8 Eyl 2007

KAĞIT KEBABI



MALZEMELER
500 gram kuşbaşı kuzu eti
3 adet patlıcan
3 adet patates
3 adet kabak
2 adet havuç
1 su bardağı bezelye
3 adet domates
2 adet kuru soğan
3-4 diş sarımsak
5-6 adet yeşil biber
2 kaşık tereyağ veya zeytinyağ
YAPILIŞI
Bezelyeler kaynayan 1,5 su bardağı tuzlu suda haşlanır , tencereye tereyağ veya zeytinyağ koyulur yağ kızınca kuzu etleri eklenir kavrulur, yemeklik doğranan soğanlar ve sarımsaklar kuzu etlerinin üzerine konulur, iyice kavrulunca kabuklarını soyduğumuz domatesler ilave edilir domatesler suyunu çekince tuzu,biberi eklenir ateşten alınır.
Patlıcanlar alacalı soyulur, kuşbaşı doğranır tuzlanır 15-20 dakika beklerkanır .
Patates, kabak ve havuçlar soyulur kuşbaşı doğranır yeşil biberlerde iri olarak doğranır hepsi sıvı yağdazartılır .
Yağlı kağıt 2 parçaya bölünür borcama artı şeklinde yerleştirilir, içinezarttığımız sebzeler yerleştirilir haşladığımız bezelyeler konur, üzerine kuzu etleri yerleştirilir en son haşladığımız bezelyenin suyundan 1 su bardağı ilave edilir, yağlı kağıt iki taraflı kapatılır ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirilircak servis yapılır .


20 yorum:

minikkusum dedi ki...

askiiiiiiiimmmmm
bu saatte yemek eklersen,canim cekiyooooooor aciktim biz yemegi 18.30 yedik.bunu gorunce aciktigimi anladim
ne kadarda ugrasmissin simdi canisii
ellerine saglik cok guzel gorunuyor
biraz alayimmi kizmassin degilmi

NiNo dedi ki...

kagit kebabi super olmus ablacim ellerinize saglik

NiNo dedi ki...

kagit kebabi super olmus ablacim ellerinize saglik

lezzetlilerim dedi ki...

Canım ablacım;
Sana hiç kızar mıyım. Tabiki uyarnı dikkate alacağım.

Sorduğun soruya gelince pek anlayamadım ama... yorum yazdığımız sayfada zaten diğer arkadaşların yorumları görünüyor.

Yemeğinde ağızlara layık ve tamda ramazan sofralarına uygun nbir lezzet olmuş. Bence sen bu tarifinle "RAMAZAN GELDİ HOŞGELDİ ETKİNLİĞİNE" katıl.

sevgilerimle öpüyorum

Baharcicegi dedi ki...

Kagit kebabi cok lezzetli görünüyor bütün sebzenin vitamini icinde kalmis ve eminim nwfis olmustur,ellerine saglik gül abla

minikkusum dedi ki...

CANIM ARKADASIM
YAPTIM NIHAYET 2 GUNLUK UGRAS SONUNDA
BENDEN IYI GIBI GORUNUYOR AMA SENDEN NASIL GORUNUYOR.BENIM SISTEM AYRI YA
BANA HABER VERSEN CANISSII OLURMU
BGUNLUK BU KADAR YETER.AKSAMDA DUZENLEME YAPARIM BIRAZ.ISI COZDUM YAVAS YAVAS.BIRDE SABLONUN ARKA PLAN
RENGINI DEGISTIRMEK ISTIYORUM YESIL YA.CANIM HAYIRLI PAZARLAR KENDINE IYI BAK DOSTUM

serinmavi dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım....Bende porsiyonluk olarak hazırlıyorum bu kebabtan çok güzel oluyor..

ellerine sağlık....

Selamlar....

