20 Şub 2008

________________________________________________

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba gül ablacığım bu etkinliğinde başarılar diliyorumbende kendimce birşeyler yapıp katılmak istedim sana sevgilerimi bırakıyorum canım

Adsız dedi ki...

gül ablacıgım yorumun için tesekkur ederim.. sayfanda yer almak ne güzel.. kolay gelsın diyorum..
gorusmek uzere..

www.fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ABLACIGIM SANA KOLAYLIKLAR DILERIM ETKINLIK HARIKA GIDIYOR

BENIM TARIFIMDE HAZIR VAKTIN OLURSA GEIP SAYFAMDAN ALABILIRSIN

www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

selam,
ablacım benim gözümde o kadar çok büyüyen bir işe imza atmışsınki..sana allahtan kolaylıklar diliyorum.ve imreniyorum:)
ve bende bu işe katkıda bulunmak için kendimce bu etkinliğe bir tarif yayınladım..şu an hazırdır ablacım gelip alabilirsin..
tekrar kolay gelsin..
bu arada bütün arkadaşların ellerine sağlık tarifler süper..

Adsız dedi ki...

merhaba davete gerek duymadım ama katılmak istedim umaraım alırsın sevgiler

Adsız dedi ki...

ablacigim tarifim hazir gelip alabilirsin

www.yenitadlar.blogcu.com

DENİZSEFASI dedi ki...

merhabalar
tarifimi hazırladım
http://denizsefasi.blogspot.com/2008/02/tencerede-fincan-keki.html

kolay gelsin, sevgiler...

. dedi ki...

SEVGILI G�L ABLACIGIM;
Cok tesekk�r ederim taziye dileklerin ve g�zel yorumun icin.
Dostlar sagolsun g�l ablam,mevlamdan gelene bir sey denmiyor.O neylerse g�zel eyler.Halacigimi bizden cok sevdiki zamansiz bizden ayirip yanina aldi diye d�s�n�yorum.Insallah cennetine koyar.
SEVGILERIMI BIRAKARAK AYRILIYORUM.
ETKINLIKTE HARIKA BIR EVSAHIBELIGI YAPTINIZ BIZLERE.
BUNUN ICIN SIZE TESEKK�RLERIMI ARZ EDIYORUM.KABUL G�RE.