25 Şub 2008

Etkinlikte ev sahipliği yaptığım bir demlik SOHBET15 ETKİNLİĞİ İÇİN HAZIRLADIKLARIM

RENKLİ BON BON LAR VEDA ŞEKERLEMELERİM.


hazır pasta kreması tarifine göre hazırlanır , kakaolu kek ufalanır ,kuru üzüm ceviz, damla çikolata portakal reçeli ,hindistan cevizi hepsi karıştırılıp küçük küçük yuvarlanıp hindistan cevizi ile gıda boyası karıştırılıp bon bonlar bulanır dolpta biraz bekletilip servis yapılır .

İÇLİ KÖFTE





MALZEMELER
Dış Malzemesi
1/2kilo ince bulgur
1/2 kilo orta boy bulgur
1/2 kilo yağsız sinirsiz kıyma
2 avuç un
2 yemek kaşığı biber salçası
Pulbibier ,tuz , kimyon
İç Malzemesi
1 kilo yağlı kıyma
5 adet kuru soğan
150 gram iri çekilmiş ceviz
1,5 paket margarin
Tuz ,karabiber, nane, pulbiber, kimyon
1/2 demet maydonoz
YAPILIŞI
Dışının Hazırlanması
Bulgur soğuk suyla kısır gibi az suyla ıslatılır, yarım saat bekler ilk önce salça
ve baharatlarla bulgur yoğrulur sonra et ilave edilip eller soğuk su ile ıslatılıp
sakız gibi olana kadar yoğrulur, 2 avuç un ilave edilip tekrar yoğrulur.
İçinin Hazırlanması
Soğanlar küçük doğranır süzgeçte yıkanır eritilmiş yağda soğanlar kavrulur kıy-
ma ilave edilir iyice kavrulur tuz, karabiber, pulbiber, kimyon, nane ilave edilir,
ateşten alınır maydonozu cevizi katılır soğutulup buzlukta donması beklenir.
Hazırlanması
Yoğurduğumuz bulgurlu , etli hamurdan yumurta kadar kopartılıp çok ince açılır
malzemesi konulup kapatılır kaynayan tuzlu ve az limon sıkılmış suda 5 dakika
haşlanır.NOT:İstenirse kızartılıP servis yapılır .

36 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'cüğüm, bu güzel etkinlikte, hem de hasta halinde yorulup, emek verdin, çok teşekkürler ediyoruz canım.
Canım harika mamalar yapmışsın, içli köfte ve şekerlemeler çok güzel görünüyorlar, ah hele de içli köfteler, bir tanecek aldım canım bu güzel lezzetten, ellerine emeğine sağlık güzelim.
Canım güzel bir hafta geçirmen dilğiyle öpüyorum...Sevgilerimle ailecek selamlar...

hdidem95 dedi ki...

ablacım baya yoruldun ama çok güzel tarifler gördük tüm emeği geçen herkese en baştada sana çok tşkler buarada bir adanalı olarak içli köfteye bayılırımm nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

ortanca34 dedi ki...

merhabalar...
size çok teşekkür ediyorum bu güzel evsahipliği için..elleriniz dert görmesin..beni kırmayıp kabul ettiğiniz içinde sonsuz minnettarım..herşey o kadar güzeldiki..tüm katılımcılar çok özel hazırlanmıştı..çok bellii..harika görüntüler ve tarifler..ellerine sağlık tüm katılımcı arkadaşlarımızın...veda yazısı ve şekerleme ile içli köftede harika bir final olmuşş..çok teşekkür ediyoruzzz..Allah sağlık mutluluk ve huzur dolu günler nasip etsin inşallah..sevgilerimle..

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım hepimizide çok güzel ağırladın. Teşekkürler. sevgilerimle kucaklıyorum seni.

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım..eline yüregine saglık çook güzel bir etkinlik oldu..teşekkürler..etkinligin en güzel tarafıda çokça arkadaş edinmek:)))tabii bir sürü birbirinden güzel tarifler....sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Gülüm hiç bir etkinliği öğlesine yakından takip etmedim aslında bilmiyorum fakat sanıyorumki senin ev sahipliğini yaptığın bu etkinlik SÜPER SÜPER SÜPER. Kraliçemize yakışır muhteşem bir etkinlik gerçekleştirdiniz gülüm benim, tüm kalbimle kutluyorum. Canım bu tatlı yorgunluğun üstüne birde içli köftelerin ne diyeyim allah diyorum sana kucaklar dolusu sevgiler yolluyorum.
Öptüm, bay bay. Aleyna-Dilara

Adsız dedi ki...

