15 Tem 2009

TORUNLARIMIN SÜNNET RESİMLERİ

RESİMLERİ BÜYÜK GÖRMEK İÇİN ÜZERLERİNE TIKLAYINIZ

TORUNLARIM
SÜNNETİMİZİN YAPILDIĞI SALON
SÜNNET ŞEKERLERİMİZ
SÜNNET ARABASI
ÇOCUKLARIN KOLTUKLARI
KAPI SÜSLERİ
Torunlarımın sünnetinde akrabalarımız ve dostlarımız ile birlikteydik. ALLAHIN izniyle arzuladığımız gibi çok güzel bir ortamda geçti. Okunan Kuranı kerimden sonra sünnet duası , palyaço gösterisi ve bebekliklerinden itibaren resimlerinden hazırlanan slayt gösterisi ardından yenilen nefis yemekelerle son buldu .
Gelinimin arkadaşı, gelinim ve ben üçümüzün elinin emeği ile süslemeleri yaptık. Herşey elemeği
umarım beğenmişsinizdir .

36 yorum:

hunerlieller dedi ki...

maşallahhh allah bagışlasın.üç pırlanta torununuz var..inşallah allah damatlılklarınıda gösterir.sizlerinde ellerinize saglık ne güzel süslemeler yapmışsınız.mevlam herkese bu güzel günleri gösterir inş.görüşmek üzere....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..
DAHA GÜZEL GÜNLERİNİDE PAYLAŞMAK ÜZERE SEVGİLER GÜL'CÜĞÜM.

Baharcicegi dedi ki...

Masallah yakisikli prens olmus ücüde,darisi insallah dügünlerine olsun.
Süslerde cok güzel olmus hepinizin emegine saglik ablacim .
salon,sünnet sekerleri ve coocuklarin koltuklari uyum icinde sade ama cok hos olmus.
ablacim simdi yorgunluk atiyorsundur bu kadar hazirliga degmis hepside
cok öpüyorum

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Canim arkadasim Allah torunlarinin damatliklarinida gostersin hayirlisi ile okuyup en iyi mevkilere gelinler insallah.
Gulcugum cok guzel sunnet soleni olmus.
kucuk prensleri opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

HÜLYA dedi ki...

ÇOOK GEÇMİŞLER OLSUN RABBİM DÜĞÜNLERİNİ DE GÖSTERİR İNŞALLAH.

HER ŞEY HARİKA GÖRÜNÜYOR.EEE SENİN ELİN DEĞERDE GÜZEL OLMAZ MI TABİKİ GELİNİN VE ARKADAŞININ DA ELELRİNE SAĞLIK. BERABERCE ÇOK GZÜEL ŞEYLER YAPMIŞSINIZ...

KÜÇÜK PRENSLERE MUTLULUK DOLU GÜNLER DİLİYORUM..SEVGİLER ABLACIM

Unknown dedi ki...

Ablacım harika bir tören olmuş paşa
larda çok yakışıklı maşallah.Rabbim
damatlıklarını görmeyi nasip etsin
hayırlısıyla...

hdidem95 dedi ki...

maşşallah allah nazardan saklasın ablacım hayırlı olsun inşallah düğün resimlerinide görürüz sayfanda sizlerinde emeklerine sağlık herşey mükemmel görünüyor sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

allah damatlıklarınıda göstersin ablacım
çok yakışıklılar maşallah

zeyna dedi ki...

Geçmiş olsun ve hayırlı olsun Allah damatlıklarınıda göstersin ve Allah bağışlasın inşallah...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım herşey muhteşem görünüyor hele torunların Allah bağışlasın çok güzeller Allah düğünlerinide göstersin bende 2 erkek annesi olarak sünnet düğününün bir anne için en güzel düğün olduğuna inanıyorum çok zevkle hazırlanıyor insan.Allah hepinize sağlıklı uzun ömürler versin,sevgiler...

Sevil Altunel dedi ki...

canım gül ablam maşallah torunlarına ve emeklerinize..Allah nazarlardan esirgesin..darısı evlenmelerine olur inşallah..Allah banada senin gibi babaanne olmayı nasip etsin valla çok özendim ve büyülendim..ayrıca
Mübarek Miraç Kandiliniz kutlu olsun.
Hastalara şifa, borçlulara eda, kimsesizlere hami, muhtaca dost eli,
küslere barış, işsize iş, mekanı olmayana hayırlı mekan, evladı olmayana hayırlı evlad,
rızgı dar olanlara bolluk, sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul, kandiliniz mübarek olsun.

lalelimutfaklar dedi ki...

gulablacim cok gecmis olsun. benimde iki oglum var dort yil once bizde sunnet yaptik .cok cok guzel bir duygu. allah herkese nasip etsin. tatli yorgunluklar.arpasehriye salatani denedim. cocuklar cok begendi yakinda yayinlarim. ellerine saglik.

