30 Mar 2011

ISPANAK PAÇASI

45 DAKİKALIK TARİFLER ETKİNLİĞİNİN SAHİBİ SEVGİLİ Öznur AGÖNDERİYORUM KOLAY GELSİN




MALZEMELER

1/2 kilo ıspanak kökü
2 yemek kaşığ un
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı tereyağ
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak
YAPILIŞI
Ispanakların köklü kısımları ayrılır, yıkanır çok az tuzlu su ile haşlanır .
Un sıvıyağda hafif pembe olacak şekilde kavrulur soğuk su ile
boza kıvamına gelecek şekilde sulandırılır. Haşlamış ıspanaklar ilave edilir,birlikte bir iki taşım kaynar,
kapağı açılıp hafif ılınır sarımsaklı yoğurt katılır, üzerine eritilmiş tereyağlı
kırmızı biber ilave edilip servis yapılır .
NOT: ISPANAKLAR BİTMEDEN YAPMANIZI ÖNERİRİM ÇOK LEZZETLİ NEFİS BİR YEMEK



 
 
 
 
 



 
 

10 yorum:

Ferkay dedi ki...

Bayılırım canım ellerine sağlık.
Tabağınada bayıldım. Nazar deymesin..
Öpüyorum canım..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel ve değişik olmuş ellerinize sağlık.

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık değişik bir yemek gerçekten denemek isterim sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ablam hayırlı geceler ellerine sağlık çok leziz öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

ıspanağın yoğurtlusunu çok severim.ellerine sağlık canım.harika olmuş.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ispanaklarin kökünü bu sekilde degerlendirmek hiç aklima gelmezdi. Harika görûnûyor, ellerine saglik canim ablam

Unknown dedi ki...

Ablacım sunumada,tarifede bayıldım.
Ispanaklar bitmeden kesinlikle denemeliyim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

evet bencede bitmeden yapıp yemeli
ellerine sağlık arkadaşım

Dilek Mutfakta dedi ki...

harika görünüyor ablacım gerçekten ıspanaklar bolken denemek lazım ellerine sağlık...

Gönülünce dedi ki...

Bende çok severim harika bir lezzet...Ellerine sağlık ablacığım...Facede yorumunu gördüm tabiki tanıdım...Tüm güzel yorumların için çok teşekkür ediyorum...
Sevgiler...