5 Mar 2009

ARKADAŞLAR SİZLERLEYİM

Sevgili arkadaşlarım! aranıza yeniden dönmeyi dört gözle bekliyordum, yavaş yavaş düzelmeye başladım, sorunlarım henüz bitmedi ama zamanla düzelecek inşallah. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum sizleri çok özledim .
Sizlerle güzel şeyler paylaşmayı umut ediyorum; ama ne yazıkki sevgili arkadaşımız
http://lezzetlilerim.blogspot.com/
oğlunun sağlık sorunu var sizlerden ona yorumlarınızla, dualarınızla destek olmanızı rica ediyorum. 1 senedir eşinin ve annesini sağlık sorunları vardı o yüzden bizlerle beraber olamıyordu şimdi de oğlu ALPEREN rahatsız RABBİM şifasını verecek inşallah sevgili yavrumuzdan dualarınızı esirgemeyin en kısa zamanda sizlerleyim ALLAHIN izniyle.
SEVGİLER

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacımmmmm hoşgeldin dönmene çok sevindim.Ama aynı zamanda minik Alperen için çok üzüldüm.Rabbim şifasını versin duam onunla kocaman
sevgiler öptüm...

Adsız dedi ki...

Canim yenden aramiza dönmen kadar güzel.Daha iyi olmana da cok sevindim.
Alperen icin de cok üzüldüm, insallah en kisa zamanda sagligina kavusur yavrucak, acil sifalar diliyorum. Sevgilerimle canim.

birsence dedi ki...

Allah seni inandırsın daha bu sabah baktım sitene acaba geldimi gül ablam diye..baktımki bir önceki yorum sayısı bile 60larda kalmış..dedim ablam sitesine girip yorumları bile onaylayamıyor galiba hala iyileşmemiş dedim..baktımki gelmişsin..ablacım iyileşip aramıza dönemne çok sevindim inan...çok geçmişler olsun...alperene çok üzüldüm içim parçalandı inan...tefriciyeye başlayayım bende inşallah Allah tüm hastalara şifa verir...
yemek saatinden becüş:)

Dilek Mutfakta dedi ki...

Canım ablam dönmene ve iyi olmana nekadar sevindim anlatamam,inşallah olmadığın günlerin acısını çıkarır yeni,güzel tariflerini yayınlamaya başlarsın merakla bekliyorum,seni çok seviyorum birdaha bizi bırakma.Ayrıca Alperenede çok üzüldüm Allahım şifasını versin...

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacığım ilgin ve alakan için çoook teşekkür ederim.Alperen benim kendi çocuğum değil, ama çok sevdiğim iki öğretmen kardeşimin yavruları. Gerçi yabancı da olsa ne farkeder ki! sonuçta o da bir yavru değil mi?

sevgilerimle tekrar geçmiş olsun canım ablam

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

HOŞGELDİNİZ İYİ OLMANIZA ÇOK SEVİNDİM SİZEDE SEVGİLİ ALPERENE DE DUALARIMI GÖNDERİYORUM

SEVGİLER

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ GÜLCÜĞÜM TEKRAR MERHABALAR..
SEN DAHİL, TÜM HASTALARA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK ÜZERE SEVGİLER.

Baharcicegi dedi ki...

ablacigim nihayet aramizdasin artik,özlettin kendini ve tariflerini.
Alperene ve bütün hastalara sifalar dilerim

SOFRAM dedi ki...

Canım Gül'üm hoşgeldin, çok özlemiştik seni... Çok sevindim canım seni tekrar aramızda görmekten.Kaç gündür pc yi açtığım yoktu, şimdi manşetten bakarken seni görünce hemen geldim.
Canım allah bir daha göstermesin,zamanla inşallah çok daha iyi olcaksın.Allah çaresiz dert vermesin canım.Alperen'e de çok üzüldüm, allah tez zamanda şifasını verir inşallah. Dualarımız onun ve tüm hastalarımız için canım.
Canım güzel tariflerini sabırsızlıkla bekliyoruz ama yine de kendini yorma dikkat et canım, sağlığın daha önemli...
Öpüyorum canım, ailecek sevgi ve selamlarımızla...

Eylül dedi ki...

Canım benim çok özledim seni öyle sevindimki seni görünce çok geçmiş olsun canım kızında olduğun için sana ulaşamadım ama şükür iyisin Allah bir daha göstermesin inşallah dahada iyi olacaksın evine döndünmü bilmiyorum ama sabah arayacağım tekrar sesini sohbetini çok özledim..Alperene çok üzüldüm çokta küçük yavrum Allah acil şifalar versin inşallah tez zamanda bu kötü hastalığı atlatır ve iyileşir..Görüşmek üzere en içten sevgilerimle öpüyorum canım..

Adsız dedi ki...

hoşgeldin ablacım..iyi olduğuna çok sevindim...allah bir daha göstermesin inşallah...opuyorum...sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin çok merak ettim seni aramızda gördüğüme çok ama çok sevindim....
arkadaşımızda allah şifa versin...öptüm canım....

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim donmene cok sevindim HOS GELDİN CANİM:)
kucuk Alperin hataligina cok uzuldum umarim en kisa zamanda sagligina kavuusr dualarimiz onunla.

Kandiliniz mubarek olsun,Hayirli kandiller arkadasim.

SEVGİLER

Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin,nasıl şaşırdım,birsen'in sitesini gezdim,sonra seninkine bir bakayım dedim,tarifleri okuyorum ama hala birsendeyim zannediyorum.Rahatsızlığım yavaş yavaş geçiyor demişsin Allah allah niye rahatsız ki Birsen diye düşünürken senin sitende olduğumu farkettim.çok sevindim.
RABBİM alperen in şifasını verir inşallah,dua edicem.