Baharcicegi dedi ki...

kandilin mubarek dularin kabul olsun ablacigim
cok öpüyorum

Sevil Şahin dedi ki...

gül ablacım torunlarına hayırlı ugurlu olsun sünnetleri rabbim inş. damatlıklarınıda göstersin sana
ellerinden öpüyorum gecmiş kandilinide kutluyorum allaha emanet ol sevgiyle kal

Ferkay dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Düğünlerini de görürüz inşallah.
Herşey çok güzel olmuş emeklerinize sağlık.
Sevgiler..

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

sünnetiniz hayırlı uğurlu olsun,daha çok görecek güzel günlere inşallah.kırkbir kere maaşallah torunlarına.

Tijen dedi ki...

Allah tamamına mı erdirsin denir böyle durumlarda bilemedim Gül. Dilerim damatlıklarını, çocuk sahibi olduklarını da görürsün.

harikamutfak dedi ki...

gül ablacım allah damatlıklarını göstersin...herşey çok güzel olmuş...sevgiler..

yildiz dedi ki...

Masallah delikanlilara,damatliklarini da görürüsünüz insallah.

Adsız dedi ki...

ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN ARKADAŞIM İNŞALLAH DAMATLIKLARINI GÖRÜRSÜN SÜSLEMELER HARİKA OLMUŞ ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN KÜÇÜK PRENSLERE MUTLULUKLAR DİLİYORUM SEVGİLERİMLE SELEMLER.
(GÜLCÜM SİTEDEN BU SİTEYE GİREMİYORUM YORUMUM GENE ADSIZ OLARAK YAYINLANACAK NEDENDİR BİLMİYORUM)nanekokusu.blogspot.com

MUTFAKISTAN dedi ki...

Gulcugum masallah ne yakisiklilar
delikanli olmuslar artik.
Ellerinize saglik hersey cok guzel olmus resimler harika
Heyecanli bekleyis kizina saglikli dogumlar dilerim allah kurtarsin
sevgiler canim

aysemmutfakta dedi ki...

herşey mükemmel gözüküyor.allah damatlıklarınıda göstersin.sizinde ellerinize sağlık herşeye büyük bir emek verildiğini özenli ve çok zevkli olduğunu görüyoruz.paylaşım için tşk .sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

ablacım gözlerin aydın ne güzel bir mürüvet.darısı damatlıklarına.ben geldim....


www.lezzetmutfagi.blogcu.com

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Tam soracaktım hangi kralın oğulları bunlar diye ki torunlarınmış...Krallara yakışır yapmışsınız sünneti hepinizin eline sağlık ablişim.Çok öpüyorum seni!

LEMAN dedi ki...

allah abgışlasın masallah demeden geçemedim

Dilek Mutfakta dedi ki...

ablacım bende ödülün var alırsan sevinirim.

birsence dedi ki...

Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....

şirinem dedi ki...

canım benim üç tane aslan gibi delikanlı Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah el emeklerinizde harika olmuş ellerinize sağlık damatlıklarını görün inşallah

Sevil Şahin dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

zeytintanesi dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlılar maşallah. Allah herkesin evladına iyi yazılar yazsın. Damatlıklarını da görürsünüz sağlıkla inşallah.

harikamutfak dedi ki...

gül ablacım selam...iyisindir umarım. hayırlı ramazanlar...opuyorum

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ALLAH DAMATLIĞINIDA GÖSTERSİN İNŞALLAH...
ARABANIN PLAKASI 67... ACABA ZONGULDAK'TAMISINIZ?SÜNNET ZONGULDAKTAMI OLDU...BENDE BURADA OLDUĞUM İÇİN DİKKATİMİ ÇEKTİ...
KOLAY GELSİN...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

RABBİM damatlıklarınıda göstersin inşallah hayırlı olsun ablacım
içine girdiğimiz şu mübarek rahmet ve bereket ayında tüm dilek ve dualarıının kabul olması dileğiyle hayırlı ramazanlar

Adsız dedi ki...

masallahhh bin defa
hayirli olsun ablacim...
blogcu sayfana yorum yazmisrtim senin tavuk etini denemis ve cok begenmistim paylasimin icin bir kez daha tesekkurler

kocaman sevgiler...

hayirli ramazanlar dilerim ablam

www.yenitadlar.blogcu.com

zynp dedi ki...

maşallah delikanlılara torunlar üçüzmü salonda bi harika olmuş ellerineze sağlık

Adsız dedi ki...

Gülüm benim yorum yapmadan geçemedim tekrar yeni miniçik torununa tüm kalbimle çok acil sifalar dilerim. Fakat bu resimlerdeki delikanlılar ve organizasyon öyle mükemmel görünüyor ki nasıl gururlandım anlatamam nice diploma törenlerini, damatlıklarınıda görün inşallah ellerinize sağlık, tebrikler...A-D