7 Eki 2007

MUBAREK KADİR GECESİ




16 yorum:

NiNo dedi ki...

ablacim kandilin mubarek olsun sevgiler

minikkusum dedi ki...

CANIM BENIM
ALLAH RAZI OLSUN
ALLAH DUALARIMIZI,MAKBUL GUNAHLARIMIZI AFEYLESIN.BIZI BU GUZEL GUNLERE ERISTIREN RABBIMIZE SONSUZ SUKURLER OLSUN.SIZIN VE AILENIZIN KADIR GECESI MUBAREK OLSUN
IYI SAHURLAR CANIM

Adsız dedi ki...

Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..hdidem

Adsız dedi ki...

S.A
Bu güzel günde, gönlünden gecen hakkinda hayirli olacak tüm dualarinin kabul olmasi dileklerimle, en kalbi selamlarimi birakiyorum...

anneminkizıyim dedi ki...

Caninim, KAdir geceniz mubarek olsun, Allahim saglik, sihat ve mutluluk versin, dualarla, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım seninde kadir gecen mübarek olsun. Bu arada şehitlerimize de Allahtan rahmet diliyorum.

Özlem'den Sevgiler...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Allah razi olsun.. insallah bu gecenin hatiri ve hurmetine dualar kabul olur gunahlar affolur.. Tum İslam aleminin Kadir Gecesi hayirli ve mubarek olsun

Adsız dedi ki...

slm gül kokulu gül ablacım Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

Adsız dedi ki...

Kandilin mubarek ,duaların kabul olsun arkadaşım
sevgilerimle

keskinli dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

Adsız dedi ki...

Canım merhaba nasılsın, sayılı günler geçti ramazanı bitirdik, allah tuttuğumuz oruçları, duaları kabul eder inşallah, mübarek kadir geceniz de kutlu olsun, ailecek sevgi ve selamlar, öptüm canım...

yaban mersini dedi ki...

tüm dualarınızın kabul olmasını diliyorum,hayırlı kandiller.slmlar

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Kandilin mübarek,duaların kabul olsun arkadaşım.Allah sevdiklerimizle tekrarlarını nasibetsin.
Sevgiler.guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

tüm duaların kabul olması dileğiyle hayırlı kadir geceleri diliyorum selamlar sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ablacım kandilin mübarek olsun rabbim gönlünden geçen bütün dileklerini dudaklarından dökülen bütün dualarını kabul etsin yetim kız