7 Mar 2008

PUDİNGLİ PEMBE MUFFİNLER




Sevgili arkadaşımız sefer tasının ev sahipliğini yaptığı PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 İÇİN eski bir tarifimi muffin kalıplarında hazırladım kolay gelsin diyorum sevgiler

http://sefertasi.blogcu.com/


MALZEMELER
1 poşet puding(Ben çilekli pudingle yaptım )toz olarak kullanılacak

2 yemek kaşığı yoğurt

2 adet yumurta

3 yemek kaşığı şeker

125 gr margarin eitilecek (ben 1/2 su bardağı sıvıyağ kullandım )

1 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

Çok az gıda boyası

ÜSTÜ İÇİN

1 Paket beyaz hazır çikolata sosu ,süt

üzerindeki tarife göre hazırlanacak

YAPILIŞI

Oda ısısındaki yumurtalar şekerle 5 dakika mikserle çırpılır, yoğurt,sıvıyağ, ilave edilir tekrar 1 dakika çırpılır, un , puding ve kabartma tozu eklenerek tahta kaşıkla karıştırılır ,istenirse çok az gıda boyası ilave edilir.mufin kalıplarının içlerine kağıt yerleştirilip kek kalıpların yarısına kadar konulur 170 derecede ısıtılmış fırında pişer .

arzu edilirse sade veya çikolata sos hazırlanıp servis yapılır
.

DİĞER KEK TARİFLERİM



37 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ,
yönlenerek buraya geldim ama çözemedim; etkinlik için tarifim hazır derken mufinleri mi kastettiniz? Özür dilerim link veya etkinlik ismi belirtlimediği için çekindim doğrusu tarif almaya...Bana bir haber verirseniz ona göre alıp yayınlayayım olur mu? sevgilerimle:))

belgin kıral dedi ki...

Kusur ne demek ben sadece bi yanlışlık yapmış olmak istemedim:))
ellerinize sağlık nefis muffinler olmuş,bur güzel tarif ve etkinliğe katılımınız için çok teşekkür ederim,tarifi yayınladım sevgilerimle

Dilek Mutfakta dedi ki...

yaşasıııııınnn ablam iyileşmiş,maffinlerle gelmiş,nasıl oldun gül ablacım inşallah bir sorun yoktur , bu aralar bizi çok sık yanlız bırakıyorsun umarım bu son olur..

MUTFAKISTAN dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik sevgiler

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Gülcügüm muffinler nefis olmuslar,hele üstünde de puding himmm,harika.Ellerine saglik canim.
Iyi bir hafta sonu diliyorum,sevgilerimle.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim nasil oldun,iyilestinmi biraz.
Muffinlerin görüntüsü anlatiyor zaten tadinin nefis oldugunu eline saglik .
Kucak dolusu sevgiler.
saglik sihhatler dilerim

Baharcicegi dedi ki...

Gül ablacigim yorumunu okudum yine geldim,kardesine cok gecmis olsun insallah daha iyidir,allahtan sifalar dilerim.
kendine iyi bak canim ablacigim

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.....
Selamlar...

Unknown dedi ki...

canim benim iyi olmana cok sevindim aman sagligina dikkat et bize sevdiklerimizin daha cok ihtiyaclari var.uzmeyelim onlari..

mufinle ne guzel olmuslar puf puhh kabarmis ustelik uzerindeki krema cok yakismis. ellerine saglik canim benim 8 mart dunya kadinlar gununu kutlarim
kucak dolusu sevgilerimi gonderdim..

Unknown dedi ki...

canim kardesinin hastaligina cok uzuldum gecmis olsun acil sifalar diliyorum aman dikkat et kendine cok iyi bak.bende bu gunlerde cok yogunluk yasiyorum firsat buldukca geceleri girebiliyorum.
opuyorum canim hayirli geceler.

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL��� "18"



PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL��� 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ taraf�ndan haz�rlanm�t�r.
Ak�am �st� sohbetine gelen dostlara,
Han�mlarla yap�lan g�nlere,
Be� �ay�na gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVG�L� ARKADA�LARIM;09.03.2008--16.03.2008 Tarihleri aras�nda PORSELEN DEML�K �AY SAAT� ETK�NL���NE EV SAH�BEL���N� http://kadininmutfagi.blogcu.com
Yani BEN YAPACA�IM S�Z SEVG�L� ARKADA�LARIMI VE KATILMAK �STEYEN HERKES� ETK�NL���M�ZE DAVET ED�YORUM!!!HEP B�RL�KTE �OK G�ZEL TAR�FLER KAZANDIRMI� OLACA�IZ ETK�NL���M�ZE �N�AALLAH.TAR�FLER�N�Z� HAZIRLAYARAK.VE TAR�F�N�ZE "PORSELEN DEML�K �AY SAAT� "18" BA�LI�INI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TAR�F�N�Z HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI R�CA ED�YORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. G�ZDEN KA�MA �HT�MAL�NE KAR�I YARARLI OLACAKTIR.BEN S�ZE GER� D�N�P.TAR�F�N�Z� KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACA�IM.��MD�DEN KATILIMCI ARKADA�LARIMA �OK TE�EKK�R ED�YORUM SELAM VE SEVG�LER�MLE...... ay�eg�l

Adsız dedi ki...

