27 Tem 2012

PATATES ÇORBASI


MALZEMELER
3adet orta boy patates
1 orta boy soğan
1/2 çay bardağı ince bulgur
1tatlı kaşığı nane
1 tatlı kaşığı biber salçası
1tatlı kaşığı domates salçası
1/2 çay kaşığı köri
Nohut kadar limon tozu
1 Yemek kaşığı tereyağı
tuz.
YAPILIŞI
Soğan ve patatesler doğranır, diğer malzemelerde katılıp  üzerine çıkacak kadar su koyup  hep birlikte yumuşayıncaya kadar pişirilip ron dadan geçirilir, istenilen kıvama gelmesi için sıcak su ilave edilerek bir iki taşım kaynatılıp ateşten alınır.
not:sevgili Yetur arkadaşımızın tarifi ben biraz değişiklikler yaptım tavsiye ederim ezo gelin çorbasına çok benziyor mutlaka deneyin. Afiyet olsun.

10 yorum:

pasta köşesi dedi ki...

eline sağlık canım ben çok severim, hayırlı ramazanlar :)

Burcu Kayhan dedi ki...

Çok nefis bir çorba olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık çok severim nefis olmuş öpüyorum ellerinden...

Alina dedi ki...

Mniam mniam... and you have lovely plate:)

Gurme Şirine dedi ki...

çorbadan banada var mı acaba????
ellerine sağlık canım...
sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Cok seveni yok yazik bu guzelligi..
Ama ben ne cok severim
Eline saglik..cok sevgiler,
Hayirli ramazanlar diliyorum

Adsız dedi ki...

sevgili gülün mutfağı ben size birşey soracaktım :sevgili yetur bloğunu kapattımı yoksa başka bir blog mu kurdu ulaşamıyorum kendisine bir bilginiz var mı acaba?şimdiden teşekkürler hayırlı ramazanlar

anne eli gibi dedi ki...

çok severim patates çorbasını,hatta her halini ellerine sağlık..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

YETUR arkadaşımızdan malesef haberimiz yok neden böyle oldu bilmiyorum çok değerli ve bilgili bir arkadaşımız aniden verdiğ bir kararla bloğunu kapadı bir çok blogçu bloğunu kapadı ama yetur arkadaşımız çok güzel izler bırakıp ayrıldı özel hayatı umarım mutluluk içinde geçer

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok lezzetli görünüyor..ellerine sağlık canımm..sevgiler