22 Nis 2008

FIRINDA KARIŞIK SEBZE MÜCVERİ



MALZEMELER

5 adet kabak (veya kabak dolması yapınca çıkan içler)
1 adet patates
1 adet havuç
5-6 adet taze soğan
3 adet yumurta
100 gram kaşar peynir
1 su bardağı un
Maydanoz,nane,dereotu
Tuz,pulbiber, karabiber
1 paket kabartma tozu
1 fincan zeytinyağı
1 adet kırmızı biber
1 adet yeşilbiber
3-4 diş sarımsak, kekik, kimyon
YAPILIŞI
Kabak, patates ve havuç rendelenir, tuz ekilip bir süre bekler, sebzeler su salacak saldığı su sıkılır,Taze soğanlar, dereotu, maydanoz , sarımsaklar,kırmızıbiber, yeşilbiber ve nane çok küçük doğranır, peynir küçük küçük doğranır, zeytin yağ hariç yumurtalar ve diğer malzemeler hepsi katılır karıştırılır, yağlanmış tepsiye dökülerek bir fincan yağ üzerine gezdirilir, sıcak fırında
pişirilir .

15 yorum:

Adsız dedi ki...

canım gül ablacım,

enfes olmuş. ne güzel bir tarif bu böyle..

ellerinize sağlık

sımmsıcak sevgiler.
www.misssgibi.com

Ilker Erdem dedi ki...

cok degisik ve guzel bir tarif ellerine saglik. Sevgiler

Site Ekle dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Site Ekle dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Baharcicegi dedi ki...

sebzelerin hepsini icine alan zengin bol malzemeli bir mücver olmus,firinda pistigi icin fazla yaglida olmamis,ablacigim sunumda cok güzel ellerine saglik

Nilgün dedi ki...

Böyle firinda daha yagsiz oluyor mutlaka..Denemek gerek tarif icin tesekkür ellerine saglik canim


SEVGILER

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ablacığım harika bir lezzet olmuş buuu...Ellerine sağlık...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

selammm ellerine sağlık canımmm mücver enfes görünüyorr çokta değişik ve güzel olmuşş mis gibi emeklerine sağlıkk
canım arkadaşım şu site ekle yorumuna sakın tıklama aldatmaca istersen yorumuda sil yoksa başkaları görüp aldanıp gidebilir. ben aldandım blogumu kaptırdım geri almam çok zor oldu blogdestek sayesinde aldım.. görünce yorumu uyarmak istedim. böyle çeşitli şekillerde msj bırakıyorlar. sende zarar görme diye uyarmak istedimm güzell geceler canımm :)

Unknown dedi ki...

Gül ablacım dediğin gibi bol sebzeli harika bir mücver olmuş ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

merhaba canım ilgime çok memnun oldum teşekkür ederim 23 nisan'da benim kiz gösterisi vardı bende sınıf annesi olunca yeterince yoğun geçti kısmetse bunu atlattık şimdi sıra okuma bayramımızda mayıs sonu gibi onun gösterisi olacak hazırlıklara başlıyacağız bu sabapten dolayı hıç bilgisayarı açamıyorum benimde aklım burada sayfamı yenileyemedim biraz böyle olaçak aslında bende sizleri çok özledim bak bırakamıyorum yazdıkca yazasım geldi öptüm canım beni yanlız bırakmadıgın için çok sağol

Adsız dedi ki...

bu arada yine harikalar yapmışsın sevgiler canım

Adsız dedi ki...

mücver harika olmuş.hiç fırında denemedim.eminim çok güzel ve hafiftir.ellerine sağlık sevgilerimle nilgün

Tijen dedi ki...

Mücverin her türlüsü güzeldir değil mi? Ellerine sağlık Gül kadın!

Adsız dedi ki...

canım ne güzel mücver.dolapta ne varsa değerlendirmek için de yapılabilir,güzel fikir,ellerine sağlık.geçen gün de senin tarifin çiriş otunu pişirdim çok güzel oldu,selamlar.
cerenimo

Adsız dedi ki...

Gülüm ne güzel mücver bu enfes, canım çekti valla ellerine sağlık. Gene karşılaşmadık forumda çok üzüldüm. Fakat hobideki yorumun için söyleyecek kelime bulamıyorum çok sağol canım benim...
Aleyna-Dilara