18 Şub 2008

9 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA TEKRAR:)
Tesekkür ederim haber verdiginiz icin.
Tarifi alip yainlamissiniz,tekrar kolayliklar,yüksek katilimli bir evsahibeligi diliyorum size.
IYI GECELER:)

Adsız dedi ki...

canım ablam benide unutmayıp, etkinliğe davet etttiğin için çok teşekkürler. tarifimi yayınladım bile.gelip,alabilirsin.kolaylıklar diliyorum.sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

ABLACIGIM TARIFI YAYINLADIM ALABILIRSIN;KOLAYLIKLAR DILERIM

EZGi :)) dedi ki...

canım tarifimi yayınladım.davetin için çok tesekkürler.sana kolaylıklar diliyorum etkinlikte.kocaman sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

GÜL ABLACIM TARİFİM HAZIR ALABİLİRSİN.KOLAY GELSİN

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam canım.
Benide etkinliğe davet ettiğin için çok teşekkür ediyorum ve tarifimi blogumdan alabileceğini haber vermek için geldim sevgilerimle hoşçakal kolay gelsin bay

Adsız dedi ki...

ay ay ayyy, masaAllah hanimlar döktürmüsleeer, mmm hepsi birbirinden nefis lezzetler, tüm arkadaslarin ellerine saglik.
ben de acizane bir tarif hazirladim yayinda canim, vaktin oldugunda beklerim.
kolayliklar dileklerimle, sevgi ve muhabbetlerimi biraktim canim.

baharhabercisiyim.blogcu.com

lezzetlilerim dedi ki...

Ablac�m �ok �z�r dilerim senden �ok ge� kald�m davetine icabet etmekte. Ama �ok yo�undum. Halende �yleyim ya... in�allah beni affedersin sevgilerimle �p�yorum seni.

Adsız dedi ki...

Merhaba tarifimi kabul edersen bende katılmak istiyorum etkinliğinize (tarifim adı paşa sarması)