12 Kas 2011

ÇOK SIKINTILI BİR BAYRAM GEÇİRDİK

Arkadaşlar sizleri ziyaret edemiyorum kusuruma bakmazsınız umarım .Çocuklarımız küçükken biran önce büyüsünler diye bakarız ,büyüdüklerinde okumaları için büyük bir emek ve çaba harcarız ,okul biter iş hayatı , ve evliklik derken torunlar dünyaya gelir hepsi ayrı bir sorun hangisiyle başadeceğinizi şaşırırsınız, herşey yolunda gidince sorunlar çözüm buluyor  ama malesef herşey yolunda gitmiyor burada her sorunumuzu paylaşamıyoruz ama içimizde fırtınlar kopuyor . Küçük kızım 30 yaşında 15 senedir göğsünde çıkan kistler yüzünden en az 15 kere ameliyat oldu ayrıca troid ameliyatı, mide ,ameliyatı bir çok sağlık sorunu yaşadık, bir tane 9 yaşında bir oğlu var 2 bebeğine hamile  hersene göğsü için kontrollerini yaptırıyor, hersene sonuçlar nasıl çıkacak diye büyük bir stres yaşıyoruz  bu sene ki kontrollerinde göğsündeki kistlerde farklılıklar vardı,acilen  biyopsi yapıldı bayramı korkulu bir bekleyiş içinde geçirdik çok şükür dün sonuçlar belli oldu  korktuğumuz gibi değildi. RABBİME binlerce şükürler olsun kimseye kötü hastalıklar vermesin çok zor günlerdi, şimdi bebeğini kucağına alacağı günleri bekleyeceğiz dualarınızı esirgemeyin .Sizlerle birlikte olmak için biraz kendimi toparlamam gerekiyor .Kucak dolusu sevgiler

21 yorum:

birsence dedi ki...

canım ablam Allah esirgesin kızını...inşallah birdaha tekrarlamaz yavrusu ve yeni doğacak yavrusuyla çok güzel ve sağlıklı bir ömür geçirir...

Unknown dedi ki...

Canim ablam çok üzüldüm kizina, benimle ayni yasta :( Allahim acil sifalar versin, sizlerde sabir. Bebeklerin bagislasin ona. Dualarim sizinle. Allah'a emanetsiniz

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım... ALLAH'ımdan kızınıza acil şifalar göndermesini diliyorum üzülmeyin desem çok saçma olur biliyorum ama derdi veren Rabbim dermanınıda gönderir
Gül ablacım benim size bir dua tavsiyem olack ben çok faydasını görmüşümdür sizede şiddetle tavsiye ediyorum hele birde annenin böyle yalvarması çok faydalı olacaktır
bu dua VİRD İ DETTAR Duası internetten yazın çıkıyo
öpüyorum sevgiler:)

Ferkay dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun Allah çocuklarına anneliğine acısın acılarını göstermesin. Sana sabır ve kuvvet diliyorum. İnşallah güzel ve sevinli haberlerle dönersin.
Sevgiler.
Kocaman öpüyorum.

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

allah yardımcınız olsun.inşaallah kızınız sağlıcakla çocuğuna kavuşur

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Ablacim çok geçmi$ olsun, Allah acil ve kalici $ifa versin guzel kizina...
Ben hayatta ne sikinti çekersek çekelim her zaman dunyadaki diger olumsuzluklari gorup "beterin beteri vardir" diyerek $ukrediyorum Allahima...Allah daha buyuk sorun,çozumu olmayan problem vermesin in$allah!Kizina selamlarimi ve opucuklerimi ilet lutfen!

umutluhayat dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.sonuçun iyi çıkmasına çok sevindim.rabbim kötü gün göstermesin.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım okurken önce endişelendim sonra da sevindim,Allah sağlık-sıhhatle bebeğine kavuşmayı nasip etsin,Rabbim başka sıkıntı yüzü göstermesin.

Unknown dedi ki...

Canım ablam geçmiş bayramın mübarek olsun arayamadım seni kusuruma bakma.
Cep telefonumu Adana'da unutmuşum bütütn telefon numaraların ondaydı gelir gelmez arıycam inşallah.Çok sı
kıntılı günlermiş gerçekten çok iyi bilirim yaşadıklarınızı Rabbim tekrar göstermesin.Kızına acil şifalar versin inşallah duam sizinle ellerinden öpüyorum.

gülcan dedi ki...

Büyük geçmiş olsun diyorum. Evet her yaş döneminin sıkıntıları farklı...Büyükleri düşün çoluğu çocuğu düşün zor. Ayrıca geçmiş bayramınız kutlu olsun..

KİZHATCE dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım rabbim şifa versin,neyse sonuç korktuğunuz gibi olmamış şükrolsun..rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp büyütmenizi nasip eder,sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

CANIM COK UZULDUM GECMIS OLSUN
INSALLAH HER SEY COK GUZEL OLUR SIZIN ICIN KIZINA SEVGILER
DUALARIM ONUN ICIN

ihlamurcum dedi ki...

Allah hiç birimizı evlatlarımızla terbiye etmesin.Çok geçmiş olsun, bu son olsun diyelim.Güzel ve sağlıklı günler dileğiyle...

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim kizina sifalar dilerim cok gecmisler olsun derdini veren Rabbim dermaninida verir insallah
Kendini toparla dinlen biz dularimizla yanindayiz

ozguluntarifleri dedi ki...

Canim benim duyunca cok uzuldum cok sukur kist iyi huyluymus Allah evlatlarimizin acilarini gostermesin.Dualarim kizin icin
Hayirlisiyla bebisini kucagina alir.. Yavrulariyla birlikte saglikli bir omur dilerim.
Kucak dolusu sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

allah aemanet olsun,
melekler korusun,
dualarla dolsun..
çok geçmiş olsun ergülüm..
çok üzüldüm. çok.

kalpkurabiye dedi ki...

blacım çok geçmiş olsun..
rabbim şifalar versin..
ailenize güzel günler görünsün inşallahh..

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Ablaciğim gecmis olsun ve gözünüz Aydin olsun Allahım şifalar versin kızına, sana da sabır gücü versin can ablam.

Adsız dedi ki...

Ablacim gecmis olsun, Allah böyle korkularin tekrarini yasatmasin. Dualarimiz sizinle. Sevgiler, Senay

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun.. Allah acil şifalar versin.. bir daha yaşatmasın..

Adsız dedi ki...

Kizina cok gecmis olsun, insallah yavrularini da saglikla kucagina alir. Allah bir daha böyle günler yasatmaz insallah.