18 Mar 2013

soğanlı börek





MALZMELER
4 adet soğan
4 adet yufka
1 su bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
yarım tatlı kaşığı tuz
1çay kaşığı karabiber
Kekik,pulbiber
isteğr bağlı tavuk göğsü

1 yemek kaşığı salça
yapılışı
Soğanlar yemeklik doğranır sıvıyağda iyice kavrulur, salça şeker tuz  ve karabiber ilave edilir,yufka dörde bölünür üzerine hazırladığımız soğanlı harç sürülüp gül böreği gibi kıvrılır,üzerine sütü döküp fırına vereceğiz pişince tereyağı eritilip  pulbiber ve kekik ilave edilip üzerlerine dökülecek istenirse tavuk göğsü kavrulup üzerine dökülerek servis yapılabilinir

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Soğanlı börek gerçekten nefis oluyor.
Ellerine sağlık ablacım.
Aldım bir tane:)

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık soğan sevenler için güzel bir börek olmuş

Unknown dedi ki...

Ablam günaydın ellerine sağlık eminim
nefis olmuştur.Öpüyorum ellerinden...

Ferkay dedi ki...

Soğanlı hiç denemedim Gülüm. Ellerine sağlık canım..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımmm:)
güzel bir börek olmuş..
sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımmm:)
güzel bir börek olmuş..
sevgiler...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

böreğin içine ne koysan yakışır ellerine sağlık ablacım:)

TL Yükleme Merkezi dedi ki...

harika olmuş eline sağlık ....

Unknown dedi ki...

merhabalar sizi izlemeye aldım bende sizi siteme bekliyorum
www.kendimceseyler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

muhteşem tarif:)

http://www.misafirimizvar.com/?p=390

bu da güzel gibi