8 Eki 2010

BADEMLİ KEŞKÜL

MALZEMELER
1 Kilo süt
1 yumurta sarısı
1,5 su bardağı şeker
3 çorba kaşığı badem
3 çorba kaşığı hindistan cevizi
2 kaşık nışasta
YAPILIŞI
Bademler sıcak suda ıslatılır 15 dakika bekler, kabukları soyulur, iyice kurulanıp rondada un haline getirilir .Süt, badem,  nışasta, yumurta sarısı, şeker iyice karıştırılır kaynamaya başlayınca  hindistan cevizide eklenir birlikte pişirilir.Kaplara boşaltılır, soğuyunca buzdolabında iyice soğutulur,  üzerleri istenilen şekilde süslenerek servis yapılır.
HAMARAT ABLA TATLI YİYELİM TATLI YARIŞALIM yarışmasına yolluyorum.
NOT: FİNCANLAR ALLAH RAHMET EYLESİN YENİ VEFAT EDEN KAYINVALİDEMİN ÇEYİZİNDEN 

7 yorum:

Gülcan dedi ki...

valla ben kaşıklamaya başladım bile

Unknown dedi ki...

selam Gül hanımcığım hayırlı cumalar
senin keşkül biraz daha değişik olmuş ama nefis bir görüntüsü var ellerine sağlık kayınvalidene Allah rahmet eylesin fincanlar oldukca şık güzel günlerde kullan
sevgiyle kal

Hesna dedi ki...

Gül Hanımcığım Merhaba
Nasılsın,çocuklar torunlar herkes iyidir umarım.Kayınvalidene Allah rahmet eylesin.
Blogunu ilk açışta fincanlar dikkatimi çekmişti, çok beğendim.
Keşkülde, süslemeside harika olmuş eline sağlık.

Hesna

Unknown dedi ki...

selam Gül hanımcığım hatim için cüz dağılımını bu gece yayınlıyorum alabilirsin okuyup bitirince haber verirsen çok sevinirim sevgiler

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık keşkülün de elma tatlın d pek bi güzel görünüyor.
Kayınvalidene de tekrar Fatiha okudum şimdi.
Çok öpüyorum!

Adsız dedi ki...

Merhaba, iletişim numarasnızı kaybetmişim, size ulaşamadım, yarınki kahvaltıyla ilgili davet yollayacağım. Hem telefonunuzu hem de mail adresinizi bana yazabilir misiniz
Sofra
Zeynep Doğan
zeynep.dogan@turkuvazdergi.com.tr

dogada.blogspot.ru dedi ki...

FUSUN hanım benim sürekli yaptığım bir tarif hiç noksan bir şey yok ilk defa tariflerimle ilgili kötü yorum alıyorum bu güne kadar bütün tariflerimi birçok kişi denedi hep olumlu yorumlar aldım zaten sizin gibi yorumlar olsaydı yazmazdım bir daha benim tariflerimi denemezsiniz olur biter