20 Eki 2007

HAZIR YUFKA MANTISI



MALZEMELER
2 adet yufka
100 gram kıyma
1 küçük soğan
tuz, karabiber
sosu
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak ,tuz
tereyağ, pulbiber
YAPILIŞI
Yufkalar dört parçaya bölünür, her parça tekrar 2 parmak genişliğinde şeritler halinde kesilir .
Rendelenen soğan, kıyma,tuz, karabiber iyice yoğurulup, yufkaların uçlarına konulup muska şeklinde kapatılıp sıvı yağda kızartılır. Sarımsaklı yoğurt ve erittiğimiz tereyağa pul biber eklenerek birlikte servis yapılır. Yoğurtu yanında servis yaparsak yufkalar yumuşamaz çıtır çıtır çok daha lezzetli olur.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim yapilisi eminim zor bir yemek ama tadi eminim cok güzeldir eline saglik cokta hos görünüyor.iyi aksamlar

Ferkay dedi ki...

ellerine sağlık gül cüğüm harika görünüyorlar yalnız birşey soracağım kızartmadan fırınlayarak yapsak olurmu sevgilerle

Adsız dedi ki...

Merhaba canım arkadaşım,
Mantıyı hergün yesem bıkmam sanıyorum.Nefis olmuş.Ellerine sağlık. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

serinmavi dedi ki...

Her iki tarifte yaptığım ve çok beğenilen lezzetler,eline sağlık canım.bu mantıyı oğlumun öğretmeni o kadar beğenmiş ki annene söyle okula gelirken yapsın göndersin diye haber göndermiş :) taze yapılıp yenebilir ancak diye söyledim :)


Selamlar....Sevgiler....

minikkusum dedi ki...

canim merhaba
iyisin cok sukur cok merak etmistim
bizimde misafirlerimiz demistim ya
gittiler bu sabah.buyuk dayima gittiler avcilara.
bende bugun bir firsat buldum tarif ekleyim dedim,gec saatte eve cikiyordum yorgun olunca insan hic bir sey yapmak istemiyor
canisii bu tarifini once gorseydim kesin dayimlara yapardim buda degisikmis.bende aynisini sigara boregi gibi yapip kizartiyorum
eline saglik canim gercekten cok nefis gorunuyor saat 1.50 miydemeden sesler gelmeye basladi manti gorunce dayanamiyorum ayyy
hadi canim iyi gecelerrrrr

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, mantin yine harika, ellerine saglik, sevgiler....

Adsız dedi ki...

Canım günaydın nasılsın, yine güzel mamalar yapmışsın, dün uğramıştım sayfana ama tam yorum yazacağım sırada bizim pc kilitlendi yazamadım, sonra da bir daha girmedim, neyse bugün düzeldi.Canım, ellerine sağlık, pratik mantık da kekin de çok güzel olmuş, hele de kekin görüntüsü harika, sizlere afiyetler olsun canım, sevgilerimle öptüm, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

Yüreğine sağlık her zamanki gibi muhteşemsin ne güzel şeyler yapıyorsun allah razı olsun. Çok güzel ve ulu bir çınarsın, canım nasılsın çok özledim seni çok. Benim ps bozuk çıkamıyorum.Hemen hemen hergün aklıma geliyorsunuz kızınla birlikte.İnşallah çok çok iyisinizdir. Çok öpüyorum seni kolay gelsin işleriniz gönül güneşiniz hiç solmasın,herşey gönlünüzce olsun.Allahın bereketi her konuda üzerinize olsun İNŞALLAH.
Aleyna-Dilara.

Adsız dedi ki...

canım iyi akşamlar çoktandır uğrayıp yorum bırakamıyordum şimdi burdayım bu ne güzellikler ellerine sağlık her ikiside harika olmuş mantıyı bu şekilde deniyeceğim çok pratık size afiyet olsun ailecek selam ve sevgiler görüşmek üzere

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Ahhh mantıyı çok severim görüntüye bayıldım ellerine sağlık harikaaa...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

aleynacım canım nasılsın bende çok özledim seni çok teşekürler güzel sözlerine umarım iyisindir kızımız nasıl evliliği nasıl gidiyor ALLAHTAN mutlulukların en büyüğünü diliyorum senin ve sevdiklerin için sevgilerimle çok öpüyorum canım benim

Adsız dedi ki...

Bu yufkadan kolay matının rulolu şeklını yaptım bende gerçekten muthiş oluyor dediğiniz gibi yoğurdu yanında ıkram etmek daha doğru ben üzerine döktüm oyle servis ettimyufkalar yumuşadı diğer şekli daha güzel çıtır çıtır. ellerinize sağlık bırde msizinkı gibi deneyeceğim...

Adsız dedi ki...

canım nasılsın bu bloga girmek için eski bloguna girip daha sonra yeni blogstopa giriyorum çok zorlanıyorum ne yapmam lazım seni kaydetmem için veya sen eklersen daha rahat girebilirim sevgilerimle öpüyorum