14 Eki 2008

SOSLU TAVUK BİFTEK




MALZEMELER
500 gram tavuk göğüs eti
2 adet kurusoğan
2 diş sarımsak
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı süt
1 yemek kaşığı salça
Tuz, karabiber, pulbiber, kimyon ,kekik
YAPILIŞI
Tavuk etleri kolay kesilmesi için buzlukta hafif dondurulur, hafif donan tavuk etleri yarım santim kalınlığında kesilir.
Soğan ve sarımsaklar rendelenir suyu sıkılır, soğanın posası ayrılır, suyunun içine baharatlar , süt, salça ve sıvıyağ katılır içine tavuk etleri katılıp iyice harmanlanır, buz dolabında 2 veya 3 saat dinlendirilir , yağsız tava iyice kızdırılır 1 kaşık sıvıyağ eklenir tavuklar kızartılıp yanında makarna , patates püresi, pilav veya herhangi bir garnitürle servis yapılır .

31 yorum:

Adsız dedi ki...

ablacım harika olmuş.ellerine sağlık.hım nefis görünüyor şu anda felaket açım.yemek:(
böyle yemek siteleri arkadaşları olan için diyette ne kadar zormuş:(

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Selamlar...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım nefis bir sosla hazırlamışsın tadını düşünemiyorum bile muhakkak deneyeceğim bir tavuksever oğlum ve eşim var.... sevgiler, iyigeceler canım...gece gece yapılırmı bu......hoşçakal....

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Bayilirim ablacim ellerine saglik,sunum da her zaman ki gibi sahane,enfes görünüyor...öptüm

Adsız dedi ki...

bende bayılırım ellerıne saglık canım sevgıler..

Melek* dedi ki...

ooo enfes bişey olmuş ellerine sağlık canım hayırlı geceler

Baharcicegi dedi ki...

Benim oglusun sevdigi iki lezzet her olsa yer,nefis görünüyor eline saglik ablacigim
sicacik sevgiler

Adsız dedi ki...

ailecek tavuk biftek cok severiz ellerine saglik
Emel-deturkserecepten.blogspot.com

oznurundunyasi dedi ki...

oley akşama ne pişirsem derdim bitti bu günlük..
ellerine sağlık ablacım..
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın, yemeğin harika görünüyor, çok ta güzel sunmuşsun ellerine sağlık güzelim. Ben de tavuk etlerini böyle sosta bekletiyorum, ama soğan ve sarımsak suyu katmıyordum, onların aromasıyla daha da lezzetlenmiştir.bir dahakine ben de böyle deneyeyim. Bu sosta pişince gerçekten de lezzetli oluyor, afiyetler olsun canım, öptüm, ailecek selamlar...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA SOS SAYESİNDE KİMBİLİR O TAVUKLAR NE KADAR LEZZETLİ OLMUŞTUR BEN DAHA TAVUKLARI MARİNE ETMEMİŞTİM DENEMEK LAZIM
MARMARİSTEN SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Canımmm günaydın valla enfes olmuş tavuğu sevmeyen yoktur,sunmda çok şık ellerine sağlık,öptüm..

birsence dedi ki...

Gül Ablacım merhaba....Zaten blogumu açalı çok olmadı...bayram öncesinde açtım...daha doğrudüzgün bişey yoktu sitemde ..gelip ziyaret etsen pek bişey bulamayacaktın...bende dedim biraz zaman geçsin biraz sitem dolsun öyle haber evreyim dedim...mail olarak attım ama msnne onada gelmedi..şifreni unutmuşsun..biliyosun ablacım çok istiyodum sitem olsun ...yeni cesaret ettim işte...yazdıklarınla beni nasıl mutlu ettin anlatamam sağol ablacım...biz çok güzel bir dostluk paylaştık uzun zaman...hiç unuturmuyum sizleri...jale ablamla hala görüşüryorz...hatta bir hafta sonu bana gelecek o zaman sende gelirmisin...???çok öpüyorum seni...sağlıcakla kal emi...bu arada tavukta bir harika görünüyor ablacım...ellerine kollarına sağlık....

birsence dedi ki...

Bu arada sitemi ziyaret edip çok güzel yorumlar bıraktığın için çok teşekkür ederim ablacım...yine gel emi:)

Adsız dedi ki...

ablacım canım benim sen bir harikasın ellerine kollarına sağlık bütün yaptıkların gibi tavuk ta mükemmel olmuş.Senden öğrenecek çok şeyimiz var ablam benim.......


lezzetmutfağı....

MUTFAKISTAN dedi ki...

ziyaretine geldim canim
yine harika bir tarif eklemissin,ellerine saglik cok guzel gorunuyor,sevgilerr

ceyt dedi ki...

tam bizlik bir tabak olmuş.nefiss.ellerine sağlık.
öpüyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...

bir tavuk hastası olarak kosarak geldım tavugu duyunca:))
ellerine saglık ablacım super gozukuyor.. tadı da gorunusunden belli..
afıyet olsun sıze..
opuyorum..

Adsız dedi ki...

Görüntü sahane, tadi da eminim cok lezzetlidir. Ellerine saglik canim.

made in funda dedi ki...

çok şık duruyor tabakta.ellerine sağlık.epeyce yutkundum...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

TAVUKLAR ŞAHANE GÖRÜNÜYOR.SOS SAYESİNDE SÜPER LEZZETLİ OLMUŞTUR EMİNİM.SUNUM MUHTEŞEM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.DAHA NİCE UZUN VE GÜZEL YILLARA.NEFİS PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK ÜZRE.SEVGİLERRR.

yildiz dedi ki...

Tam da cocuklarimin sevdigi bir menü olmus.
Ellerine saglik ablacigim,yiyenlere
afiyetler olsun.....

Saliha dedi ki...

merhabalar..ben bugun tavuk yemegı aradım durdum:(ustelık tavuk bıftegı tarıfı:( ve uyduruk bişiler yaptım ama ılerkı gunlerde bu tarıfı muhakkak uygulayacagım..ellerıneıze saglık..

sizi lınklerımede eklemek ıstıyorum musadenızle..

bu arada 12.cüz sizin..

sevgıler saygılar..

karakazan dedi ki...

Gül ablacigim,nefis bir tavuk olmus bu harika.Eline saglik,eminim torunun cok sevmistir:)

Selamlarimla,serap.

Adsız dedi ki...

merhabalar tavuklar nefisgozukuyo ellerine saglik siteni cok begendim hatta beyti kebabinida denedim cok guzel oldu ilk firsatttada fasulye koftesini deniyecegim ellerine emegine saglik canim teskkurler

Adsız dedi ki...

merhabalar tavuklar nefisgozukuyo ellerine saglik siteni cok begendim hatta beyti kebabinida denedim cok guzel oldu ilk firsatttada fasulye koftesini deniyecegim ellerine emegine saglik canim teskkurler

Adsız dedi ki...

Gül ablacim demek iki sene gecti,yazini bugün okudum.Bizde zamanin nasil gectigini anlayamiyoruz.Hele benim uzaklarda sizlerin bloglarinizi dolasip sizin mutluluklarinizla mutlu olup hüzünlerinizi paylasmam kendimi yanliz hissetmemi engelliyor.Emegine saglik
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar Gül'cüğüm,ellerine sağlık canım..


Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Tavuk biftegm vardı nasıl ppişirsem diye düşünürken sizin tarifnzi gördüm tavukları tarife göre marine ettim.bakalım pişirince nasıl olacak teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

soğan posası noluo

Adsız dedi ki...

Diyet bozacağını sanmam az yağlı olarak salatayla beraber gayet iyi bir diyet akşam yemeği