19 Şub 2011

NUTELLALI ÇOKOPRENS



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIM Cafemis  E KOLAYLIKLAR DİLİYORUM TARİFİMİ YOLLUYORUM 
MALZEMELER
1 Paket tereyağ (250 gramlık paket)
4,5 su bardağı un
1/4 çay bardağı sıvıyağ
1 paket vanilya
1 su bardağı pudra şekeri
 YAPILIŞI
Bütün malzemeler yoğurulur,10 dakika dinlendirilip merdaneyle yarım santim kalınlığında açılır kalıplarla kesilir, 170 derce ısıtılmış fırında  hafif pembeleşene kadar pişirilir, aralarına nutella sürülüp birleştirilir.
not : PASTACI KIZ Özlem'in tarifi tavsiye ederim harika bir kurabiye, ben tereyağ kullandım tarifte margarin var arzuya göre margarinlede yapabilirsiniz

30 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çayla beraber nefis olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

oooh afiyet sekerler olsun cok lezziz görnüyorlar.. iyi keyifler olsun;))
ellerine saglik ..

Güloanne mutfakta dedi ki...

günaydın gülcüğüm kurabiuyeler götür beni çayın yanında diyor harika olmuş emeğine sağlık arkadaşım Yalnız bir paket tereyağı demişsin gramı ne kadar.Güzel bir pazar gçirmeniz dileğiyle sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ablam çok sevindim düzelmesine dün tekrar mail atmıştım.Yardımcı olabildimse ne mutlu bana:))Kurabiye ve sunum muhteşem ellerine sağlık.
Mutlu pazarlar diliyor kocaman öpüyorum.

lorenmutfakta dedi ki...

ellerinize saglık güzel bir lezzetir eminim:))
http://lorenlehersey.blogspot.com/

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

ya blog gezmek kadar eğlenceli bir hobi yok herhalde benim için.her hanımın kendine göre maharetleri değişik fikirleri var.evde yapılamayan hiç birşey yok galiba,yetrki kadın yapamak istesin :).ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

TuruncuTatlar dedi ki...

mmm nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hmmm çayla nutella'li biskûviler, ne gûzel gider simdi... Ellerine saglik çok cici olmuslar

Serap Uzun--karakazandan dedi ki...

Ablam sen cokoprens yaptin ya?bunu da yaptin yani? becerikli ablam benim.En kisa zamanda cayimin yanina bende yapcam,nasilsa tarif senden :)))
Ellerine saglik can ablam.

Serap.

Kadına Dair Herşey dedi ki...

merhaba,tarifinizi 30 sırada yayına almaya geldim,ellerinize sağlık,beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum,kavala ve hindistancevizli kurabiyenizde nefis olmuş,gözüm kaldı giderken:))hayatta her şeyin istediğiniz gibi olması dileğiyle,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com ve face adresimde yayında olacak

yildiz dedi ki...

Ya Ablaa,sen ne güzel misafir agirlarsin yaa.....
Öpüyorum yanaklarindan,güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiyle ve dostca kal.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bu ne güzellik böyle? kurabiyeler çok şirin,ya fincana tabağına ne demeli?hiç kırılmasın inşallah
sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuşlar ellerine sağlık sabah çayımın yanına alıyorum. Sevgilerimle.

aslı dedi ki...

Hazırını yemem, ama evde yapılmışsa çok lezzetli olmuştur eminim. Ellerinize sağlık.

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablam of of şahane olmuş ellerine sağlık bayıldım
afiyet bal olsun
güzel bir hafta olsun bir tanem
sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerine saglik arkadasim hayirli günler :)

Dilek Mutfakta dedi ki...

bizim evde çok tüketilirdi çokoprens bende bu tarifi uyguladım birkaç kez, oğlanlar beğendi hazırını aratmıyor üstelikte içinde ne olduğunu bilerek yiyoruz,ellerine sağlık ablacım,sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm ellerine emeklerine sağlık nefis görünüyor çokoprensler:)
bende zevkle yapıyorum tarifler benziyor:)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim ellerine saglik nefis kurabiyeler içinde nutella of of yani,çayla beraber zevkle tadilir...sevgilerimle.

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim burasi buz gibi soguk kar yagiyorken bir girdim sayfana sicacik cayla mis gibi kurabiye beni bekliyor cok ikrama gecti icmesemde kurbislerden yemesemde icimi isitti birden
sunum cok güzel ellerine saglik ablam

Unknown dedi ki...

Çay ve kurabiyelerle harika bir görüntü öyle baktım kaldım.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

LaMa dedi ki...

Fincan takimi cok hosmus, tabi ki biskuviler de oyle:)

mintinin dünyası dedi ki...

benim maharetli ablam.ben bu lezzetleri yerim yerim kimseye bırakmam.ellerine sağlık.
çok öptüm seni

nanekokusu dedi ki...

canım ellerine sağlık afiyetle
sevgilerimle selamlar...

keskinli dedi ki...

ben komple tabagi aldim ablam cayida var hazir oh daha ne isterim
ellerine saglik
o güzel yorumun icinde tesekkür ederim öptüm sevgiler...

► Hobihane ◄ dedi ki...

inanmıyorum hazır gibi çok güzel olmşlar ellerinize sağlık..

hdidem95 dedi ki...

evde yapılan her şeye varım ellerine sağlık ablacım süperler öptüm sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIMA HAYIRLI CUMALAR DİLEMEĞE GELDİM,SEVGİLER:)))

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzeller özlemdede görmüştüm denemek kısmet olmadı bana:(((

muhabbetsofrasi dedi ki...

mmmm nefis gözüküyorlar

benden bi öneri hamurun içine çok az tarçın ve zencefil tozu kat çok lezzetli oluyor ;)