17 Kas 2007

SANDVİÇ



MALZEMELER
1 çay fincanı ılık süt
1 çay fincanı yoğurt
1 çay fincanı sıvıyağ
1 çay bardağı ılık su
1/2 paket yaş maya.(22 gram )
1 yumurta beyazı, içine sarısı üzerine
50 gram margarin
1 tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı şeker
1/2 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
YAPILIŞI
Süt ılıtılır içne maya ve şeker eklenir, iyice karıştırılır kabarana kadar bekler, unun ortası açılır
margarin ve yumurta sarısı hariç bütün malzemeler katılıp çok yumuşak bir hamur yoğurulur .
Hamur mayalanıp iki katı olunca çok hafif bir iki kere üzerine bastırılıp hamurun havası alınır.
Elimiz unlanır ve masanın üzerine çok hafif un serpilir, Yumurta kadar parçalar kopartılır çay tabağı kadar açılır, içine 1 çay kaşığı kadar oda ısısındaki yumuşak margarin sürülür iyice yedirilir, pasta tabağı gibi elimizle çekiştirerek açılır rulo yapılır gül böreği gibi kıvrılır, üzerlerine yumurta sarısı sürülerek tekrar iyice mayalandırılır.
200 derecede ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir,piştikten sonra üzerine bir tepsi kapatılarak biraz bekler.
NOT: PASTAHANEDEKİ SANDVİÇLER GİBİ YUMUŞACIK OLUYOR TAVSİYE EDERİM




24 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar sandeviclerin cok güzel olmus ,nar gibide kizarmislar eline saglik selamlar

Betül dedi ki...

merhabalar
ayy ne iyi ettin bende sandviç ekmeği yapmak istiyordum, tarif aramama gerek kalmadı ellerine sağlık mmm kokusu buralara geldi :))sevgiler....

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

SANDVİÇ HARİKA OLMUŞ PUF PUF YUMUŞACIK GÖRÜNÜYORLAR ONLARIN İÇİNE KAHVALTIDA PEYNİR REÇEL KOYUP AFİYETLE YEMEK LAZIM

Adsız dedi ki...

slm..

nasıl kabarmış...mis mis..

ellerine sağlık..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yumuşacık sanviçler olmuş bunlar ellerine sağlık canım...

ortanca34 dedi ki...

MERHABALAR..
GÜZEL MESAJINIZ İÇİN SAĞOLUN..ALLAH ZARARDA OLAN İNSANLARIN YARDIMCISI OLSUN TAM BİR FELAKETMİŞ..BİZ SADECE AŞIRI YAĞMURU GÖRDÜK BUGÜN SÜT LİMANDI AMA..
ÇOK GÜZEL BİR MAYALI OLMUŞ..AYNI TARİFİ UYGULAYACAĞIM..HAFTAYA SEVİL ADLI GENÇ BİR ARKADAŞTA ETKİNLİK KATILIRSANIZ SEVİNİRİZ..İYİ HAFTA SONLARI DİLERİM..SEVGİLER..

elma şekeri dedi ki...

ellerinize saglik nefis görünüyor,sevgiler

Adsız dedi ki...

oy oyyy nasılda kabarmış nasıl da güzel görünüyorlar böyle
ellerine sağlık bir süt olsa evde hmen yapacam

anneminkizıyim dedi ki...

merhabalar canim, sandavicin cok güzel ve harika görünüyor. Ellerine saglik, tam kahvaltilik bir tad nefisss....

Adsız dedi ki...

Selam Ablacım;

Ellerine sağlık yine harika şeyler yapmışsın.Seni sobeledim ablacım eğer vakit bulup cevaplarsan sevinirim.Seni çooook öptüm...

Adsız dedi ki...

gülüm ne güzel görünüyor sandviçler.harika olmuş.bayıldım.ellerine sağlık canım.öptüm.

Adsız dedi ki...

Blog manşetde ooo gül ablacım yazı eklemiş diyip uçarak geldim :))

Gül ablacım,

ne yapmışsınız siz böyle.. pofidik pofidik olmuşlar.. :) nefis. kahvaltıda pek güzel gider..

ellerinize sağlık.

sıcacık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım, harika kabarmışlar. Yumuşacık. Ellerine sağlık canım benim.
guldenelkan.blogcu.com

ortanca34 dedi ki...

GÜNAYDINLAR..İYİ SABAHLAR..
DÜN YAPTIM BU TARİFİ ÖMRÜMDE BY KADAR YUMUŞACIK BİR HAMUR NE YOĞURDUM NE DE PİŞMİŞİNİ YEDİM..AKŞAMA BABAMIZA 1 ADET BİLE KALMAMIŞTI...GERÇEKTEN GÜZEL BİR TARİF..TEŞEKKÜRLER..BU HAFTA ETKİNLİĞİMİZ DVM EDİYOR GENÇ BİR ARKADAŞTA İNŞ..KATILIRSINIZ.. SEVGİLER..GÜZEL GÜNLER..

yemedeyanindayat dedi ki...

ellerinize sağlık..ne güzel kabarmışlar ve renk almışlar..bayıldım tabir yerindeyse..deneyeceğim mutlaka..ellerinize sağlık...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Günaydinla canim,
misssssssss gibi kokusu yayildi sanki evime, mmm elimde de cay henüz kahvaltida yapmamistim, aldim 1-2 tane, ellerinize saglik...
Size yorum yazarken selmahlc aradasimda msnye geldi kendisiyle diyoruz, bu blog gezilerinde ki lezzetlere baka baka kilo aliyoruz;))))En güzel gün ve haftalar sizinle ve sevdiklerinizle olsun

Adsız dedi ki...

SLM
sandviçler harika olmuş.eline sağlık.bende sana iyi haftalar dilerim.

Adsız dedi ki...

slm
yorum için teşekkürler.sandviçler harika olmuş.eline sağlık.bende sana iyi haftalar dilerim.

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Doğum günü mesajı için çok teşekkür ediyorum. Bende blog dünyasına girip sizin gibi arkadaşlar edindiğim için çok mutluyum.
Poğaçalar nar gibi kızarmış çok lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ablacım merhaba,nefis olmuşlar nar gibi kızarmış yumuşacık off yemede yanında yat:) ellerine sağlık sevgiler
hdidem.blogcu.com

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım :)

Adsız dedi ki...

canım her ne kadar yorum bırakmuyorsam da hergün siteni ziyaret ediyorum.tam istediğim tarifler.hepsi süper yaaa.
ellerine kollarına sağlık.Allah nazarlardan saklasın.öptüm canım.

Adsız dedi ki...

Abla bunlar cok güzel gözüküyor...
Hepsini bitirdiniz mi,bana birakmadiniz mi?

Hele kis icin hazirladiklarina bayildim,tabii yillarin tercübesi,mahareti bir baska oluyor. Elleriniz-kollariniz dert görmesin,saglikla kalin.

ortanca34 dedi ki...

MERHABA..GÜZEL GÜNLER..SONSUZ HOŞGÖRÜNÜZE SIĞINARAKTAN TARİFİ KOPYALA YAPIYORUM..BU HAFTAKİ ETKİNLİĞE SİZDEN ALIP YAPTIĞIM TARİFLE KATILIYORUMM..İZNİNİZLE AYNEN TARİFİ EKLİYECEĞİM..HABER BEKLİYORUM..SEVGİLER..ŞEKİL SİZİNKİ KADAR GÜZEL OLMADI AMA
OLSUN 2.YE İNŞ..