24 Kas 2010

PATATESLİ ET YAHNİSİ

MALZEMELER
750 Gram parça et
15-20 adet arpacık soğanı
6-7 adet patates
1 yemek kaşığı tereyağ
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
Tuz , karabiber 
YAPILIŞI
Etler tencereye konulup ateşte suyunu çekene kadar pişirilir, suyunu çekince 1 kaşık tereyağ ilave edilerek etler biraz kavrulur, üzerlerine sıcak su eklenerek  iyice yumuşayıncaya kadar pişmeye bırakılır,.Diğer tarafta 2 kaşık sıvıyağda soğanlar kavrulur, salçalar eklenip soğanlarla birlikte biraz kavrulur, etlerin üzerine soğanlar, tuz ve karabiber ilave edilip birlikte 10 dakika kadar pişirilir.
Patatesler soyulup istenen büyüklükte doğranır sıvıyağ ve tuz ile harmanlanıp bir tepsiye yerleştirilip fırında kızarana kadar pişirilip etlerle birlikte servis yapılır .

6 yorum:

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerinizer sağlık.

dokuzuncubulut dedi ki...

Bizim evdekiler görmesin, bayılırlar bu yemeğe...
Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

yahniyi severim ben de ellerine saglık.

Baharcicegi dedi ki...

bÖYLE LEZZETLI NEFIS YAHNI YEMEDIM BEN HIC NIYE YAKIN DEGILSINKI ABLACIM YAAA BURDA GÖRÜNCE HEMEN DAMLARDIM SIZE
ELLERINE SAGLIK ABLACIM

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis olduğu belli
ellerine sağlık ablacım

minikkusum dedi ki...

canim arkladasim
cok sukur sizlerleyim mail yazdim
okursunuz insallah gorusmek umuduyla