10 Eki 2012

Sevgili arkadaşlarım 10/10/2006 blog yazmaya başladım

Sevgili arkadaşlarım 10/10/2006 blog yazmaya başladım  blogcuda başlayıp 1 sene blogcuda devam edip  sonra blogere geçtim  bu gün  tam 6 sene bitti sizlerle birlikte birçok güzel paylaşımlarda bulunduk, her ne kadar yorumlarımla sizlerin yanınızda olamasamda her zaman yakın takıipçiniz oldum .Günler, seneler  su gibi akıp gidiyor inşallah hep güzel haberlerimizle, güzel paylaşımlarımızla nice uzun seneler birlikte oluruz.  Yazacak birçok şey var ama kelimelere dökmekte zorlanıyorum Yazmayı baceremiyorum bazı arkadaşlarıma hep  gıptayla bakmışımdır çok güzel yazılar yazıyorlar buda bir ALLAH vergisi sizler beni tanıdınız artık yazacak güzel kelimeler bulamasamda sizleri ne kadar çok sevdiğimi değer verdiğimi biliyorsunuz. H iç .kimseyi incitmediğime inanıyorum varsa özür diliyorum. inşallah seneyede bu yazıyı tekrarlamak kısmet olur  sevgilerimle

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bende senin gibi duygularımı pek yazıya dökemem canım.ama izde böyleyiz demekki.nice 6 seneler güzel paylaşımlar diliyorum hep beraber canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ablacım iyi ki yazmaya başlamışsın
seni tanımak kısmet oldu.İnşallah
uzun seneler Rabbim nasip ederde uzun seneler güzel paylaşımlarda bu
lunuruz öpüyorum ellerinden...

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

nice yıllar paylaşımlarda bulunmak dileğiyle sevgiler

Fuat Gencal dedi ki...

Merhabalar, daha nice senelere inşaallah.

Saygılar.

LeylaK dedi ki...

Maşallah Gül, büyük bir azim bu...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne mutlu ergülcüğüm..
insan ne gurur duyuyor değilmi ?

nice paylaşımlar olsun..
sevgiyle huzurla bezenmiş..