26 Eki 2007

SÜPRİZ KEK

BU AYIN 9 UNDA DİĞER BLOĞUMUN 1 SENESİYDİ BU ÜZÜCÜ OLAYLAR VE BAYRAM DOLAYISI İLE İLGİLENEMEDİM ŞİMDİ BU GÜZEL KEKLE NİCE SENELERDE BERABER OLMAK ÜMÜDİYLE BÜTÜN ARKADAŞLARIMA, KARDEŞLERİME SEVGİLERİMİ İLETİYORUM . ESKİ BLOĞUMDAN BİR TARİF http://dogadan.blogcu.com/

MALZEMELER
3 yumurta
2 su bardağı un
1 Su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
İÇ MALZEMESİ
1 poşet çilekli krem şanti
1 bardak süt
1 çay kaşığı tarçın
1 su bardağı ceviz içi
1/2 su bardağı damla çikolata
ÜZERİ İÇİN
1 paket çilekli hazır sos
Hindistan cevizi
Antep fıstığı
YAPILIŞI
Yumurta ve şeker mikserle 5 dakika çırpılır . Yağ,süt ilave edilerek tekrar çırpılır elenmiş un,kabartmatozu,vanilya eklenir, tahta kaşıkla karıştırılıp ortası delik kek kalıbına dökülür, 175 derecede ısıtılan fırında 35 -40 dakika pişer, soğutulur.
Krem şanti 1 su bardağı süt ile çırpılır , içine ceviz, tarçın, çikolata ilave edilir, Kek ters çevrilir üzerinden 1 santim kalınlığında kesilerek kapak gibi çıkartılır,kekin içi bir kaşıkla keki delmeden oyulur, çıkan kek parçaları rondada iyice ufalanır ve krem şantiye katılır, kekik içine doldurulur çıkartılan kapak üzerine kapatılır. Çilekli sos hazırlanır kekin üzerine dökülür. Hindistan cevizi,antep fıstığı ile süslenir .
NOT: arkadaşımızın bloğunda gördüm beğendim denedim çok güzel oldu denemenizi tavsiye ediyorum
teşekkürler lezizcim http://leziz.blogcu.com/

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım benim,

Eskisiyle,yenisiyle,sevdiklerinle, sağlıkla,
keyifle nice nice yıllara canım arkadaşım benim.
Kek sürer görünüyor. Ellerine sağlık.Kocamannn sevgiler.

guldenelkan.blogcu.com

minikkusum dedi ki...

canim benim
haklisin iyi etmisin.hayat devam ediyor RABBIM bir daha yasatmasin
blogun u tebrik ediyorum demen 1 yasi bitti nice seneler canim
ben simdi sana izah edecegim yaziyorum biraz sonra gondeririim canim

ortanca34 dedi ki...

MERHABALAR..
BLOG YILDÖNÜMÜNÜZ KUTLU OLSUN..
NİCE YILLARA DİYELİM..KEK NEFİS TABİİ Kİ..GÜVEÇTE HARİKA GÖRÜNÜYOR..ELLERİNİZE SAĞLIK..
GÜZEL HAYIRLI BİR HAFTA SONU HEPİMİZLE VE ÜLKEMİZLE OLSUN..SEVGİLER..

minikkusum dedi ki...

canim benim
once kontrol panelinde blog olusturun
yazisi vardir onu yikliyorsun.karsina bir sayfa aciliyor BLOGUNUZU ISIMLENDIRIN YAZAR.ORDA SIRASIYLA YAZILANLARI CEVAPLANDIR.BLOG BASLIGI YAZAN YERE.arkadaslarim.veya dostlarim ne yazarsan yaz.
blog adres(url) yazan yere gulunmutfagi-arkadaslar yazabilirsin
sen secersin sonrada hemen alta uygunlugunu kontrol et yazar oraya tikla uygunsa zataen yazar.
sonra alta yazilanlarida cevaplandir
devam et dugmesini tikla orada gerekenleri yap sablon sec kismi gelir orada sablon sec tamamdir.
bu blogda senin kontrol panelinde yer alir baska bir blog degil.ayni blogunun icinde iki blog oluyor.ikisinide kontrol panelinden idare ediyorsun.bu blogun ayri sifresi falan yok ayni blogun icinde oluyor zaten.
sonra canim sayfani actiktan sonra
arkadaslarini oraya sirayla yazarsin her arkadas ismini yazarken baglanti yapman lazim onu bilirsin tabii sen.yoksa tikadigin zaman siteleri acilmaz.
arkadaslarin isimlerini yemek tarifi yazdigimiz gibi gonderi bolumune yazarsin.sonrada dogada sitene arkadaslarim yazarsin.
daha iyi anlaman icin soyle izah ediyim canim.hani katagori ye yemek resimleri koymusuz ya sayfamiza tikladigimiz zaman o terifler aciliyor ya iste oyle yapacaksin.anladin degilmi canim.
eger anlamadigin sey varsa ben burdayim canim hemen yaz

minikkusum dedi ki...

sana cerceve kodu gondermistim blogcu sitene aldinmi ben sana simdi renk bakiyorum ne ren istersen soyle yapiyim

Leziz Sofralar dedi ki...

