10 May 2009

BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN


18 yorum:

Hatice dedi ki...

Dunyanin en guzel insanlarinin gunu olan, anneler gununuzu kutlarim

harikamutfak dedi ki...

gül ablacım..anneler günün kutlu olsun..optum..

hdidem95 dedi ki...

ABLACIĞIM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN
ÖPTÜM SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canım gülcüğüm sevgierimi yolluyor,
anneler gününü kutluyorum canım.

Unknown dedi ki...

EGER BANA GOZLERINLE DEGIL DE KALBINLE BAKMIS OLSAYDIN, SENI NE KADAR SEVDIGIMI COK IYI ANLARDIN...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.

Adsız dedi ki...

Senin de anneler günün kutlu olsun canim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

senin de anneler günün kutlu olsun gül'cüğüm.
jale

made in funda dedi ki...

........ , . - . - , _ , .........
......... ) ` - . .> ' `( .........
........ / . . . .` . . ........
........ |. . . . . |. . .| .......
......... . . . ./ . ./ .........
........... `=( /.=` .............
............. `-;`.-' .............
............... `)| ... , .........
................ || _.-'| .........
............. ,_|| _,/ ...........
....... , ..... || .' ............
....... | | ,. ||/ ..............
.... ,..` | /|.,|Y, .............
..... '-...'-._..||/ .............
......... >_.-`Y| .................
.............. ,_|| ...............
................ || ..............
....anneler günü || tüm annelere
..kutlu..........||...... olsun..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm, sen çok özel ve çok güzel bir annesin. Bunu hissediyorum ve biliyorum. Günün kutlu olsun bitanem... Sağlıkla çocukların ile birlikte en güzel günlere...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

DUNYANİN EN FEDAKAR ALTİN KALPLİ ANNESİNİN ANNELER GUNUNU KUTLARİM...
HERSEY O GUZEL YUREGİNE GORE OLSUN SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE MUTLU GUNLER GECİRMENİ DİLERİM, CANİM ARKADASİM.

KUCAK DOLUSU SEVGİLER

Adsız dedi ki...

GÜL ABLACIM SABAH SABAH GUZEL SOZLERIN NASIL IYI GELDI ANLATAMAM
GUNUM SAYENDE GUZEL BASLADI GUZELDE DEVAM EDER INSALLAH

BIRAZ GECIKMELI DE OLSA BENDE ANNELER GUNUNU KUTLUYOR VE ELLERINDEN ÖPÜYORUM
EN GUZEL YUREKLI ANNESINE KOCAMAN SEVGILE:))

www.yenitadlar.blogcu.com

peynir hösmelimi dedi ki...

Sizinde anneler gününüz kutlu olsun.
Sevgilerle.

tasarım mekani dedi ki...

Ilk basta koydugun resim ne kadar sirin ve tatli.. tum annelere gitsin... sevgiler,medinem

Baharcicegi dedi ki...

ablacim gecmis anneler günün kutlu olsun, bu aralar yogundum ancak girebildim nette
sevgilerimi gönderiyorum cok öpüyorum

Adsız dedi ki...

gulablacim yorumunicin cok tesekkur ederim. gerci ben haber veremedim hemen ama ,mim ledigim arkadaslarimindan biriidin kabul edersen sevinirim.selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Gülüm merhaba,senin de anneler günün kutlu olsun canım,çocuklarınla, torunlarınla sağlıkla güzel günler diliyorum.
Canım şu sıralar bilgisayara virüs bulaştı, onun için arada çocuklardan giriyorum.Tabii fırsat bulabildiğimde.İnşallah kısa sürede hallolur.
Sevgilerimle öptüm güzelim.

HÜLYA dedi ki...

anneler günün kutlu olsun ablacım nice güzel yıllara... sevgiler çok öptüm

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım geçte anneler gününü kutlamak istedim, öpüyorum...
(evde badana boyadan nete giremedim))