4 Oca 2011

DERYA ARKADAŞIMIZIN DUAYA İHTİYACI VAR!!!

DERYA ARKADAŞIMIZIN DUAYA İHTİYACI VAR!!!


Arkadaşlar sizden bir ricam olacak. Arkadaşımız Deryanın  eşi rahatsızlanmış ve şu an hastahanedelermiş. Dualarımıza ihtiyacı olduğunu söyledi. Hepimiz dularımızla arkadaşımıza destek olalım. Derya ile telefonda konuştum sesi yorgun ama ümitliydi. Bizlerde arkadaşımızı yanlız bırakmayalım. Duyarlı olan herkese çok teşekkürler…


NOT GÖNÜL ARKADAŞIMIZDAN DUYDUM ONUN SAYFASINDAN KOPYALADIM BENDE DERYA İLE GÖRÜŞTÜM ALLAHIN İZNİYLE DUALARIMIZLA ATLATACAK İNŞALLAH

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

kalplerimiz Derya Ablamla..
onu çok ama çok seviyoruz..

Gülcan dedi ki...

dualarımız onunla inşallah erdal abi iyileşicek.

Gönülünce dedi ki...

İyiki bloglarımız var ve birbirimizin zor anlarında bir dua ile yanlarında olabiliyoruz. İyiki yazımı paylaştın ablacığım. Derya arkadaşımın eşine acil şifalar diliyorum...İnşallah her şey normale dönecektir...Güzel paylaşıma teşekkürler...

Hale dedi ki...

Rabbim yar ve yardimcisi olsun Allah en kisa zamanda acil sifalar versin..

Unknown dedi ki...

Yüce yarabbim acil sifalar versin. Dualarim onunla. Allah'tan ümit asla kesilmez..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ne güzel dostların birbirini böyle günde yalnız bırakmaması elele yürek yüreğe olabilmek ne güzel.RABBİME binlerce şükür ki içimizi böylesine güzel duygularla doldurmuş.
Hepimiz din kardeşiz,tanımasam da ALLAH (CC)acil şifalar versin Derya arkadaşın eşine.Amin.
lezzetyagmuru.blogspot.com.