Gül ablacim blogunun 1. yasi kutlu olsun iyiki varsin iyiki tanidik seni nice yillara....

minikkusum dedi ki...

canim harikasin sen olmus tabii
canim guldefne senin icin cerceve kodlari gondermis.hangisi hosuna giderse yap blogcu sitene gonderiyorum.alirsin ordan.kadagori yemeklerine cerceve yaparsin.
iyi aksamlar canisiiii

Baharcicegi dedi ki...

Gül ablacim iyiki blogu acmissin iyiki senin gibi gönlü güzel bir insan tanimisiz,nefis tariflerinle daha nice uzun seneler dilerim.kek sosuyla renk renk görüntüsüyle cok güzel olmus eline saglik.Özgül ablaya hala yorum yazmakta sorun cikiyor,oglunun askerde oldugunu biliyorum üzüldügü kadar var,cok selam söyle allah bütün askerlerimizi korusun.

Adsız dedi ki...

ablacım selam,pasta çok güzel olmuş renkli renkli ellerine sağlık öptüm sevgiler
hdidem

NiNo dedi ki...

ablacim blogunun yasi kutlu olsun nice guzel tarifleri paylasmak dilegiyle

Adsız dedi ki...

slm gül kokulu gül ablacım nice yıllara diyorum.bende blogspotta yeni bir sayfa açtım ama şifre sorunu yüzünden giremiyorum.bu süpriz keki bende epeydir yapmadım.iyi hatırlattın.görüntü süper tadıda öyledir eminim.ellerine nurlar doğsun.ah burda olsanda görüşebilseydik ellerinden öpmeyi çok isterdim inan.güveç masasındaki diğer lezzetleride yayınlarsın umarım.sevgiler..

minikkusum dedi ki...

CANIM TESEKKUR EDERIM
gzel sozlerin icin.en iyisi sizlerin olsun.gorunce benimde gozlerim kamasti supriz oldu benim icin.sadece ren degisikligi demistim bir baktim gozlerime inanamadim herseyi yenilemis.hakkini nasil oderim bilmem.
canim cerveyi niye yapamadin.ben sana tarif etmistim ya.kodu kopyalayip,
mesela pastalar yazan yeri tikla orda ,orda uste zengin metin,tiklayincada html yazar sen kodu html yazan yere yapistir sonra tekrar html yazan yeri tikla cerceve olusacak.eger resim cercevenin icine girmemisse,sen resimin ustune mausu getirip sol tikla resimin kenarlarinda kutucuklar olusacak tekrar sol tikla oyle tut ve cercevenin icine cek kendiliginden girecektir.cerceve resmin buyuklugu kadar olacak kendiliginden.sonrada yine degisiklikleri kaydet basarsin
bu kadar canim sevgiler
istersen musait oldugunda msn yi acariz ordada yapariz tarif ederim.
sen bana haber verirsin
.

Betül dedi ki...

merhabalar
bloğunuzun yıldönümü kutlu olsun pasta gerçekten nefis görünüyor ellerinize sağlık sevgiler selamlar....

Adsız dedi ki...

selamlar uzun süredir görüşmüyoruz yine harikalar yaratmışsınız murtfagınızda ellerinize saglık afiyetler olsun.. sevgi ile kalın...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bence süpriz kek bi harika ...ellerinize sağlık..
bloğunuzun yeni yaşıda kutlu olsun bende ilgilenemiyorum eskisi gibi blogla.belki bende yaşımı şu sıralar doldurabilirim ..1 seneye yaklaşıyor eski bloğum aslında buraya gelip hatırlamam iyi oldu..
nice hayırlı seneler devam etmeniz dileğiyle..sevgiler.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bence süpriz kek bi harika ...ellerinize sağlık..
bloğunuzun yeni yaşıda kutlu olsun bende ilgilenemiyorum eskisi gibi blogla.belki bende yaşımı şu sıralar doldurabilirim ..1 seneye yaklaşıyor eski bloğum aslında buraya gelip hatırlamam iyi oldu..
nice hayırlı seneler devam etmeniz dileğiyle..sevgiler.

Adsız dedi ki...

iyi geceler ablacım
eski ve yeni bütün bloglarınla hep aramızda ol inşallah
sevgiler
nagiş

Adsız dedi ki...

iyi geceler ablacım
eski ve yeni bütün bloglarınla hep aramızda ol inşallah
sevgiler
nagiş

MUTFAKISTAN dedi ki...

Canım kardesım geldı ıskenderundan onunla hasret gıderıyoruz sayfalara ugrayamıyorum
Sana ugradım hayırlı olsun nıce yıllara ınsallah ıyıkı blogcu olmusuz sanalda olsa tanısıyoruz,o guzel tariflerini bizimle paylasiyorsun sevgiler

Ferkay dedi ki...

nice yıllara Gül cüm. İnşallah sağlıklı ve huzurlu daha çok yıllar birlikte oluruz blogunda.

Özlem Ceylan dedi ki...

Canim GÜL Ablacigim insallah daha nice seneler guzel tariflerini bizlerle paylasirsin kekin de cok guzel gorunuyor bir dilim aldim sevgiler

Adsız dedi ki...

Bir sene boyunca vermiş olduğunuz emekleriniz ve paylaşımınız için teşekkür ederim ve nice seneler güzel tariflerinizi takip etmeyi diliyorum.