21 Ağu 2010

BEŞİBİR YERDE MUHAMMET, ERTUĞRUL DOĞUM GÜNÜ

BEŞİBİRYERDELERİM, CANLARIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BABASI SICAK DİYE SAÇLARINI KESTİRMİŞ AMA YİNEDE BİZİM GÖZÜMÜZLE ÇOK GÜZEL . YAHYA EMİRİM RESİMDE GÖRÜNMEMİŞ AMA





Önce iftar sonra doğum günü olduğu için fazla hazırlık yapmadık ve sıcaklardan dolayı fazla birşey yenmediği için sadece Akdeniz salatası, kıymalı pide ,soğuk ayran çorbası, arkadan tuzlu simit ve pasta ALLAH bütün çocuklarımıza hep böyle güzel doğum günleri nasip etsin hiçbiri ve ailleri göz yaşı dökmesin .

Arkadaşlar geçen sene bu gün ağustosun 20sinde büyük kızım Çiğdem doğum yapmıştı , malesef biz en mutlu günümüzde sevinememiştik , bebeğimizin bir çok sağlık sorunu vardı 17 gün yoğun bakımda kaldı , akciğerlerinde enfeksiyon , kalbinde 2 tane delik ve makatı kapalı doğdu . Özel bir hastanede deneyimli doktorların kontrellerinde doğum yaptı . Hastanede yenidoğan yoğun bakımı vardı, hiç bir sorun çıkmayacaktı, ama malesef bizlere verdikleri o sözlerin hiç birini yerine getiremedikleri gibi çocuk sorunlu diye hiçbir özel hastane bebeği almayı kabul etmedi , en son çare Göztepe Sosyal Sigortalar Hastanesine götürmemizi söylediler, çaresizdik ne söyleseler yapmak zorundaydık . En iyi yaptıkları bize o oldu iyiki ora ya götürmüşüz, ben hep sigorta hastanelerine güvenemezdim ama şimdi aynı fikirde değilim, bebeğimizi bize ensağlıklı şekilde teslim ettiler, şimdi çok şükür sağlığı tamamen düzeldi . Bu teşekkürüm çok geç oldu ama benimde birçok sağlık sorunlarım olduğu için bloğumla fazla ilgilenemedim, Göztepe Sosyal Sigortalar hastanesi yeni doğan yoğun bakımdaki bütün doktor , hemşire ve çalışan personeline gönülden teşekür ediyorum . Bebeğimiz önce ALLAH ın izni sonra onların özenli bakımları sayesinde sağlığına kavuştu. Bu günü göreceğimizi hiç umut etmiyorduk , ama her kötü günün sonu aydınlık olacağını hiçbir zaman unutmamak lağzım. RABBİME binlerce şükürler olsun .D ün doğum günüydü Ramazana denk geldiği için iftar doğum günü birbirine karıştı ama yine güzeldi 2 sefer masa hazırlandığı için istediğimiz gibi özenli olmadı . Her sene doğum günü pastalarını ben yapıyordum ama sağlık sorunlarım nedeniyle bu sene hazır almak zorunda kaldık . Beş tane erkek torunum var ben onlara beşi bir yerde diyorum, en büyüğü 16 en küçüğ 1 yaşında onları çok seviyorum . RABBİM herkesin yavrularını bağışlasın acılarını göstermesin en güzel günler onların olsun .DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BEBİLİM .



11 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

amin amin rabbim yar ve yardımcınız olsun, sabır işi... masa süper beşi biryerdelerin süper... selamlar

nesrin dedi ki...

En kötü gününüz böyle olsun. Sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Maşallah bebeğimize... Ne kadar sağlıklı ve de sevimli bir delikanlı olmuş şimdi. Allah hastalıklardan uzak, mutlu, huzurlu bir hayat versin ona...
Pastasına bayıldım... nice nice yıllara:)))
Sevgiler.

Gülcan dedi ki...

size ve bebeğinizede çok geçmiş olsun.anladığım kadarıyla şimdi ikinizde sağlığınıza kavuşmuşşunuz.allah sizlere ve torunlarınıza uzun ömürler versin.

Baharcicegi dedi ki...

Zor günler geride kaldi simdi yakisikli bir prens olmus rabbim saglikli uzun ömürler versin
pastasi cok güzel olmus,Allah ailenle agiz tadiyla daha nice senelere ablacim

keskinli dedi ki...

ablacim selamlar
bebeginiz cok sükür sagligna kavusmus bir yasina bile girmis rabbim saglikli uzun ömür versin insallah dilerim birgün bende besi biryerde torun sahibi olurum:))
pastayada bittim önce sen yaptin sanmistim ama yaziyi okuyunca hafif gülümsedim neyse hersey mükemmel Allah mutlulugunuzu bozmasin amin sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gözünüz aydın gülcüğüm..
allah bağışlasın.
en güzel günlerini görün.
sevgiler canım.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım resimleri görünce nasıl sevindim bilemezsin ufaklık adam olmuşta sıraya girmiş Allahın mucizesi bu işte sabır sabır...Allah hepsine uzun sağlıklı ömürler versin sende onların daha nice mutluluklarını gör inşallah,sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ablam allah uzun ömürler versin herkesin yavrusuna sizinkilerede ne mutlu size maşşallah ama birde prenses lazım araya :)))inşallah oda olur çok öptüm sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ EN GÜZEL SONUÇLA ATLATMIŞSINIZ BÖYLE CİDDİ BİR OLAYI.rabbim hastane çalışanlarına sağlık,sabır versin.gözlerim dolarak okudum yazdıklarınızı.o küçük bebeğe rabbim hayırlı,sağlıklı ,uzun bir ömür nasip etsin inşallah.sevgiler.naşide

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacığım çook geçmişler olsun.Allaha şükür ki zor günler geride kalmış. Torunun doğum gününü kutlarım. Rabbim Ona sağlıklı, başarılı, mutlu ve sevdikleriyle birlikte uzun bir ömür nasip etsin inşaallah. Bebek hastalıklarını bilirim. Benim oğlumda da doğuştan bir delik vardı kalbinde. 13 ameliyatla kapatıldı. Çok şükür şimdi iyi ve 13 yaşında bir delikanlı oldu. Allah tüm hastalara acil şifalar versin.
sevgilerimle