28 Eyl 2011

TUZLU ÇUBUKLAR





MALZEMELER
1 paket margarin eritilimiş
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı su
1/2 limonun suyu
1 kabartma tozu
1çay kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
aldığı kadar un
ÜZERİ İÇİN
Yumurta , susam
YAPILIŞI
Yağı eritin tüm malzemeleri katıp yoğurun . Kulak memesi yumuşaklığında bir
hamur olacak, şekillerini istediğiniz gibi yapın, yağlı kağıt serilmiş tepside veya
yağlanmamış tepsiye dizin, üzerine yumurta sarısı sürün ,veya bir tarafını
yumurta akına batırıp susama batırın. İsterseniz içine kırmızı biberde katıp
bir kısmını biberli yapabilirsiniz 175 derecede sıcak fırında pişer . .
MUTLAKA DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM AĞIZDA DAĞILAN BİR KURABİYE

11 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çayın yanında harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

Susamlı tuzlu çubukları severim...Yanına çay ve veya kahve ne güzel olur:))...Bayıldım ellerinize sağlık ablacığım...


Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ablam ellerine sağlık ahhh o
güller mahvediyor beni:)))Sunum çok
şık öpüyorum seni...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımmm..
çok çok sevdiğim bir kurabiye bu çubuklar:)
çaya batırması da çok zevkli:))
sevgiler benden..

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım harika görünüyor çıtır çıtır bol susamlıçubukların ellerine sağlık sevgiler

ozguluntarifleri dedi ki...

nefisss.... ahh cayimin yaninda olsa nasil guzel olurdu:))citir citir olmus ellerine saglik canim arkadasim
sevgiler:)

made in funda dedi ki...

ablacığım örtün de çok ama pek çooook güzelmiş.eminim sen yapmışsındır.maşallah ne çok marifetlisn...çubuklar çayın yanında harika olur.ellerin dert görmesin.

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık pastane kurabiyesi gibi olmuşlar atıştırmalıkolarak ve çocuğun yanına okula çok uygun olur arkadaşım sevgiler...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

harika olmuş tuzlu çubuklar ellerine sağlık canım
tarifide değişikmiş ben su koymuyordum denemeliyim tabiki sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Ablacımm yanında çayında varsa hemen geliyorum.
Nasılda yakışır ama sıcacık çayla..
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Cahide dedi ki...

Resimler sıcacık çıkmış. Bende çok severim bu çubukları. hamurun içinde peynir de nefis oluyor. Ellerinize sağlık...