13 Eyl 2012

Hazır yufka mantısı



Daha önce yaptığım bir tarif ama ben kıymayı yufkanın içerisine koyup sarıyordum bir arkadaşın bloğunda bu şekilde yapılmıştı bu şekliylede diğer şekliylede çok lezetli çıtır çıtır bir hamur işi
2 adet yufka
100 gram kıyma
1 küçük soğan
tuz, karabiber
sosu
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak ,tuz
tereyağ, pulbiber
YAPILIŞI
Yufkalar dört parçaya bölünür, her parça tekrar 8 parçaya bölünüp sigara böreği gibi sarılır..
soğan ve  kıyma kavrulur tuz ve  karabiber ilave edilir. yufkalar  sıvı yağda kızartılır. Sarımsaklı yoğurt ve erittiğimiz tereyağa pul biber eklenerek birlikte servis yapılır. Yoğurtu yanında servis yaparsak yufkalar yumuşamaz çıtır çıtır çok daha lezzetli olur.
You might also like:

11 yorum:

pasta köşesi dedi ki...

canım ellerine sağlık değişik bir lezzet iştah açıcı görünüyor :)

Unknown dedi ki...

Ablacım nefis olmuş çıtır çıtır ellerine sağlık öpüyorum ellerinden

mutfagabuyrun dedi ki...

bu nasıl güzel bir görüntü canım.olsada yesem şimdi dedim.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

oktay ustada görmüştüm bu tarifi ablacım ama başka bir isimdi galiba onunki:)
ellerine sağlık..
öpüyorum:))

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.Ellerinize sağlık:)

Esradan dedi ki...

gerçekten hoş bir görüntüsü var.eminim lezzetide öyledir.en kısa zamanda denicem.ellerinize sağlık,mutluluk dolu bir güne uyanmanız dileklerimle sevgiler

Naliya dedi ki...

eline sağlık arkadaşım iştahım kabardı.. sevgilerimle hayırlı cumalar

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık canım çok leziz görünüyor hayırlı geceler:))

made in funda dedi ki...

mmmmmmmmmmmmm ye biziiiiiiiiiiiii diyoooooo.ellerine sağlık ablacığım....

Baharcicegi dedi ki...

Hem pratik he citir citir olmus nefis görünüyor suan olsa koca bir tabak yerdim ellerine saglik ablacim

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

ellerinize sağlık. Çok güzel olmuşlar. bende Koza mantı olarak içine çiğ mantı kıyması ile yapıyorum. tarifide Mutfağımdaki tatlar Selma hanımdan çok çok önceleri almıştım. Siiznkide ayrı güzel olmuş:)