22 Kas 2010

ÇERKEZ TAVUĞU

ÇERKEZ TAVUĞU

ÇERKEZ TAVUĞU
1 Adet tavuk  (büyük)
1 adet bayat ekmek içi
2 su bardağı ceviz
3 diş sarımsak
Tavuğu haşladığımız sudan bir miktar
Zeytin yağ ,tuz ,kırmızı biber
YAPILIŞI
Tavuk  haşlanıp kemiklerinden ayrılıp didiklenir.  Ekmek içi ufalanır, sarımsaklar ezilir, ceviz  dişe gelecek şekilde dövülür, zeytin yağ ve kırmızı biber dışında  bütün malzemeler karıştırılır.
Tavuğun suyundan azar azar eklenerek çok sulu  ve çok katı olmayacak şekilde  bir miktar eklenerek  iyice  harmanlanır, üzerine ısıttığımız zeytinyağlı kırmızı biber dökülerek servis yapılır.

 

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım hayırlı haftalar ellerine
sağlık bayılırım öpüyorum.

Güloanne mutfakta dedi ki...

harika bir salata bayılırım ellerinize sağlık nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

selam Gül hanımcığım senin sandviç dolmalarının benzerlerini yapmıştım bayramda bu günde seninkiler gibi kıymalısını yaptım nefisti fikir için çok teşekkürler
daha önce çerkez tavuğu yapmadım hep denemek isterim ama bir türlü nasip olmadı eline sağlık leziz olmuştur eminim canım
bu arada gözümden kaçtı sanma çerkez tavuğunun arkasından görünen o güzel pastayı yakından görebilirmiyiz acaba:))
sevgiler

serap uzun--karakazandan dedi ki...

Arkada bir kek gördüm galiba,evet,evet bir kek var orada :)
Cerkez tavugu hic yao´pmadim bu güne kadar ins en kisa zamanda yaparim,ellerine saglik ablam...

Sevgilerimle.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Cok güzel bir mezedir ellerine saglik ablacim,kendine iyi bak,sevgiler.

zeytintanesi dedi ki...

Çok severim, ellerine sağlık, yiyenlere afiyetler olsun.

Tijen dedi ki...

Gül'cüğüm sağolasın. Bahsettiğin baklalı tariflerin belli bir yöresi var mı? (Özellikle ikincisinin. İlki çoğu yörede bilinir.)

mintinin dünyası dedi ki...

gül abla ellerine sağlık.çok lezzetli görünüyor.sevgilerimi bırakıyorum sana.sevgiler...

Unknown dedi ki...

hiç yemediğim ama yıllardır yemek istediğim bir tat. inşallah bigün nasip olur. elinize sağlık. sevgiler