29 Haz 2009

KISA BİR ARA

SEVGİLİ ARKADAŞLAR KISA BİR ARA VERMEK ZORUNDAYIM TEMMUZUN 12 SİNDE TORUNLARIMIN SÜNNETİ VAR AĞUSTOS AYINDA BÜYÜK KIZIM DOĞUM YAPACAK 5 NCİ ERKEK TORUN'UM GELİYOR DUALARINIZI ESİRGEMEYİN RAMAZAN AYINDA SİZLERLE TEKRAR BİRLİKTE OLMAYI DİLİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİLER .
GÜZEL BİR HABER KARTAL İLÇESİNİN DÜZENLEDİĞİ YEMEK YARIŞMASINDA 2 KATOGARİDE KATILDIM BİRİ YEMEKLERDE ŞEHRİYE SALATASI İLE BİRİNCİ OLDUM 2 NCİ HAMUR İŞLERİNDE SEVGİLİ NİHANIN TARİFİ OLAN HELVAYLA KATILDIM HELVA İLK 3 E GİREMEDİ AMA ÇOK BEĞENİLDİ SİZLERİ BU GÜZEL GÖRÜNTÜLERLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM .

TARİFİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ

TARİFİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ
NOT: RENKLİ ÇİÇEKLER PASTALARI SÜSLEDİĞİM HAMURDAN YAPILDI HELVA DEĞİLLER

12 yorum:

made in funda dedi ki...

ne güzel desene sünnet doğum...inşallah herşey güzel gider canım.birinciliğin için tebrik ederim..helvan da müthiş.ellerine sağlık canım.iyi tatiller...

SOFRAM dedi ki...

Canım benim çok sevindim, tebrikler ediyorum,arkadaşlarımızın başarılarını duymak bizleri de inan çok mutlu ediyor. Ellerine sağlık güzelim, ikisi de en beğendiğim tariflerindendi...

Canım sana kolaylıklar diliyorum, hepsi bir araya sıkıştı, ama ne güzel tatlı telaşeler bunlar, allah böyle yorgunluklar versin diyelim.
Canım torununun inşallah daha güzel günlerini ve damatlıklarını da görürsün. Kızın da sağlıkla kurtulur inşallah, şimdiden hayırlı olsun canım.

Canım Gül'üm bu yoğunlukta aman kendine dikkat et yorma kendini, öpüyorum güzelim,ailecek güzel ailenize sevgi ve selamlar...
Dönüşte görüşmek üzere canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HER ŞEY İÇİN ŞİMDİDEN HAYRLAR DİLİYORUM GÜLCÜĞÜM.
ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN.
YEMEK DERECELERİNİ KUTLUYORUM.
ELELRİNE SAĞLIK.
SEN HER ZAMAN HARİKASIN..
SEVGİLER.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Canim arkadasim kutlarim seni butun guzellikler seni bekliyor desene:)dogum ,sunnet hepside mutlu haberler, tum guzellikleri
en mutlu sekilde yasaman dileklerimle.
yarismada birinci olmana sasirmadim
senin yemeklerine esdeger birisi olamaz.
tekrar kutlarim canim arkadasim.
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

Temmuz ayı sizin için çok güzel geçecek. hem torunlarınızın sünneti, hem de bir torun geliyor. Ne kadar güzel. Dualarım hep sizinle.

tebirk ederim 1.cilik için. Helvada çok güzel gözüküyor. Ellerine sağlık.
Ramazan ayında görüşmek üzere. sevgilerimle.

harikamutfak dedi ki...

ablacım kutluyorum seni...arka arkaya mutlu olaylar...allah sağ salim kurtarsın kızını...iyi haberini alalım inşallah...sevgiler...

birsence dedi ki...

ablacığım torunlarının sünnetide yeni torununda hayırlı uğurlu olsun..kaç gündür internette sorun olduğu için bir türlü sana yorum yazamadfım...ama hergün gelip baktım...sana iyi tatiller..dikkat et kendine..öpüyorum ablacığım iyi eğlenceler...

Baharcicegi dedi ki...

Ablacigim birinciligini kutluyorum nefis görünüyor hem göze hem mideye hitap ettirmissin her zamanki gibi
tatli bir telas icindesin,sünnet ve yeni minik bir torun daha Allah kolayliklar versin .
kendini fazla yorma cok öpüyorum ablacim

nanekokusu dedi ki...

merhaba güzel hamarat arkadaşım,
yemek derecelerini kutluyorum tekrar anneane olmanın sevincini paylaşıyor kızına sağlıklı bir doğum nasip olması dileğiyle selam ve sevgilerimi yolluyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Şimdiden hayırlı olsun canım..Sana kolaylıklar diliyorum..


Sevgiler..

Adsız dedi ki...

gülcüğüm en tatlı telaşlar..ne mutlu..inşAllah hayırlısı ile geçer..kolay gelsin canım..selamlar..

selin dedi ki...

bence tariflerinizin hepsi nefis gorunuyor, ellerinize saglık...