1 Kas 2010

MİLFÖYLÜ DONDURMALI VOLOVANLAR


Bu tarifimi sevgili Gülo annenin milföy etkinligine gönderiyorum
MALZEMELER
20 adet milföy hamuru
İçini istediğiniz şekilde hazırlayabilirsiniz ben dondurma ile doldurdum krem ole, olabilir puding, olabilir,  veya elmayı rendeleyip şekerle birlikte  hafif pişirip  içine tarçın, ceviz, üzüm, ekleyerek  doldurulabilirsiniz  ,muhallebi hazırlayabilirsiniz,  seçenekler sizin arzunuza göre değişebiir
YAPILIŞI
Milföyler bir su bardağıyla yuvarlak kesilir, on tanesi tekrar küçük çay bardağıyla ortadan kesilir, üst üste konur,(kenarlarından çıkan parçalarda pişrilecek) ısıtılmış fırında pişirilir, soğuyunca iç malzemesi konulur,  kenarlarından çıkan parçaları ufalayarak  hazırladığımız milföylerin üzerlerine ilave edilir hazırlanan sos dökülerek servis yapılır .Ortalardan çıkan küçük yuvarlakların içlerinide doldurabilirsiniz

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık çok ciciler
enfes olsada yesem öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Sevgili Gülcüğüm,
bıraktığın tüm sevgi dolu yorumlara çokk teşekkür ederim.
tarifin ne kadar güzel.
afiyetle ellerine sağlık canım.

umutluhayat dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

Baharcicegi dedi ki...

Burda hazir satiliyor volovonlar,ben biraz tembellik yapsam yarin alsam da bu nefis citirlardan hemencik yapsam,ama taze elinde yapmanin lezzeti baska olur tabiki

Elline saglik ablacim artik hizina yetisemiyorum masallah tarifler arka arkaya
öpüyorum saglikli bereketli bir hafta diliyorum

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Sevgili Gülcüğüm,
bıraktığın tüm sevgi dolu yorumlara çokk teşekkür ederim.
tarifin ne kadar güzel ve şık hazırlanmış,
afiyetle, ellerine sağlık canım.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşım tarifinizi aldım çok teşekkür ederim
Etkinliği desteklemeniz ve katılımınızdan dolayı yüreğinize ve emeğinize sağlık sevgiler öptüm

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım nefis görünüyor,sevgiler...

made in funda dedi ki...

ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR CANIM.OLSA DA YESEM DEDİRTİYOR...ELLERİNE SAĞLIK...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevgili Gül ablacim evet biraz rahatsizliklar geçirdim azda olsa devam ediyor ama buna da sükürler olsun,insallah sende iyisindir,ne güzel bir lezzet sunmussun harika görünüyor muhtesem sunumuyla ellerine saglik,öpüyorum seni kocaman.

Cafe Pepela dedi ki...

Ablacığım tariflerin pek leziz!
Ellerine,gönlüne sağlık.
Dondurmayı milföye de bayıldım:)
Kalbi selamlarımla

mintinin dünyası dedi ki...

ablacığım ellerine sağlık.yine oldukça değişik bir sunum ve lezzetin altına imzanı atmışsın.ellerine sağlık.sevgili güloannemizin etkinliğine yakışacak lezzette olmuş.bal ablam benim.sevgiler minticiğinden...