Adsız dedi ki...

gece gece bakmamak lazım yemek bloglarına ama hep geç saatlerde geziniyorum aksi gibi :(
karnım aç zaten...ben iyisi mi uyuyayım...gerçi uykum kaçtı ama olsun uyumazsam dayanamayıp bişiler yiycem bu saatte yememem lazım :((
offfff ablacım offffff...
ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

Günaydın canım benim, rahatsız olduğunu yazmışsın, çok üzüldüm, acil şifalar diliyorum, büyük geçmiş olsun canım, aman kendine dikkat et canım...Canım, ellerine sağlık, bu hasta halinle bile güzel tariflerini eklemeye çalışıyorsun, bunun için de ayrıca çok teşekkürler, kağıt kebabın çok güzel olmuş canım, sizlere afiyetler olsun. Güzel bir hafta geçirmen dileklerimle sevgiyle öpüyorum, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

www.hdidem.blogcu.com.of offoffff sebzeler etlerrr çocuklar için vitamin deposu ellerine sağlık sevgiler

minikkusum dedi ki...

canim sayfayi actim yanlismi geldim dedim bir an.cooook guzel olmus,cok yakismis eline saglik.sayfa yerini bulmus bede ust baslik ariyorum ama
degisik bir sey bulamadim,bulursam degistirecegim benim ust baslik cok buyuk duruyor.birde arka plan rengini degistirecegim,bugunde bunu deniyim bakalim yapabilirmiyim blogger in sablonu biraz yabanci geldi bana
pek anlamadim.neyse bunuda cozeriz gulum.sagilcakla kalin hayirli gunler

Adsız dedi ki...

hdidem, ablacım selam yorumunu okudum tşkler güzel sözlerin için yok çaman ununu suyla kabartmıyorsunuz direk sarımsağın suyuyla yoğuruyoruz yoksa sert olur der kayınvalidem sevgiler

NiNo dedi ki...

ablacim anlattiginiz o sey nedir anliyamadim ama deneme yanilmayla buldum :D yardimlariniz icin tesekkurler sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba;

canım benim ne demek darılmak aşk olsun ben tembelleştim sadece çok fazla blog gezemiyorum yakında herşey rayına oturur ve ben daha çok dolaşırım umarım

bu arada kağıt kebabıda tam benlik ellerine sağlık...

kocaman öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

Selam ablacım;ziyaretine çok sevindim.Bende seni ziyarete geldim.Artık senin sayende beceriyorum yorum göndermeyi.Kağıt kebabın harika olmuş ellerine sağlık.Seni kocaman öpebilirmiyim????

Adsız dedi ki...

mrb.eskiden yaptığımız bir yemekti kağıt kebabı.sonra unuttuk.görünce eski günleri hatırladım.ellerine sağlık.sevgiler

minikkusum dedi ki...

CANIM sablonu degistirdim
once bilmiyordum seceneklerde sadece onceki olan sablon hosuma gitmisti.
sonra ogrendim renkelri degirtirmeyi
us baslik resmi uymadi.daha sade bir sey ariyorum ama.kizkerdesimin esi de dediki ben sana baslik resmi duzenliyim biraz uzun surer su anda cok yogunum dedi.
kendisi grafiker.aslinda cok iyi olur ama ben yine resim koyuyumda yaparsa yine degistiririm.
mesela kevgir.blogspot.com basligi cok hosuma gidiyor.oyle olmasada onun gibi bisi yani.neyse canim cok onemli degil idare ederiz
sen bana adresi ver istersen.benim kucukltme programim verdi.p.cde virus vardi,tamamen hersey silindi tekrar yuklendi falan.
degisik resim bulursam bakalim
canim sen nasilsin belin nasil oldu
bende kacgundur ilgilenemiyorum blogla dun aksam eve geldik.
kendine iyi bak canim.gorusuruz
mektup gibi oldu kusura bakma

Adsız dedi ki...

merhabalar..eline saglık nefis görünüyor.tam ramazan öncesi unuttugumuz yemegi hatırlattıgın için teşekkürler..sevgiyle kalın...

yaban mersini dedi ki...

çok güzel olmuş kagıt kebabı,iftara misafirlerim var hafta sonu..bunu mu yapsam acaba.slmlar

mineninhobileri dedi ki...

kağıt kebzbını ailece çok severiz.en kısa zamanda deneyeceğim.ellerine sağlık.