Ne güzel muffinler ellerin dert görmesin. Canım ablan inşallah daha iyidir, çok geçmiş olsun. Gülüm ne olur kendinede çok dikkat et becere bildiğin kadar dinlen sakın zorlama kendini. Sen dayanamazsın biliyorum ama gönlüm öyle olsa istiyor işte çokk öpüyorum. Dünya kadınlar gününü kutlar sağlık, neşe, huzur getirmesini dilerim önce gülüme ve tüm ailene inşallah.:)

Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

cok nefis olmus,

ellerine saglik...

kadinlar günün kutlu olsun,

iyi bir gün gecirmeni dilerim,

hoscakal

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok gecmisolsun canim

Adsız dedi ki...

ablacım cok guzel olmus muffınler.. cok da guzel suslemıssın.. insanın ekrana uzanıp alası gelıyor valla:)
afıyet olsun size..
ıyı hafta sonları..
opuyorum..

www.fatostuncay.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm seni tekrar burada görmek ne güzel, inşallah daha iyisindir, ama kendini fazla yorma canım. Abin de inşallah daha iyidir canım.Her ikinize de büyük geçmiş olsun...
Canım harika muffinler yapmışsın, çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık ...
Güzel bir hafta sonu geçirmen dileklerimle dünya kadınlar gününü kutluyorum güzelim, sevgilerimle öptüm...

hdidem95 dedi ki...

Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba
çok güzel bir terif elinize sağlık.Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun sevgiler..anemonunmutfagi

anneminkizıyim dedi ki...

merhabalar canim ellerine saglik, muffenslarin nefis görünüyor, saglikli ve mutlu günler dilyierek, kadinlar gününü kutluyorum, sevgiler...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum canısı. Sevgilerimle..

ortanca34 dedi ki...

merhabalar...
kadınlar gününüzü kutluyorum...sağlıklı güzel günler sizle olsunn..sağolsun arklarr maille gzl yazilar yoluyorlar birde şiiri sevdiğime arada bakarım şiir sitelerine...
güzel bir hafta sonu dilerim..sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

mrb gül ablacım
geçmiş olsun.iyisindir umarım.yorum için teşekkürler.muffınler harika eline sağlık.bende senin dünya kadınlar gününü kutlarım
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

selam gül hanımcığım öncelikle kardeşine ve sana çok geçmiş olsun Rabbim hayırlı şifa versin
kadınlar günümüz de kutlu olsun muffinler çok güzel olmuş eline sağlık canım sevgiyle kal sağlıklı kal:)

Adsız dedi ki...

toruncum eline koluna sağlık canım ellerin dert görmesin süper olmuşlar sağlığın sıhhatin yerine gelmiştir inşallah canım kendine iyibak sevgiyle kal.... blogcuya isim bulduk canım..... sonra bildiririm....çok öptüm .... hayriye73

. dedi ki...

CANIMMMM:)
8 MART KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU VE MUTLU OLSUN:)
COK TESEKKÜR EDERIM,SENIN ELLERININ MARIFETI HIC BIR YERDE YOK,GERCEKTEN HAYRANLIKLA IZLIYORUM SENI:ELLERINE SAGLIK.MUFFINLER DAHIL HERSEY SÜPER GÜZEL OLMUS:)
BU ARADA LINKLERIME EKLIYORUM,SENDE BENI EKLERSEN COK SEVINIRIM CANIM:)))

Adsız dedi ki...

Kadınlar Günümüz kutlu Olsun Canım Sağlık ve sıhhatle inşallah nice yıllara.. hayriye73

Adsız dedi ki...

bu muffinler sahane ablacigim hemen not ettim inan çok begendim ay nasil canim çekti bir tane alsam nasil olur, ellerine salik muhtesem, dilerim sende moral olarak biraz daha iy olmusundur, hersey yolunda gitsin insallah, dualarim sizinle.
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN iyi hafta sonlari dilerim sevgiler

www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

10 nisan tarihinde başlayıp 10 mart tarihine kadar devam edecek en güzel pasta yarışmamızda sizide görmekten mutluluk duyarım http://birdemliksohbet.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ablacim seninde d�nya kadinlar g�n�n kutlu olsun.Ayrica sagligin insallah yerindedir.Aman dikkat et kendini fazla yorma.
Muffinlar cok g�zel olmu pembis pembis,ellerine saglik

NiNo dedi ki...

ellerine saglik ablacim harika gorunuyor
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

KADIN
Kimi derki KADIN uzun kış gecelerinde yatmak içindir.
Kimi derki KADIN yeşil harman yerinde 9 zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi derki ayalimdir, boynumda taşıdığım vebalimdir...
Kimi derki hamur yoğuran...
Ne o ,ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal...
O benim kollarım bacaklarım.
YAVRUM,ANNEM, KIZIM, KARIM, KIZ KARDEŞİM , HAYAT ARKADAŞIM....
NAZIM HİKMET

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN...

emelinmutfagi.blogcu.com

SeyyAh dedi ki...

Sizin gibi bir dostumuzu aramızda tekrar görmek ne güzel... Rabbim başka dertler vermesin. Her ikinize de içten büyük geçmiş olsun dileklerimizi yineliyoruz...
Nice sağlıklı günlerde böyle güzellliklerinizi paylaşabilmeniz temennisi ile...

Disalce dedi ki...

gül ablacım muffinler çok güzel görünüyor....

bende zaman zaman muzlu pudingi toz olarak keke katıyorum hoş bir koku veriyor...

çilekliyide deniycem..

ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

ablacım merhabalar muffinlerin süper olmuş ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

gül abacım hoşgeldin:)
muffinler enfes görünüyor.ellerine saglık sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Gül abla her zamanki gibi tarifler nefis görünüyor, ellerinize sağlık.
Yorumunuzu aldım, insallah en kısa zamanda saglığınıza kavusursunuz. Cok gecmiş olsun..
sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmuslar,ellerine saglik canim.Sevgiler.