25 Eyl 2009

EL EMEĞİMLE HAZIRLADIĞIM BEBEK ŞEKERLERİMİZ

SEVGİLİ ARKADAŞLAR SİZLERİ ZİYARET EDEMİYORUM EMİNİM KUSURUMA BAKMIYORSUNUZDUR YAŞADIĞIMIZ SIKINTILI GÜNLER ÇOK ŞÜKÜR GERİDE KALDI HAZIRLADIĞIM BEBEK ŞEKERLERİNİ BİLE SİZLERLE PAYLAŞAMADIM BUNLARI BEBEK DOĞMADAN ÖNCE HAZIRLAYIP RESİMLERİNİ ÇEKMİŞTİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ ENKISA ZAMANDA SİZLERLE BİRİKEN BİRÇOK TARİFİMLE BİRLİKTE OLMAYI DİLİYORUM SEVGİLERİMLE

BEBEK ŞEKERLERİ
ŞEKER SEPETİ
KAPI SÜSÜMÜZ

DEĞİŞİK ŞEKİLLERDE HAZIRLADIĞIM ŞEKERLER









18 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım harikasın ellerine emeğine
sağlık.Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin öpüyorum kocaman...

Sevil Şahin dedi ki...

GÜL ABLACIM BİZLER SENİN NEDEN KUSURUNA BAKALIM SENİN İYİ OLDUGUNU BİLMEK YETER BANA ALLAHIM SAGLIKLAR SIHATLER VERSİN SANA VE TÜM SEVDİKLERİNE
ABLACIM BEBEK ŞEKERLERİDE HARİKA OLMUŞ EMEGİNE SAGLIK
HAYIRLI EVLAT OLUR İNŞ SEVGİLER

Hesna dedi ki...

GÜL HANIMCIĞIM MERHABA
BEBEĞİN İYİ OLMASINA ÇOK SEVİNDİM. İNŞALLAH BİR DAHA BÖYLE SORUNLARLA KARŞILAŞMAZSINIZ.
BEBİŞİ VE SENİ ÖPÜYORUM
SEVGİLER SELAMLAR

HESNA

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım,süpersin bayıldım şekerlere çok güzel olmuşlar, eee oğlumuzada yakışır yani, hatta paşaya az bile:)))))

MUTFAKISTAN dedi ki...

MARIFETLI ARKADASIM SUPER OLMUS
ONEMLI OLAN BEBEGIN SAGLIKGI
UMARIM IYISINIZ
SEVGILER

lalelimutfaklar dedi ki...

gul ablacim bebisin sagliliginin duzelmesine inan cok sevindim.hep aklimda idiniz. ama her seyin yolunda gitmeye basladigini duymak innan beni cok mutlu etti.ins.her sey geride kalacak.maasallah cok guzel. sekerleride cok hos olmus ellerine saglik. selamlar

Tijen dedi ki...

Gül'cüğüm,
Hanenizde sağlık, sevgi ve mutluluk daim olsun!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tüm dertler uzak,
huzurlar yanıbaşında olsun gülcüğüm..
bayıldım emeklerine..

Ferkay dedi ki...

Gül cüğüm uzun süredir ayrı kalmıştım haberim olmadı. Gözün aydın inşallah bundan sonra sağlık mutluluk içinde büyütüsünüz bebişi
Sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim cok güzel olmus emegine ellerine saglik Allah saglikli uzun ömürler versin

KİZHATCE dedi ki...

merhaba,önce bebeğinize sağlıklı uzun bir ömür diliyor,sizlere de gözünüz aydın diyorum...ellerinize sağlık bebeğe hazırladığınız şeyler inanılmaz güzel ve zevkli...sevgiler arkadaşım....

made in funda dedi ki...

harika şeyler yapmışsın.kızın ve torunun çok şanslı...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Merhaba Gül,
Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum.
Allah, sağlık, mutluluk ve uzun ömürler versin, güle güle büyütün torununuzu.
Ellerinize sağlık, ne güzel olmuş, hazırladığınız herşey.

Sevgilerimle,

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba çok şık olmuşlar elleirnize sağlık iyi olmanıza sevindim

sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Gül ablamm ne güzel şeyler yapmışsınız öle. Bebişiniz hayırlı uğurlu olsun. Sağlığına kavuşmasına çok ama çok sevindim. Doğduktan sonra bi bakıveriyorsun ki rüzgarım gibi bir yaşına geliveriyor. Allah bütün evlatlarımıza sağlık sıhhat versin.

Çok öpüyorum seni....

Adsız dedi ki...

Canım gülüm acele tatil kararı alındığı için geçmiş Ramazan Bayramı en içten dileklerimle kutluyor esenlikler diliyorum.
Allah bebeğimizin analı babalı ömür boyu sağlık ve mutluluk içinde büyümesini nasip eder inşallah. Titizlikle hazırlamışsın çok zarifler ve inanılmaz güzel herşey. Ellerine sağlık gönülden tebrik ediyorum. Kucak Dolusu Sevgiler ... A - D

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gülüm, sen beni şaşırtmayı her zaman iyi başarıyorsun :)))) Her zaman bu sözü tekrarlıyorum ama hakikaten hiç abartmıyorum, ne zaman bloğuna girsem gözlerim yerinden fırlıyor :))))
Canım benim bu ne güzellik, bunlar ne şirin şekerler böyle. Gerçekten eli öpülesi insansın. Canım yaa sana hayranım. çok değil şöyle minicik sana benzeyebiliyor ve senin gibi takdir edilesi bir anne bir kayınvalide olabilirsem ne mutlu bana. Güzel dileklerin için teşekkür ederim canım.
İnşallah kötü günlar geride kaldı, allah sağlık sıhhat versin inşallah. Bebek kim bahsetmemişsin ama Allah analı babalı büyütsün canım.
Seni seviyorum, kendine iyi bak. Kucak dolusu sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim benim ne kadarda emek vermissin her sey cok guzel olmus umarim bebiste en kisa zamanda sagligina kavusur.
Guzel haberlerini bekliyorum canim.
Dualarim bebis icin olacak.
kucak dolusu sevgiler.