20 Ara 2011

HEDİYE ÖRDÜĞÜM KIZ BEBEK JİLESİ













13 yorum:

Ferkay dedi ki...

Çok güzel olmuş Ergülcüm eline sağlık. Çok şirin..
Sevgiler...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ne şanslı biriymiş jilenin sahibi :)
iygünlerde sağlıkla giysin inşallah
sizinde ellerinize sağlık
keşke birde arkadan resimleseydiniz

sevgiler:)

TuruncuTatlar dedi ki...

çok cici olmuş bayıldım valla ellerine sağlık sağlıkla kal...

Unknown dedi ki...

Pembenin güzelliğine bittim tabi modelinede..
Ellerine sağlık ablacım çok güzel olmu.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canısı ellerine sağlık şahane olmuş.Kullanacak prenseste sağlıkla giysin inşallah

Unknown dedi ki...

Caniiiimmm, ellerine saglik.. Cok sirin, cok güzel olmus....

Unknown dedi ki...

Canım ablam maşallah sana harika ol
muş bayıldım.Sakız macunu tam bir
macum internetten sipariş vermiştim
kurabiyelere falan çok yakışıyor öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ellerin dert görmezsin ablam sahane olmus, bittim ben buna bittim !

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ergülcüm ne kadar muntazam bir örgü,,,
ben bu kadar olamadım, ama ısrarla ilerliyorum ! :)

ellerine sağlık
çok beğendim.

Unknown dedi ki...

Adsense Reklamlarınızdan Daha Fazla Para Kazanmak İster misiniz?
Bu Sistem Sayesinde Bu Ay Sonunda 100$ Ödememi Google Adsense'den Alacağım.
Sizde Hemen http://reklamciniz.blogspot.com/ adresine gelin ve kazanın.

Kesinlikle Reklam Amacı Yoktur. Amaç Herkesin Para Kazanmasıdır.

http://reklamciniz.blogspot.com/

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ne cici bir jile olmus ellerine saglik. Benim kizlar tembeller, is, kariyer, okul derken ben torun sevgisi özlemi cekiyorum.::))
Insallah ilerde böyle cici kiyafetlerle ugrasmak banada nasip olur ::))
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

iyi günler bu jilenin örülüş şeklini açıklar mısınız ?

Unknown dedi ki...

iyi günler bu jilenen örülüş şeklini açıklar mısınız ?