27 Nis 2013

ÇİLEK PUDİNGLİ KALP KEK



ALZEMELER
1 poşet puding(Ben çilekli  pudingle yaptım )toz olarak kullanılacak
2 yemek kaşığı yoğurt
2 adet yumurta
3 yemek kaşığı şeker
125 gr margarin eritilecek (ben 1/2 su bardağı sıvıyağ kullandım )
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
istenirse çok az gıda boyası

YAPILIŞI
Oda ısısıdaki yumurtalar şekerle 5 dakika çırpılır ,un ,puding ve kabartma tozu eklenerek tahta kaşıkla karıştırılır ,istenirse çok az gıda boyası ilave edilir, ben kalp şeklindeki kalıpta pişirdim
NOT :MALZEMESİ AZ OLDUĞU İÇİN KÜÇÜK BİR KEK OLUYOR AMA YUMUŞACIK LEZZETLİ HARİKA BİR KEK 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık nafis olmuş,yeni gördüm torunun rahatsızlan
mış.İnşallah daha iyidir Rabbim şifa
versin öpüyorum ellerinden...

mutfagabuyrun dedi ki...

pembe pembe efis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

eminekoz dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık ergül hanımcım.