Canım senin lezzetli, süper tariflerinden bir iki tanesini görüntülü olarak hepimizin yeni sitesinde senin adın ve adresinle aracılık yapmama izin verirmisin gülüm benim. Allaha emanet ol İNŞALLAH.

Sebze Yemeklerimiz http://yemeksaati.net/forum/index.php?action=post;board=79.0

Sitemizi sensiz bırakma lütfen.

Adsız dedi ki...

merhaba canim
Cok yoruldun ama degdi etkinlik sayesinde degisik tarifler edindik cokda güzel düzenli bir sekilde yaptin eline saglik canim köftelerinde harika olmus elin saglik sevgiler canim

NiNo dedi ki...

muhtesem olmuslarrrrrrrr

Adsız dedi ki...

saat 23 de benim bloğumda hepberaber yemekden bahsetmeye davet ediyorum gelirsen çok sevinirim hepberaber buluşalım www.kadininmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canim ablam merhaba ben yokken bana birakmis oldugun yorum için çok tesekkur ederim, allah razi olsun simdi daha iyi oldum ve sizleri de çok ozlemisim, ben yokkende harika lezzetler yapmissin ellerine saglik canisi, yorumun benide çok duygulandirdi çok mutlu oldum, sana çok tesekkur ediyorum, allah razi olsun sana, canim benim çok sagol dusunupte yorum birakma nezaketinde bulundugun için.
ellerine saglik ablam muhtesem olmuslar, etkinlik için ozur dilerim umarim beni affedersin inan elimde olsaydi yapip birsey yollardim ama bilgisayarimi bile açmadim ayaga kalkamiyordum bile, gerçekten ilk kez boyle aci çektim inanirmisin aglaya aglaya bikmistim allah razi olsun esimden bana çok bakti tam bir buçuk hafta hep kahvaltilik birseyler yedim napsin o da bilmiyor ki simdi bunlarin hepsini gorunce canim çok çekti yani, etkinlige harika ev sahipligi yapmissin sana da bu yakisirdi zaten, seni kocaman opuyorum ablam hosçakal.
www.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım geçmiş olsun okadar olumsuzluklar içinde çok güzel bir şekilde etkinliği tamamladın emeğine yüreğine sağlık.içli köfteler SÜPEEEEERRRRRRRRR.

Adsız dedi ki...

Çok güzel hayatım ama çok zor be hayatım.Ellerine sağlık olsun

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

GÜL ABLACIM İÇLİ KÖFTELER HARİKA OLMUŞ BEN ÇOK SEVERİM AMA BEN İNCE OYMAYI BECEREMİYORUM SENİNKİLER HARKA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

Adsız dedi ki...

ablacım cok guzel tarfılerle karsılastık sayende.. emegıne saglık.. içli köfteler de tek kelimeyle super olmus.. afiyet olsun size..
opuyorum:))

www.fatostuncay.blogcu.com

ceyt dedi ki...

Gül ablacım, çok güzel bir etkinlik olmuş.tebrik ederim.
bu arada içli köfte en sevdiğim şeylerden biridir.nefiss yapmışsın.ellerine sağlık.
öpüyorum sevgiler

Özlem Ceylan dedi ki...

Canim Gül Ablacigim ellerine saglik sana yakisir bir final yapmissin,icli kofte ve renkli bonbonlar cok nefis olmuslar,yiyenlere afiyetler olsun,renkli bonbonlardan uzanip pc ekranindan bir kactane alasim geldi.sevgiler

Adsız dedi ki...

canım etkinliğinde çok başarılı olduğuna emin olabilirsin yapmış olduğun içli köfte ve bombon şekerler çok harika ellerine sağlık

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sevgili Gülüm, yemek saati forum sitemiz açılmadı biliyorsun ve ben dayanamadım bir forum sohbet ve paylaşım hazırladım. Katılımlarınızı bekliyorum canımın içi. www.dorukcan.com dan üye olup forum yemek giriş yapabilirsiniz. gördüğün tüm eski yemek saati arkadaşlara haber verirsen sevinirim

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım harika evsahipliği yaptınız çok tebrik ederim sizi.Final tarifleride süper çok beceriklisiniz ellerinize sağlık öpt...

Adsız dedi ki...

Ablacım benim ellerin dert görmesin emi.Ellerine kollarına sağlık harika olmuş içli köftelerin bende yaparım çok ta severiz.Biz kızarmışını seviyoruz.Ayy sanki kokusu geldi burnuma vallahi.Kendine iyi bak öptüm ellerinden....


lezzetmutfağı...

meleginmarifetleri dedi ki...

