10 Haz 2010

ÇİLEK SOSLU CHEESCAKE

Arkadaşım

PAPATYA 68

Hazırlamış olduğu kekler ve pastalar etkinliği için hazırladığım cheescakek 'i gönderiyorum kolay gelsin canım güzel bir etkinlik olmasını diliyorum .





MALZEMELER
2 paket labne peyniri
1 paket krema
4 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı un
1,5 paket eti burçak
100 gram tereyağ
YAPILIŞI
Eti burçak yulaflı büsküviler un haline gelene kadar rondada ezilir, eritiğimiz tereyağ ile iyice harmanlanır, kelepçeli kek kalıbına yağlı kağıt yuvarlak kesilip konulur, üzerine
büsküviler yerleştirilip iyice bastırılır,30 dakika buzdolabında bekletilir.
Yumurtalar sarılarından ayrılıp sarıları bir su bardağı şekerle birlikte iyice çırpılır, içine labne peyniri, krema katılıp tekrar çırpılır, en son un ve vanilya eklenerek tahta kaşıkla karıştırılır, beyazları bir fiske tuz katılıp kar haline gelene kadar çırpılıp diğer malzemelerle birlikte yavaş yavaş karıştırarak harmanlanır . Buz dolabından çıkarttığımız büsküvilerin üzerine dökülerek 160 dercede ısıttığımız fırında 45 dakika pişirilir, soğuyunca üzerine hazırladığımız sos dökülerek bir gece buz dolabında dinlendirilerek servis yapılır .
SOSU
250 gram çilek
4 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı nışasta
1 su bardağı su
1 paket vanilya
Çilekler ronra ile ezilir suyu tel süzgeçten geçirilir, içine şeker ve bir su bardağı suda eritiğimiz nışasta katılıp pişirilir, vanilyası eklenip soğutulur soğutulurken sık sık karıştırmak gerekir kabuk tutmaması için

13 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bloğunuzu kızılcık şurubunda gördüm inceleyince tarifleriniz çok beğendim ama izleyici butonunu göremedim gözümden mi kaçtı acaba bilemiyorum.Ellerinize emeklerinize sağlık İzmirden sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ablacığım nasılsın sağlığın,sıh
hatin yerindedir inşallah.Chesscake enfes sunumunda harika o güzel yüreği
ne sağlık kocaman öpüyorum...

nanekokusu dedi ki...

iiy akşamlar canım,
kek nefis ellerine sağlık sevgi selamlarımı yolluyorum..

Baharcicegi dedi ki...

pikniginiz güzel gecmis ablacim dinlenmissindir azda olsa bizede tatil cok iyi geldi 6 ay süren ev tadilatindan sonra
ceheesecake sunumuyla yine gözleri bayram ettiriyor artik lezzet kim bilir nasil olmustur
saglikli huzurli bir hafta sonu diliyorum cok öpüyorum

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne çok severim gülcüm,
ne çok !!!!!
gerçekten harika canım.

Unknown dedi ki...

Gül hanımcığım ellerine kollarına sağlık Cheescake muhteşem görünüyor akşam markete gittik çilek bulamadım bulabilseydim bugün senin tarifini deneyecektim ama bulunca hemen yapıcam inşaallah katılımın için çok teşekkürler sevgiler 15 haziranda yayında olacak canım öptüm

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, pasta harika olmus ellerine saglik, piknik de mükemmel, doga ile basbas, ne güzel dinlenmissiniz ve eglenmissinizdir, sevgilerimle...

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablacım ellerine sağlık süper olmuş
afiyet bal olsun
ayrıca ablacım sayfamöa annem ile ilgili bıraktığın dualarla dolu yorumun için de teşekkür ederim desteginizle moralimiz daha iyi olacak çok teşekkürler sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem bir cheesecake olmus ablacim ellerine saglik...öpüyorum sicacik sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık cheesecake nefis görünüyor.

yildiz dedi ki...

Bu güzel görüntüye ne diye bilirim ki;yiyenlere afiyetler olsun.

Tijen dedi ki...

Ben hep çilek yemek istiyorum bu ara. Çilek kokusuna bulanmak bir de...

hunerlieller dedi ki...

selam arkadaşım.yeniden seni buralarda görmek beni mutlu etti.
cheesecake nefis görünüyor.ellerine saglık.sevgilerle