar ekşisi
2 yemek kaşığı sızma zeytin yağı
1/2 limon suyu, tuz
YAPILIŞI
Kuru soğan yemeklik doğranır, tuzla ovulur, yıkanıp süzdürülür . domatesler 'in kabukları soyulur ,biberler , salatalıklar ve kornişon turşular nohut büyüklüğünde doğranır . Taze soğan, maydanoz, ve nane ince doğanır , nar ekşisi ,sızma zeytinyağı, tuz ve limon suyu ilave edilerek harmanlanır . Arzuya göre süsleyerek servis yapılır .
Ben mor lahana salatası ve marul yaprakları ile süsleyip servis yaptım.
not :portakal ağacının tarifiyle.

16 yorum:

Saliha dedi ki...

artık yazda gelıyor tam bu salatanı zamanı:)ellerine saglık süslemeside çok şık duruyor..

sevgılerımle..

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Unknown dedi ki...

Canımmm ablam harika bir salata el
lerine sağlık.Kocaman öptüm...

özgülün tarifleri dedi ki...

Gulcugum salatan cok nefis gorunuyor ustelik vitamin deposu.
Tam benlik rejim salatasi olmus.
Senin marifetli ellerinden cikan hersey nefis oluyor.Ellerin dert gormesin canim benim
sormusun yemeden nasil durdugumu:)))yaptigim herseyden cok az tabagima aliyorum.
imdilik rejim iyi gidiyor insallah yaza kadar istedigim kiloya kavusurum.
canim arkadasim cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık canımm.Salata harika görünüyorr

Adsız dedi ki...

Ablam ellerine kollarına sağlık harika bir salata olmuş.Sunumuda oldukça şık sanada böylesi yakışır.Öpüyorum ellerinden....

www.lezzetmutfagi.blogcu.com

made in funda dedi ki...

salatan harika görünüyor.sofra da başka şeyler de görüyorum.ellerine sağlık..harika bir salata olmuş..

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Canım salata harika gözüküyor sunumun çok şık olmuş ellerine sağlık:))

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

nefis görünüyor ablacım ellerine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmeni dilerim

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim senin bloguna gelince gözlerim bayram ediyor,bir salata ancak bu kadar güzel sunulur renkleri yetiyor cok lezzetli oldugunu gösteriyor zaten,ellerine saglik.
Cumanin bereketi hayri evine dolsun ablacigim

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim.
Ne kadar güzel olmuş.
Sevgilerimi yolluyorum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Oyyy süper olmuş ellerine sağlık.
Hoşçakal.

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK RENKLER VE SUNUMDA ÇOK ŞIK ...

kadincaweblog.com dedi ki...

Merhabalar. Bloğunuzu ziyaret etiim. Sevgilerimle.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim bu salata yida yeni duydum hem ismi hem kendisi cok degisik, ellerine saglik, sevgiler....

Adsız dedi ki...

çok beğendim. elinize sağlık. tam yaz ayında bu salatalar yenilir.