19 Şub 2008

_______________________________________________

9 yorum:

perimutfak dedi ki...

güzel yorumunuz ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim ablacığım.
bu arada son eklediğiniz lınkler tıklanmıyor düzeltme yapabilirseniz lütfen çok sevinirim
sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar g�l ablac�m etkinli�in i�in kurabiye haz�rlad�m yar�n sabah yay�nlancak ablac�m bekliyorum yemekoloji.blogcu.com

peynir hösmelimi dedi ki...

mERHABA CANIM:Davetin icin tesekürler.Tarifimi yayinladim alabilirsin.SEvgiler.

yildiz dedi ki...

Ablacigim,etkinlik icin tarifim hazir bir sekilde seni bekliyor.
Tekrar görüsmek üzere......

SOFRAM dedi ki...

Canım sana etkinlikte kolaylıklar diliyorum, epeyi yorulacaksın bu arada, kendine dikkat et güzelim.
Canım ben de etkinlik için salata tarifimi yayınladım, alabilirsin.
Sevgilerimle öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Gül ablacım tarifimi yayınladım gelıp alabılırsın..
Basarılar dilerim:))

www.fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Gül ablacım tarifimi yayınladım gelıp alabılırsın..
Basarılar dilerim:))

www.fatostuncay.blogcu.com

saniyesultan dedi ki...

etkinliğinize kolay gelsin diyerek tarif yayınlıyorum,gelip alabilirsiniz.
www.saniyesultan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selamlar.. ben oburfil yani Seda.. etkinliğinizi arkadaşlarımda gördüm. bende kalburabastı tarifimi göndererek katılmak istiyorum. kabul ederseniz sevinirim. kolay gelsin.