11 Mar 2011

ÇABUK HAZIRLANAN NEFİS TAVUK




MALZEMELER
2 adet tavuk budu
2 adet kanat
4 adet orta boy patates
5-6 adet yeşilbiber
1/2 çaybardağı sıvıyağ
2 adet domates
Tuz, karabiber
YAPILIŞI
Tavuklar ayıklanıp yıkanır ,tuzlanır sıvıyağ koyduğumuz teflon tavaya yerleştirilir,biraz pişirilir soyduğumuz patateslerde bütün olarak ilave edilerek pişmeye bırakılır( 40-45 dakika da pişiyor ) pişmeye yakın yeşilbiberlerde eklenir kızarınca ateşten alınıp sıcak servis yapılır .
NOT: arzu edilirse çeşitli baharatlarda eklenebilir. ( pulbiber, karabiber , sarımsak , kekik gibi )

9 yorum:

xcelis dedi ki...

Nefis görünüyor Ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık olsun:)
böyle pratik tarifler bizleri çoğu zaman kurtarıyor:))
sevgiler benden:)

sevil dedi ki...

Gül ablacım nefis olmuş ellerine sağlık yarışmada başarılar
ayrıca siteme ziyaretin içinde teşekkür ederim sevgiler

yeşim dedi ki...

canımmm ben geldimmm.ellerine sağlık bu gün bizdede tavuk var menüde...her çeşidene bayılıyoruz.ellerine sağlık ne güzel kızarmışlar çıtır çıtır...şansın bol olsun yarışmada ve afiyet şifalar olsun.güzel bir hafta sonu diliyorum.öptümmm.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık.başarılar diliyorum yarışmada.

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık enfes en
fes öpüyorum.

Unknown dedi ki...

GÜL ABLA ELLERİNE SAĞLIK YARIŞMADA BAŞARILAR DİLERİM SİZE..
SEVGİLERİMLE...

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

zeytintanesi dedi ki...

Çocuklarımın bayılacağı bir menü olmuş canım. Ben de yapayım bir ara, ellerine sağlık...