18 Mar 2010

PATATESLİ TAVUKLU MAKARNA SALATASI



MALZEMELERlim
1 adet haşlanmış tavuk göğsü
3 adet patates
1 su bardağı boncuk makarna
4 çorba kaşığı yoğurt
4 çorba kaşığı mayonez
4 adet taze soğan
yarım demet maydanoz
1 tatlı kaşığı tuz
ve 1 tatlı kaşığı pul biber
YAPILIŞI
Yapımı oldukça kolay...
güzel salatamızın yapımına başlayabiliriz
önce haşlamış olduğumuz tavuk göğsünü...
didercesine kesiyoruz
şimdi; kopararak karıştırma kabına bırakıyoruz
şimdi patatesleri doğrayalım
haşlayıp, küp doğradığımız patatesleri de...
tavuğun üzerine ekliyoruz
taze soğanlarımızı da doğruyoruz
maydanozumuzu u da kıyalım
haşladığımız makarnayı da ilave ediyoruz
alt, üst olacak şekilde, makarna ve diğer malzemeleri karıştıralım
şimdi son olarak üst malzemeyi hazırlayalım
yoğurdu...
mayonezi...
tuzu ve pul biberi...
bir kapta çırpıyoruz
farkındaysanız yağ kullanmıyoruz, çünkü mayonez kullandık
şimdi sosumuzu u salatanın üzerine gezdiriyoruz
ve karıştırıyoruz
artık salatamız oldu, 15 dakika sonra servise sunabiliriz
bu bölümümüzde sofralarınızda yer bulabileceği gibi...
günlerinizde, kabullerinizde de güzel bir ikram olabilecek...
tavuklu patates salatası hazırladık
çok güzel oldu, denerseniz bana hak vereceğinize inanıyorum
şimdiden Afiyet Olsun!

KAYNAK : Lezzetler com

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ablacım nasılsın özlettin ken
dini salatan harika ellerine sağlık
kocaman öpüyorum...

Gönülünce dedi ki...

Yokluğunuz fark ediliyor ama muhteşem bir salata ile arayı kapattınız...Ellerinize sağlık harika olmuş salatanız...
sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık ablacım... salatan harika görünüyor...

çok özlettin arayı açma olurmu...

sevgiler

nanekokusu dedi ki...

canım arkadaşım hoş gelmiş, gelmiş ne güzel bir salata getirmiş ellerine sağlık ben bu salatayı almazmıyım tadına bakmazmıyım sevgiyle kocaman öpüyorum...

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim mis gibi bir salata olmus ellerine saglik canim.
Sana bir ödülüm var,
sevgiler.....

Adsız dedi ki...

Hem tavuk hem patates hemde makarna ücü bir arada olmus:)
Ellerine saglik ablacigim,yine döktürmüsün.

Sevgilerimle,Serap.

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Tam da diyetlik(!) olmuş yani ablacım bravo :)))))))
(ya sabır ya sabır...)
Neyse ellerine sağlık her ne kadar benim canım patlıcan olmasa da :P

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim uzun özlemin ardindan böyle nefis besleyici bir salatayla hem gözümüzü hem midemizi doyurdun ellerine saglik
saglikli huzurlu bir hafta sonu diliyorum sana ve ailene ve cok öpüyorum

MUTFAKISTAN dedi ki...

Canım elıne saglık super gorunuyor
Nasılsın kayınvalıden rahatsızmıs nasıl oldu ınsallah ıyıdır
Sevgıler

anneminkizıyim dedi ki...

Canim, gecmis olsun üzüldüm, allah kayinvalidene sifalik versin.
Gecmis olsun.
Fatma hanimlarin iyi haberi beni sevindirdi. Uzun zamandir bloglarini güncellestirmediklerinden baya merak etmistim, cok tesekkürler, haberin icin, sevgiler....

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhaba ablacim,hosgeldin kendini özletmistin insallah iyisindir...salatan nefis çok severim ellerine saglik,sevgiler.

denizzeynep dedi ki...

"Leziz Tarifler Listesi"nde 22-28 Mart tarihlerinde duvarımızda tarif-blog-site ya da grubunu paylaşır mısınız ::)
hem de en beğenilen ilk 3 arasına girebilirsiniz belki...
http://www.facebook.com/group.php?gid=104455972921470&ref=ts

haydi siz tariflerinizi yazın biz oylarımızı verelim :))

Gümüş Tepsi dedi ki...

güzel ve farklı bir salata tarifi.elinize sağlık.hayırlı cumalar

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Makarna salatası çok severim,patates salatası da çok severim tavuklu salataları tavuk sevdiğim için haliyle yine çok severim...
Kaderin gözü kör olsun ki rejim dolayısıyla şunu bir güzel yapıp denemek kısmet değil bu aralar :(
Neyse rejime ara verince deniycem artık n'apalım :(
Ellerine sağlık ablişim!

Baharcicegi dedi ki...

Ablacim Anneler günün kutlu olsun
cok öpüyorum

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim merhaba nasilsin,insallah iyisindir ozledim seni...anneler gununu kutluyorum ve sabirsizlikla donmeni bekliyorum.

hunerlieller dedi ki...

anneler gunun kutlu olsun arkadaşım.nerelerdesin özledik...

harikamutfak dedi ki...

gül ablacım..anneler günün kutlu olsun...torunlarınla ,çocuklarınla sağlıklı ve uzun bir yaşam diliyorum..opt..

Tam Tadında dedi ki...

Ellerinize sağlık bende denicem bu salatadan yapmayı.