21 Oca 2011

ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM




ŞEKER HAMURULU KURABİYELERİM
Şeker hamurunu ne zamandır yapmayı düşünüyordum ama cesaret edememiştim sevgili
  kardeşim yapınca cesaret geldi bende denedim ilk defa yaptığım için hataları vardır mutlaka ama çok zevkli olduğunu söyleye bilirim
BEN bimden haribonun marshmelow'dan aldım  SEVGİLİ Dileğin tarifini aynen kopyaladım


http://ayseyaman.blogspot.com/2007/12/marshmallowlu-eker-hamuru-yapm-ve-dnya_11.html
 denemek isteyenler verdiğim linkten bakabilirler.
KURABİYE İÇİN MALZEMELER:
yarım pk yumuşak margarin
yarım bardak pudra şekeri
1 yumurta
yarım pk kabartma tozu
2 bardak un
vanilya yada tarçın
şeker hamurunu yapıştırmak için biraz bal
1 paket marshmelow
pudra şekeri
verdiğim linkteki tarife göre şeker hamurunu bir gece önceden yapıp streçledim ve oda ısısnda beklettim.Ertesi gün kurabiye hamurunu yapıp unladığım zeminde merdane ile açıp incelttim ve kurabiye kalıplarıyla kestim 10 dk fırınlayıp soğuttum,şeker hamurlarını da aynı kalıplarla kesip bal ile yapıştırdım.



10 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bence hiçte acemice değil arkadaşım.çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık.hayırlı cumalar diliyorum.

xcelis dedi ki...

Wowww.Çok süperişko olmuş bunlar yemeğe kıyılmaz yaa.
Ellerinize sağlık

Gönülünce dedi ki...

Ben çok beğendim harika olmuşlar...Dilek arkadaşımıza söylemişdim sizede söylüyorum bu şeker hamurlu kurabiyelerin zevkini alan bırakamıyor...Harika olmuşlar ellerinize emeklerinize sağlık...

Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

acemice olduğuna bende katılmıyorum çok şirin olmuşlar:)
emeklerinize sağlık:))

çeşnici Handan dedi ki...

Hepsi çok şeker ve usta işi olmuşlar. Ellerine sağlık.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Ellerinize sağlık acemi haliniz buysa ustalığınızı düşünemiyorum... sevgiler..

Dilek Mutfakta dedi ki...

Ablacım harikalar yaratmışsın,benim yaptıklarım bunların yanından geçmez:)))))çok güzeller ellerine emeğine sağlık,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cıvıl cıvıl olmuş,renkleri çok güzel ayarlamışsın bence ellerine sağlık canım.Yiyenlere de afiyet olsun tabiii :))
CEVVER

nanekokusu dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım bende denemeğe korkuyorum bana biraz cesaretmi verdin denemeğe değer bence harika bir kurabiye olmuş emeğine sağlık kucak dolusu selamlar sevgiler...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

oo süper olmuş
ellerine sağlık arkadaşım
şeker hamuruna bi kere bulaşınca bırakamazsın çalışması çok keyifli bir malzeme