11 Eki 2012

AĞZI AÇIK





























MALZEMELER
400 gram kıyma
2 adet kuru soğan
tuz,karabiber
1 adet yumurta
1 yemek kaşığı un
HAMURU
Tuz ,su  ve un aldığı kadar
 Tuz, su ve aldığı kadar un ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurup  yarım saat dinlendirilir.
İç malzemesi için soğanlar rondada doğranır,diğer malzemelerde katılıp iyice harmanlanır.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde bezeler yapıp çay fincanı tabağı  büyüklüğünde açılır, orta kısmı su ile ıslatılıp hazırlanan içten koyulur, kenarlara fazla gelmeyecek şekilde yayılır, kenarları resimdeki gibi kıvırılır, kızgın yağda önce kıymalı tarafı gelecek şekilde tavaya konulup kızarınca diğer yüzü çevrilip kızaran börekler havlu kağıt üzerine çıkartılıp sıcak servis yapılır.







10 yorum:

LeylaK dedi ki...

çok şık çok güzel...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık ve güzel bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çoook çok çok güzel görünüyor gerçkten görüntüye bayıldım ve not aldım! Teşekkürler,sevgiler...

fuat gencal dedi ki...

Ne kadar güzel ve leziz görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık nefis olmuşlar öpüyorum.

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Yöresel bir yemek olduğunu biliyorum. fakat siizn gibi şık sunumla görmemiştim. Davet ediyor ve lezzet kokuyor ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyor ellerinize saglik .

Demir Döküm Tencere Ödüllü Yemek Tarifleri Yarışması dedi ki...

merhabalar, demirdöküm tencere ödüllü yemek yarışması başladı katılımınızı desteklerinizi bekliyoruz. www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

muhteşem ötesi..
ne kadar düzgün... !!!

benim biraz aklım mı kaldı ne :)
ba-yıl-dım yine !

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

yapılacaklar arasında yerini aldı...ellerinize sağlık...