25 Haz 2010

MÜCVER



MALZEMELER

4 adet kabak (veya dolma yaptığımız kabakların içleri

3adet yumurta

1 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

Tuz, karabiber, pulbiber

1 çay bardağı rendelenmiş taze kaşar peyniri

Maydanoz, 5 -6 adet taze soğan, nane

YAPILIŞI

Kabaklar rendelenir, tuz serpilip biraz bekletilir, saldıkları su sıkılır, içine un, yumurta, , maydanoz, nane, küçük doğranan taze soğanlar, kabartma tozu,baharatlar ve kaşar peyniri eklenerek karıştırılıp kızgın yağa kaşıkla konulup düzleştirilip kızartılır.

NOT: HER ZAMAN YAPTIĞIM MÜCVERE BU SEFER KABARTMA TOZU VE KAŞAR EKLEYEREK YAPTIM ÖZGÜL ARKADAŞIM YAPMIŞTI ÇOK BEĞENMİŞTİM ÖZGÜL ARKADAŞIM TEREYAĞDA KOYMUŞTU BEN YAĞDA KIZARTILACAĞI İÇİN TERE YAĞ KOYMADIM PUF PUF KABARDILAR ÇOKTA LEZZETLİYDİLER.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık çokta se
verim ama epeyidir yapmamıştım.Koca
man öpüyorum...

ozguluntarifleri dedi ki...

cok nefis olmus canim ellerine saglik.Afiyet olsun.
Sıklıkla yaparim normal mucverden tek farki kasar ve kabartma tozu konmasi:)puf puf kabarmis olmasi..

canim cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.