20 Mar 2011

EV YAPIMI TANTUNİ





MALZEMELER
500 Gram nohut büyüklüğünde doğranmış parça et
2 adet kuru soğan
2 adet domates
Sumak, pulbiber, tuz, maydanoz
Sıvıyağ
YAPILIŞI
Sıvıyağ tencereye konulur,yağ  kızınca etler ilave edilir, etler suyunu çekince yeterince sıcak su eklenerek etler iyice pişirilir,suyunu çeken etler yağında biraz kavrulur.(çok kurutmamak gerekiyor )
Soğan piyazlık doğranır tuzla çok hafif ovulur acısı gitsin istenirse yıkanıp iyice süzdürülür, içine sumak, tuz, maydanoz ve pulbiber ilave edilir ,
Domatesler çok küçük doğranır, lavaşlar etlerin üzerine bastırılıp ısıtılır ve nemlendirilir, resimlerde görüldüğü şekilde lavaşlara sarılarak servis yapılır.
LAVAŞLARI EVDE YAPMAK İÇİN
Un, tuz, su, maya ve süt ile hamur yoğurulup mayalandırılır mayalanan hamur ince açılır teflon tavada veya pizza tavasında pişirilir .

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim benim, sen ne yaptin böyle.. Bu ne sahane manzara... ELlerine saglik.... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik afiyetlerolsun.Katmer pogcada nefis görünüyor .Hayirli güzel bir hafta diliyorum öptüm.

Unknown dedi ki...

hmm ellerinize sağlık bayılırım bu nefis tada...

Serap Uzun--karakazandan dedi ki...

Ablacigim blogspot acildi sanirim bir problem yok simdilik degil mi?
Valla sanada cok ayip oldu kusura bakma,wordpressi kullaniyormusun?

Tantuni ve katmer pogaca nefis olmus ellerine saglik can ablam.

Unknown dedi ki...

Ohhh nisler gibi ellerine sağlık canım ablam olsada yesem öpüyorum.

yeşim dedi ki...

tantuni nefis olmuş gülüm ellerine sağlık çok severim bu nefis lezzeti...harika bir sunum hazırlamışsın.ellerine sağlık.güzel bir hafta diliyorum.sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim güzel mesajın için çok teşekkür ederim.inşallah artık burdayım.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Tantuniyi çok severim.
Nefisssss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Serap Uzun--karakazandan dedi ki...

Valla ablam üzüldün diye icim icimi yedi,seni Allah rizasi icin cok seviyorum,kendi ablam olsan inan ancak bu kadar severim :)
Hallettigine sevindim ama blogspotta iyi gidiyor herhalde yasak kalkti diye biliyorum.
Öptüm ablam ellerinden.

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş insanın iştahını açıyor ellerine sağlık afiyetler olsun.

Baharcicegi dedi ki...

Ev yapimi olunca akan sular durulur benim icin,disarda kesinlikle et yemeyen ben ekrana yapistim desem ,ahh ablacim ahhh niye yakin degilsinki
Ellerine saglik sicacik sevgilerimle cok öpüyorum

Güloanne mutfakta dedi ki...

canımcım ellerine sağlık tantunin bir harika olmuş öyle görünüyor ellerine sağlık
Arkadaşım osmanlı böreğimde kıyma harcı soğuduktan sonra içine peynir ilave ediliyor hepsi birlikte böreğe sarılıyor
iyi akşamlar

Udeh dedi ki...

Mükemmel görünüyor.. eline sağlık.. tarif için teşekkürler..