çok güzel tarifler çıktı ortaya içli köftede süper ellerinize sağlık hoşçakalın

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim etkinligi güzel bir sekilde hazirladin ve sahane iki tarifle kapatiyorsun,hasta halinde yoruldun,eline emegine saglik.
Bonbonlar cok sirin kutusu cok alimli güzel,icli köfteler zaten kendi basina bir lezzet eline saglik ablacigim

Adsız dedi ki...

merhaba
canım sabah çok üzüldüm ben o yazıyı sitem olsun diye yazmamıştım sadece biraz espiri olsun hani "bakın ben kapıdan giremesem bacadan girerim "mahiyetinde söylemiştim elbetteki etkinlik düzenlemek zor ve yorucu bir iş herkese ulaşmanızda imkansız bir şey bunu biliyorum sakın üstünüze alınmayın olurmu sadece ufak bir espiri idi o..Bu arada çok başarılı bir etkinlik oldu yüreğinize ve elinize sağlık tebrik ederim....:)) bu arada ben anemonunmutfagi:))

EZGi :)) dedi ki...

canım ikiside birbirinden lezzetli birbirinden hoş görünüyor.ama ben içli köfteye resmen birttim.ellerine saglık canım sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ablacım harika şeyler yapmışsın ellerine emeğine sağlık çok güzeller
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

BİR DEMLİK OLARAK PORSELEN DEMLİKTE EV SAHİPLİĞİ YAPMIŞ DOSTKLARLA SOHBETİMİZ VAR SİZİDE BEKLERİZ

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim ellerine saglik etkinligin cok guzel oldu sunumlar harika.Hasta halinle emekler verdin.
canim benim sekerlemeler ve icli kofte muhtesem otesi
arkadasimin marifetli elleri dert gormesin insallah Hersey o guzel sevgi dolu yuregine gore olsun.Canim benim kocaman opucuklerimi gonderiyorum.
Allaha emanet ol

ortanca34 dedi ki...

günaydınlar..
hayırlı sabahlar ve cumalar dilerim...işlerinizde kolay gelsin...sevgiyle sağlıcakla kalın..

hdidem95 dedi ki...

ablacım hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

cuma bayramınız mübarek olsun selamlar bloğumu ziyaret edip ''duyarlı olmaya davet ediyorum''başlıklı yazımı okurmusunuz www.kadininmutfagi.blogcu.com

ÇoKeMeL dedi ki...

içli köfte süper olmus ellerınıze sağlık hepsı bır duzune muhtesem ...hayırlı cumalar...güzel bır hafta sonu dılerım.

emelinmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım, etkinlikle ilgili ev sahipliğim için çok teşekkür ederim. Düzenlemen de harika olmuş tabii. Senin ve etkinliğe katılan tüm arkadaşların ellerine sağlık. Bonbon şekerlemelere bayıldım. Çok incesin.
İçli köfteler de o kadar güzel ki bir tanecik aldım. Nefis.
Sevgiler canım.
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Geçmişler olsun Gül..
Çok güzel bir etkinlik olduğu her halinden belli oluyor.Katılımcı arkadaşların v esenin ellerine sağlık canım..

Sevgiler

damaktadı/Gül

Adsız dedi ki...

Sevgili Dogada Hanimefendi Arkadasim,
Gecikmeli olarak sizi harika ev shibeliginizden dolayi tebrik ediyor, gecmisolsun dileklerimi sunuyorum, cok tesekkur ederiz bizleri harika agirladiniz sayfanizda ve muhtesem iki tadla noktayi koymussunuz. Geciktigim icin mahcuben ellerinize-emeklerinize saglik diyorum.
Mutlu ve daha umutlu bir hafta dileklerimi selam ve ümmet-i Muhammed´in hakkinda hayirli olacak dualarimi birakiyorum.

baharhabercisiyim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

toruncum ellerine sağlık ellerin derk görmesin canım nasılda yormuşsun kendini çok güzel olmuşlar afiyetle yemişinizdir artık nasılsın iyisinizdir inşallah bende yakında blog açıyorum toruncum yemeksaatinden admin site açmamı önerdibende kabul ettin artık yardımlarınızı bekleyecegim yalnız siteye daha isim bulamadım yemeksaatinden hayriye73 özel mesaj gönderip fikir verirseniz çok mutlu olurum sevgiler toruncum....afiyet bal şeker olsun....